Chapter 19. u remeber me? :)

Tiffanys Persvektiv.
 
-Oh i'm sorry, i did't mean in that way,i mean....just forget it.. sa jag och reste mig upp från soffan och gick ut till köket.
-Tiffany Wait! hörde jag Harry säga men jag bara forsatte att gå mot köket.
-What is it?! sa jag med tårar i ögonen,jag kunde bara inte hålla de inne längre.
-Eh. i did'nt mean to make u angry or cry, im so sorry. sa han och gav mig en näsduk så jag kunde tårka mig.
-Thank you, i'm soo sorry. for everything im just sad that he don't remeber me everything is my fault. sa jag och mina tårar bara kom mer och mer.
-come here! sa han och drog mig in i en kram
 
Dellinés persvektiv.
 
-Has someone see Harry and Tiffany?
-Nopp svara Zayn och var helt inne på Fifa
-I think they went too the kitchen, svara Liam och oxå var helt inne i Fifan som Zayn.
Niall var tydligen på toa och Louis prata i Telefon med hans flickvän,Det lät som det iaf.
 
Jag reste mig upp och gick mot köket,och när jag kom fram så blev jag chockad men glad när jag såg Harry och Tiffany kramades så jag backa sakta och gick mot soffan och satte mig brevid Liam.
 
Tiffanys Persvektiv.
Kramen var varm och det kändes som om att det bara fanns jag och Harry ingen annan,jag ville såå gärna berätta till honom om allt men jag vet inte direkt hur han skulle ta det,skulle han tycka att jag var galen? jag vågade bara inte.
 
-Tiff? 
-Yes? sa jag och titta upp mot honom.
-Can u tell me more about that guy Harry?
-Sure, u can sit down if u want too.?
-sure. sa han och satte sig på köks-stolen mitt i mot mig.
-He was a really kind and a cute guy, he meant everything to me, he wasen't my boyfirend or anything, i really like him and i still do,but seeing him but know that he's not remember me makes my hearts break in piceces.
-So u really like him, do love him? then? fråga han och tittade på mig
-Well now that u asking yes i do love him. sa jag och tittade ner på bordet .
-I love u too..
-What? sa jag och tittade upp.
-i said that i love u.
-Wait u remember me? 
-Yes i do tiff sa.
han stog upp och slängde mina armar runt honom och fick glädje-tårar! 
-Tiff why are u crying? fråga han oroligt och tårka bort de med hans tumme
-It's happy-tears! sa jag och log men precis då kände jag ett par läppar på mina och helt plötsligt kändes det som om att hela världen stannade och bara jag och Harry existerade.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vad tyckte ni?  jag vet att den blev kort men förlåt verkligen! men jag har varit upptagen hela dagen och det här var det bästa jag kunde göra, förlåt! :( xxIda
 
 

www.Ourdirection.devote.se

Hejj! på er! som ni ser står det i rubriken www.Ourdirection.devote.se jag har sj följt den här bloggen och älskar den,Ägarna av bloggen heter Miranda o Maja och de har precis börjat på en ny novell som är anorlunda men jag gillar iaf den. Men jag kan lova er att Den är AWSOME! :) ni kan trycka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR elr på bilden så kommer ni till bloggen :)) jag kan direkt inte förklara vad novellen handlar om men jag lovar er att ni inte kommer bli besvikna! :D
Chapter 19 kommer upp  strax lovar! - Ida! ♥ 
 
 
 
 

chapter 18 Don't leave me. i beg u

Tiffanys Persvektiv.
 
"Nej, tänk om inte Harry skulle klara sig nu?" tänkte jag oroilgt
-Ehm...Delliné jag vill nog inte åka till New York ikväll,. sa jag och titta på Delliné.
-Men Harry da? fråga hon och la ner mobilen i sin ficka.
*BIP BIP*
Det var Dellinés mobil.
 
När hon hade läst sms:et så sa hon till Mig att Harry hade fått minnes-förlust och inte kom ihåg nåt men att man kunde prata lite med honom och säga hur det var o så så kanske han kunde minnnas allt igen men chansen var liten. och att de skulle åka tillbaka till London imorgon
-Sms:et var från Liam,ska vi åka? sa hon och la ner mobilen igen och tog i min arm med hennes högra arm o min resväska med den vänstra armen.
När vi hade kommit hem igen så gick jag o la mig,men för det mesta låg jag och tänkte på Harry.
 
~Nästa dag~
 
-Tiffany!! vakna killarna kommer om en kvart! hörde jag skrika och gissade på Delliné.
-Jaja! skrek jag tillbaka.
Efter 5min så bestämde jag mig för att gå upp, Jag gick till garderoben slängde på mig ett par jeans o en stickad tröja med Usa:s flagga på och gick ut för att äta frukost.
-Du är vaken? sa Delliné och log stort.
-Du ser glad ut, muttra jag och och macka som Delliné hade gjort.
-är du sur för att träffa Harry elr? sa hon och slog mig löst på armen 
-jag vet inte,men han minns inte mig juu. sa jag och tog en till bit på min macka.
-Bara att...
 
KNACK KNACK!**
 
-Jag öppnar. sa Delliné och gick ut ur köket.
Jag hörde att dörren hade öppnats och så hörde jag att hallen fylldes med röster jag var bekanta med.
Jag gick ut till hallen och jag hade rätt där stog de.
-Hello! guys! long ime no see? sa jag och log stort!
-HI! Tiff yeah it was! come here! sa Zayn och öppna sina armar och gav mig en kram!
efter Zayn fick jag en kram av Niall,Louis,Liam och sist var det Harry-
-Ehm...Hi Tiffany right? sa han och log ett snett leende.
-u remember me? 
-no, that was teh boys that told me. sry.
-Oh..no need too  apologize sa jag och log men var besviken
 
Hela eftermiddagen så spenderade vi dagen med killarna visst var det roligt men att inte få kyssa Harry elr krama honom gjorde ont.
 
-Who is that guy? fråga harry när han peka på min bakrundsbild på min mobil, det var en bild på mig och Harry som kysstes medans solen gick ner,men man såg bara två par som kysstes.
-Oh...ehm he was mine til i lost him.
-im soo sorry! what happend?
-He got in a car accidents and now he don't remeber me, sa jag och ville börja gråta men höll det inne.
-im sorry, what was he's name?
-Harry. sa jag tyst.
-Oh like me.
-He was u. sa jag ännu tystare. och vänta på att Harry skulle svara mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What did u think? hahaha xx Ida
 
 
 

kap 17

Dagarna har varit de segaste i mitt liv den här veckan,Men äntligen skulle Tiffany komma hem!!!!Just nu satt jag och väntade på henne på flygplatsen.Jag och hon hade pratat över telefon om vrf jag hade  flygit hem och hon hade berättat att svenska papparazzis hade jagat henne! själv har jag vart inne för det mesta men ibland kom det ju papz men vad förväntar ja mig jag är ihop med en megastjärna elr är vi ens ihop!Han ringer aldrig o har inte smsat ett shit azzå!
-DELLIÉ!!!
-TIFFAYY!!!skrek jag tillbaks  och vi fickmassa bitchblickar LoL
-såå lets ta en fika så kan vi berätta om våra holiday elr min xD sade tiff
-aa su- hann jag bara säga innan nån sade
-ehm exuse me are u Tiffany Lindqvist and Delliné Smith?sade en tjej runt 14 års åldern hon var riktig söt men sina nötbruna ögon  och fina lila slingor i håret!
-erhm...sade tiff och kollade på mig säkert lika förvånad som jag ..yes yes we are! sade hon tillslut!
 -OMG i have been 1Ds fan since x factor please i beg u can i get your autographs! sade hon med tårar i  ögonen!
-sweetie u dont have to cry ofc! but why our  autographs? sade jag och hon sade
-beacuse youre Harrys and Liams girlfriends and u make them happy!! Vi båda sade aww och gav henne varsin bild och auto!
-that was weird.....
-you dont say! sa jag  och vi gick in i ett café.Jag och Tiffany snacka om allt tills jag såg skärmen på tvn i cafét
-Dellie hallå vad kollar du på???? sedan kollade hon vart min blick gick till och hon stod  fastfrusen!
One Directions Harry Styles  has been in a car accident  apparently a paparazzi said to Harry: your shit! why do u have an girlfriend when you re not there for her! Harry did immediately drive away how fastest he could with tears in hes eyes and didnt stop at a red sign  and crashed into another car
-Tiff...Tiff..TIFFFF!!!! skrek  jag men hon svara inte hon stod helt stilla som e sten bara hennes tårar rörde sig! jag krama om henne och kollade på telefonen vilka flyg som gick till New York! och det gick en ikväll!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soo another one....Z
 

Chapter 16 i miss u. del 1

Dellinés persvektiv.
 
~3 månader senare~
 
Killarna hade åkt på tour och då passade jag och Tiffy på att hälsa på i sverige men när jag åkte tillbaks fick jag reda på att pappa hade skaffat en flickvän jag var ju både glad och orolig tänk om hon utnyttjade pappa och det fick jag reda på när jag hade vart där i dagar så visade det sig att hon var en häxa och jag började bråka med henne då började pappa hålla med henne så jag tog ett tidigare flyg hem, och här sitter jag i lägenheten och kollar på tv,Tiffany skulle iaf till hennes mormor o morfar så jag ville inte störa och ringa henne.
 
 
 
Liam Perspektiv.
-The interview is about an hour guys! Don´t be late again! i'm waiting down stairs! sa Paul innan han smällde igen dörren till min o Zayns rum.
Just nu var vi i Australien,vi skulle ha våran sista intervju här sen skulle vi åka vidare till New York,om några veckor skulle vi äntligen hem igen och jag skulle får träffa Delliné. kan bara inte sluta tänka på henne,men jag kunde inte ringa elr sms:a henne,annars skulle jag sakna henne för mycket. Harry och jag pratar nästan aldrig om Tiffany elr Delliné.

~På intervjun~~
 
-soo Liam and Harry u are dating right know right beacuse this seems like much love sade han och visade två bilder en på mig och Delliné som hållde hand och en på Harry och Tiffany där Harry pussar henne på kinden!
-well yeah sade Harry
-And this is a pic taken today sade intevjuaren och visade en bild på Delline som hade rödsvullna ögon!! Alla blickar hamna på mig,men jag brydde mig inte om det jag brydde mig bara om Delliné stackars henne!! jag vill bara krama om henne och säga att allting är bra.Sedan gick vi över till album snacket eftersom jag inte svarade.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
shhupp här fick ni ett till kapitel babesxD
- Ida & z

Kap.15 <3

-Ehm...sade Liam och jag kollade undrandes på honom "Delline you know that our new album have came out so we have to go on a tour sade han och jag kände en klump i magen  jag ville fråga så mycket hur länge?när? och det största av alla kommer du hitta en annan?
-hey please dont be sad and i dont think its so long! sade Liam som hade sett mitt ansiktuttryck!
-Iknow b-but if u find another one?And we all know Liam that its gonna be a long tour!
- I just said that i love u  only u and wait...cant u and Tiff come i can ask the magnement!
-noo! its your job and i have meet your magnement and they we re not happy when u camed with us even if we only was friends then! och han tystnades efter ett tag sade han "I love u and this can be  training right?
- I love u too and yeah it will sae jag och kysste honom på munnen!
-eyy only one?? sade han och gjorde en ledsen min!
-aww your so cute but if u want one u have to earn one! sade jag och blinkade med ena ögat och gick iväg till köket men jag hann bara halvvägs när jag kände att nån tog upp mig!
-Liam drop me im heavy!!! skrek jag! och skrattade
-youre not heavy! and im gonna drop u when u KISS ME! sade han med en extra ton i kiss me! och jag kysste honom men vi blev avbrutna av Tiffy! always her!!!
-eyy get a room sade hon och jag o Liam kollade mot hennes håll
-oohh what are we seeing here sade jag när jag såg Harry och Tiff hålla hand!
-oh shut up! sade tiff!
come on Harry lets go to my room there we can have something like calls PRIVACY!
-Dont be too loud skrek jag och Liam och skrattade!
 
Tiffanys persperktiv~~
När jag hade stägt dörren satte Harry sig på sängen
-soo what should we do?sade jag och han kollade på mig som om det var obviously! och jag gick till honom och kysste honom passionerat! och på nåt sätt gjorde harry så jag hamnade längst ner! han började kyssa mig längst ner i halsen och det kittlades  sedan myste vi och kollade på film! och jag somnade
------------------------------------------------------------------------------------------------
KORTIZZZ i know but jag skulle egentligen inte gö nån! ~~z
 
 
 
 

Live while we're young - One Direction.

 
 
Vad tycker ni om låten?
Sj så älskar jag den!
~~Ida

Chapter 14 "Wanna be mine?"

Tiffanys persvektiv.
 
När jag hade Duschat så tog jag handuken och tog den runt kroppen,öppnade badrums-dörren,gick ut och mot mitt rum. Jag öppnade Garderoben och leta efter mina jeans och min tjock-tröja med Usa:s flagga på.
När jag hade tagit på mig kläderna,titta jag mot klockan och såg att den var kvart i 4 redan och gick till hallen och leta efter mina svarta Jeffrey Campell skor. Precis när jag hade tagit på mig skorna och tänkte gå ut ut lägenheten så öppnades dörren och Delliné o Liam kom in.
-Heej Tiff, var ska du? 
-Ska träffa Harry i parken typ nu. 
-Ehm...Girls i'm still here. Sa Liam och lät sur, men man såg ett leende komma fram.
-Hahah Honey., Chill Tiff is just gonna go and meet Harry now. sa Delliné och pussa honom på kinden.
-Yeah,so see ya later lovebirds! byee! sa jag och stängde igen dörren.
Jag gick ganska snabbt mot parken eftersom jag var 5min försenad,och nu trodde Harry kanske att jag inte ville träffa honom.
När jag kom fram mot parken såg jag Harry Stå där lutad mot ett träd.
-Hi! Harry
-Oh.Hello! Tiff i did'nt think u whould come. sa han och vände sig och vi möttes i en kram.
-Ofcourse i whould come. i gave u a second chance remember? sa jag och log ett extra stort leende.
-Thank u. and i mean it. sa han och log sitt söta leende. som svar log jag.
-Do u like ice-cream? frågade han efter när vi hade gått en bit.
-yes,why?
-come! i know a awsome ice-cream place. sa han och drog mig till ett stånd där det var upplyst med flera lampor.
-u can sit here,what flavor do u like? 
-chocolate svara jag och satte mig på bänken och han gick iväg för att köpa glass.
Efter en stund så såg jag honom komma fram till mig,med två glass i varsin hand.
-Here, sa han och gav mig choklad glassen.
-Thank u sa jag och tog imot den.
Där satt vi och prata om allt, på en bänk i London. Om jag inte hade flyttat hit,med Delliné skulle jag aldrig träffa killarna specielt Harry.
-Ehm...Tiff u have som ice-cream there, sa han och peka mot min mungipan.
-Here? sa jag och försökte ta bort det.
-No ehm...let mee help u. 
Han tog sin tumme och tog bort chockladen men precis då titta vi in i varandras ögon och då visste jag hatt jag var kär. Efter några sekunder så tog han bort sin tumme och det blev en pinsam-tystnad och ingen av oss sa nåt.
-Eh..Tiffany? 
-Yes? 
-i like u.
-I like u too! sa jag och krama om honom och man märkte han han oxå log.
-Tiff, do u wanna be my Girlfriend? fråga han och titta in i mina ögon.
-YES! sa jag och och då möttes vi i en kyss.
Dellinés Persvektiv.( efter när Tiff gick)
 
-What do u want to do? frågade jag Liam som redan låg i Soffan och hållde på med sin mobil.
-I don´t know,maybe watch a movie? or just Cuddle? svara han och la sig ifrån sin mobil.
-Cuddle?.
-Yeah sure! come here sweetheart, sa han och gjorde plats i soffan så jag kunde lägga mig där.
-I'm so Lucky. coz i have u and my life is perfect. sa jag och kysste Liam lätt på kinden och krama om honom .
-Awwww. I ♥ u! 
-U love me? sa jag och titta på honom.
-Yes, with all of my heart. sa han och log.
-Then I love u to!

här har ni kap 13, kort igen sry

<3<3<3

IHH I LOVE IT!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AbPED9bisSc

Chapter 13

~En vecka senare~
 
Tiffanys persvektiv.
En vecka hade gått sen Harry Kysste mig och känslan var helt underbart men mitt hjärta är fortfarande i bitar, om en vecka fyller jag äntligen 19! Yes! 
Dagarna har väl gått dkit bra,Harry försäker fortfarande bevisa och det har han gjort egentligen men jag vet inte,  Jag och Harry har sms:at iblan och så men inte mycket, David och Alex har jag och Delliné oxå hängt meed,de är roliga och Skit snälla. Vi har Fikat och varit på lucnh med de, nöjesfält och massor, Killarna har varit ganska upptagna och jobbat,Liam och Delliné har iaf varit ganska många gånger han har kommit hit, de har gått på promenader och dater, men jag och Harry har inte kommit nånstans än..hoppas jag. 
Efter ett tag när jag hade tänkt såå mycket på Harry kände jag att min mobil börja vibrera det var från Harry.
 
-Hey. what's up? xxH
 
-Helllo! not much,u? xxT
 
-Noting, Ehm u wanna go on a second date with me?xxH
 
-Sure,this time i'm gonna forgive u :) when?xxT
 
-Thank u! tonight? can we meet at the park 5?xxH
Jag kasta ett öga mot klockan och såg att den bara var 3
 
-Sure see u there,i'm just gonna take a shower bye! xxT
 
-Bye, hope i see u there. xxH
 


Hejjj ett koert kap ja vet sryyy änu än gång! :((
 

Kap 12

wich movie? sade Louis
-No scary one serouisly! sade jag ``well lets see a comedi!
-ok och Louis satte i nån komedi film! När vi kollade på filmen kände jag mig iaktagen! så jag kollade runt och fick ögonkontakt med Harry vi båda satt o stirrade på varann tills harry tog upp sin mobil eh fan bryr jag mig för! säkert hans flickvän! Min mobil vibrerade så jag tog upp den!
 
please just give me a chance to explain! xoxo HarryJag fnös killen sitter o hånglar med folk sen skriver han hjärta till mig men jag var ändå nyfiken på vad han ursäkt var!
 
my room.....xxTiff ehm.. im gonna look for some outfit to tomorrow!
-im going to the toilet! sade harry innan jag gick viskade Dellie i mitt öra lycka till!
-So whats your excuse!
-Tiff please u have to believe me!
-Only people that DOESNT break my heart calls me tiff!
-is it true sade han och satte sig i sängen did i really break your heart!?
´ ITS NOT FUN! to have someone break your heart twice in the same week do u know what i tought about u the guy is such a gentlemen and so nice!BUT U DID IT!
-i really like u!
-what sade jag och börja gråta is this a funny game for u! take me to a date! make me like u and then go and make out with someone! och han kom närmare och närmare
tills jag kände hans andetag
-i said i relly relly like u
-then prove it sade jag hest och han kysste mig jag har aldrig kännt såhär inte ens för Johan

Chapter 11 Ley me Explain



1.Delliné 2.Tiffany


Tiffanys persvektiv.
Efter när killarna hade på morgonen,planera jag och Delliné en shopping dag,för vi båda verkligen ville ha  nya jeffrey campbell skor, jag ville ha ett par med Usa:s flagga på och Delliné ville ha lila.
-Delliné är du klar? sa jag och tog på mig mina svarta Jeffery  Campbell skor.
-JAA, kommer nuu! sa hon och efter 3sek kom hon ut ur hennes rum.
-Damn girl! youre hot! sa jag och skratta.
-Hahah! u too! svara hon och tog på sig sina klackar.
När vi hade lämmnat lägenheten såå gick vi runt och leta efter våra skor som vi alltid ha velat ha, Jeffery Campbells skor , jag hade redan ett par men inte Delliné så hon tänkte skaffa.
När vi hade gått ett tag så hitta vi äntligen de! dyrt var det men oxå värt det! efter en sväng i centrum så gick vi in till ett café, jag gick och beställde och delliné gick och tog platser. Jag och Delliné har varit bästisar länge så jag vet vad hon ville ha.
Hello! what do u want to order? sa hon bakom kassan.
-Hey! 2 cappuccino, 1 cupcake and 1 prinsess-cake thanks!
-That whould be 7€ sa hon och log.
-Here! sa jag och gav pengarna.
-Thank you! sa hon och tog imot pengarna
-here. sa hon och gav mig brickan och jag log som tack.
när jag hade tagit brickan gick jag lite åt sidan och försökte leta efter Delliné och efter 3sek hitta jag henne. hon satt vid fönstret och hållde på med mobilen och log måste vara Liam tänkte jag och gick mot henne.
Vi satt på Cafét och prata om allt mellan himmel o jord, på svenska såklart.
-Eyy.Delliné sa jag viskande.
-aa?
Du vet de 2 killarna som sitter där borta? sa jag och nicka lätt åt det hållet,
-Vad äre med de da?
-De har typ suttit och stirrat på oss i typ 1timme nu. hahah.
-Är du seriöst? hahaha
-Yup vrf skulle jag ljuga? sa jag och börja garva.
Vi brydde oss inte mer om killarna och forsatte prata.
-Ehm...Hello?  sa nån röst och jag vände mig,där stog det en av killarna som satt och titta på oss.
-Hi! sa jag och log lite snett.
-Uhm...My name is alex and me and my friend wants to ask about your number ,just hang out as friends sometime?
-Eh...Delliné? sa jag och titta på henne med en blick.
-Sure. sa hon lite stelt.
-ehm..Here. sa jag när jag hade skrivit ner våra nr. 
-i´m Tiffany and this is Delliné by the way.
-Im Alex u already know that and the other guy is David.
-Nice too meet u guys!
-We'll call you guys sometime?
-Yeah sure. byee.
-Bye.
Efter den konstiga konservation så var jag och Delliné klara och skulle dra hemåt.
Påvägen  hem ser jag ett par,stå och grov-hångla vid en gränd killen var framför och han likna Harry lite faktist men såklart det inte var Harry tänkte jag och skrattade åt min dumma tanke men precis då sluta de kyssas och de sa nåt till varandra och Killen vände sig om och gissa om, det känndes som om mitt hjärta hade gått i bitar igen.Jag vet inte om mina ben hade klarat att stå men jag kämpade,Delliné hade sett att det var Harry och  sa till mig att vi borde gå här ifrån och jag nickade och följde motvilligt med Delliné,påvägen hem fick jag ett sms och det var från Harry.
 
"Please let me explain" xxH
 
"Explain what? :) " xxT 
 
"Me and Caroline. xxH

Så hon hette Caroline.
 
"why should u? i'm not your girlfriend right? xxT

Efter när jag hade skickat sms:et så svarade han inte,. efter 5min var vi äntligen framme i lägenheten och när vi hade kommit in så tog jag snabbt av mig skorna och gick till köket för att se vad vi hade hemma,för jag var döds-hungrig!  Det slutade med att jag var tvungen att gå ner till affären och köpa .Kyckling,gurka och nån sås.
Jah bytte till mjukisar och en vanlig T-Shirt,gick till hallen och tog på mig mina converse.
~30min senare~
-Jag är hemma! sa jag och tog av mig mina skor och gick till köket med kassen i handen.
-Är du hungrig? fråga jag henne och gick ut till vardagsrummet och där såg jag att killarna satt i soffan och titta på mig.
-Ehmm....vad gör de här? frågade jag och tittade på Delliné.
-Asså...typ de fråga om de fick komma och äta middag med oss och jag kan inte bara säga nej direkt..Suprise! sa hon och log ett halvt leende.
-jaha,Ehm Hello Guys! sa jag och log ett fejk leende.
-Hello! svara de i mun på varandra förutom Harry som såg lite nere ut
-You guys like's chicken right? sa jag och log igen.
-Yeah . sa de i mun på varandra.
-I'll help u. sa Zayn och följde med till köket.
-Thanks but i can do it on my own. sa jag och log mot honom
-Im a good chef so u wont burn anything, hahah  sa han och flina lite mot mig.
-Ha-Ha sa jag och gav honom en knuff på sidan.
efter när vi hade gjort kycklingen och la den i ungene.
-Soo...how is it between u and harry? fråga han och titta på mig.
-well it's good why?. sa jag och titta undrandes på honom,men nog vet jag vad han syftade med.
-Yeah..u know that Harry really likes u right? sa han och titta på mig.
-eh...what?
-yep, he does. really much,all this morning he was talking about the date all the time. hahaha but then he got out and there was something wrong,he got home and lockd himself in the room. all day til we said we where go to u and Delliné. 
-I don't really know haha sa jag och klia mig lite på huvudet.
-Anyway is the chicken ready? fråga jag och titta på Zayn.
-Yup,can u say too the others that dinner is ready?
-ok, sa jag och och stack in huvudet till vardagsrummet och skrek "Dinner's Ready!! och man hörde lite "yay" och jag antar att det var Niall.
Under hela middagen satt jag tyst och tänkte på Harry men typ skrattade ibland,då och då titta jag på Harry som satt mitt imot mig och precis när vi fick ögonkontakt så böjde jag bara mig ner igen.
~1 timme senare~
Eftermiddagen så föreslog all om en movie-night även om killarna var tvungen att gå till jobbet imorgon och att vi oxå behövde jobba.

Shoo!!! kap 11 ute!!! yay!♥ 
-ida
 

Kap 10! 2/2 SLEEPOVER!!!!!!!!!

golvet efter kriget!
Pling Plong jag gick till dörren och öppnade!
-LLIIUUUMMM! sade jag och krama honom elr nästan hoppa på honom hehe!.
-Delline didnt know that u miseed me so much
-nääh  i didnt miss u i was just forever alone! och han gjorde en ledsen min!
-hahah just kidding! och han blev glad
-soo i ve got the food! sade jag
-and i got the clothes TOO MEEE! och jag börja garva!
it wasnt so funny! ochgjorde en weird min! och jag börja garva mer!
- Swedish people are weird!
- i know but british humoris weird! och han börja göra en drama scen!
-What how can you say so! sade han och satte handen för pannan!
-yeahyeah drama queen! i Want to eat something!
- Niallcopy!
-LETS BAKE SOMETHING! sade jag! ring ring hördes det från Liams mobbe och han svarade
-hello,yeah,im with delline , ok im gonna ask! -delline can the lads come? Jag blev lite ledsen för att jag vill så gärna vara ensam me han men ja ville ju inte vara taskig så jag sa ja!
- they will come about a ..sade han och sneglade på klockan ..an half hour!
-oklets bake something noww!!!!
-ok  what should we bake?
-  CHOCHOLATE MUFFINS!
- ok  do you have the ingredients och jag börja ta fram allt ochsist av allt mjöl!
-good lets start then sade han och tog en hel full hand med mjöl!
-Liam u would just dare to do that! och han kanstade den!
-YOU ARE SO DEAD! sade jag och kasta på han sen  hade mjölkriget börjat!
 
-Delline,Liam whaar u doing örde jag en röst säga
Tiff,Harry,Louis,Niall och zayn stodvid hallen och kollade över hela golvet
-ehm...having fun!
-well i hope so beacuse im not gonna clean that up!
-yeahyeah mum! and Harry when u will be together i feel sorry foru och alla ohh:ade
-stfu Delline!
-sen när börja du svära mens elr?
-ME käften maybe! och jag börja garva ihjäl mig!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eftersom ni fick enlten del av kap 10 så är detta andra delen!
 

Kap.10


1:dejtplatsen! 2:efterrätten!
 
Tiffanys persperktiv~~
 
När vi hade kört i en kvart kom vi till ett hav och såklart undrade jag varför vi skulle hit tänk om han vill döda mig och säga att jag är för ful elr tänk om vi ska bada! Fy vad jag skäms för min kropp!
-Tiff are u ok?
- y-yeah why do u wonder?
- beacuse your face just got white!
- oh no its nothing! sade jag
-you know we are not gonna swim! if u think so! sade han och jag blev väldigt lättad! sedan öppnade han dörren åt mig som en riktig gentleman och jag sa tack!
-Harry where are we going?
- you will see! Vi började gå genom grenar och gick förbi en skog!
-Calm down we re son there sade Harry som läste mina tankar  close your eyes sa Harry och jag gjorde det!
-Tada! hope u like it!!
-Omg Harry have u done this by yourself!
-well i got little help but yeah u can say so!
- Omg its so AMAZAYN! haha han börja oxå skratta och drog bak stolen och jag satte mig sen satte han sig oxå hahah om vi ska säga detaljer! Vi började prata om allt  från himmel till jord men allt stannade när han frågade om min familj !
- Ehm... im the only child!
- aha ok i ve got a sister but u maybe already know that! sa han och skratta det där gulliga skrattet! sedan kom en servetris och hämtade maten! Fy vad gott det såg ut! Det var räckor nån sås och flera andra saker och gott var det oxå!
- MM it was so good thank you Harry!
- haha its nothing too thank for but just wait and see the desert! och sedan kom det!
-ARE YOU KIDDING WITH ME!??how did u kno thati liked this???
- well i called delline and she said that you re inloved with it!
-thann you thank you thank you sade jag och reste mig upp o krama han! han var bara för gosig! och resten av kvällen gick vi längs stranden och pratade!
 
Dellines persperktiv  (då tiff gick)
 
You ve got a message bitch! hördes det från min mobbe!
 
Hi i have a boring time wanna do something but u maybe are tired? xxLiam det pirrade i magen!
 
What ofc not! i have a boring time me too! so what should we do? xxDellie
 
haha oh yeah Harry stoled Tiffay from you! right! I dont know maybe just hang out! xxLiam
 
Im gonna take her  back!haha well yeah lets hang out! here? xxDellie
 
Sure  wohooo SLEEPOVER! LETS fix our nails!<3<3 xx Liam
 
AHAHH yeeah sleepover get your stuff girl! seriously dont wanna be forever alone xxDellie
 
sure but dont touch my nails!haha coming soonxx Liam
haha jag skratta ihjäl mig men han visste att jag  var mjukistjejen inte shoppingtjejen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAG VET så jävl kort men har inte tid!

chapter 9 The Date!





 
 



1: Tiffany  2: Delliné
 
 
 
 
Tiffanys Persvektiv.
 
Jag vakna tydligen av att mitt alarm gick,när jag satte mig upp och gnugga min i ögonen märkte jag att Liam och Delliné var borta,jag gäspade stort och och gick till Dellinés rum och såg henne sova såå sött! synd att jag var tvungen att väcka henne,men jobbet kallar. jag gick fram till hennes säg och drog undan täcket  lite och så börja hon mummla i nåt liknade "no liam stay" hahah neee gud vad sött! hon måste verkligen vara kär! Men sen börja jag tänka på Johan igen...vad ville han mig egentligen, vrf ringde han äns mig igår? nehh nu mste jag verkligen väcka Delliné.
-Delliné.vakna jobbet kallar. sa jag och skaka om henne försiktigt
-No liam let me sleep! sa hon och drog tänket över sitt huvud
-Jag är inte Liam! vakna Delliné,annars ringer jag Liam och såå får han komma och se hur du ser ut på morgonen? vill du verkligen det? och vi ska jobba om 45min! sa jag och skaka på henne extra hårt
-VA nej ring inte Liam snälllaa!! jag är vaken! sa hon helt plötsligt och jag börja skratta lätt.
-skynda dig upp,vi ska jobba om du nu minns sa jag och flina lätt och gick ut ur rummet och gick till Toan för att borsta tänderna. När jag var klar gick jag till mitt rum och slängde på mig ett svart linne med jeans,bara så där enkelt.När jag var klar studera jag mig själv noga i spegeln och när jag kom fram till köket såg jag att Delliné redan satt där och åt på en macka och som snäll hon var hade hon gjort till mig oxå! aww!
 
~senare på jobbet~
Yup har stog jag vid kassan och tog imot beställningar ,Delliné behövdes i köket tydligen.
*Ring* Nu var det äntligen rast!
-Jane! can u take over here? i have my lunch-Break now. sa jag och log mot Jane
-Yeah sure! svara hon och tog över i kassan,jag gick och gjorde en kopp varm choklad och satte mig vid en av borden vi förnstret och titta ut mot stan,där alla människor gick och helt plötsligt då vibrera min mobil.
 
"Harry"  stog det och helt automatiskt börjar jag le!
 
"Hello Tiffany! i wanna ask u something....why is this soo hard...ehm Tiffany do u want to go on a date with me tonight?xxH "
 
Hey! Harry! ehm....Sure! xxT
 
"Really? i'll pick i up at 7? xxH
 
"sure silly! it will be great! but gotta work now! se u later! xxT
 
"See u! xxH
 

6tim senare.
 
Det ända jag tänkte på var Harry,Dejten jag typ allt, och om Johan tyvärr. Men jag bestämde mig för att gå på dejten med Harry det kanske skulle bli något mer men jag vet inte om jag vågar ta risken och bli sårad igen. Klockan var nu prick 6 så jag gick in i duschen och när jag var klar tog jag på mig en rosa kort klänning,sminka mig lite lätt och tänkte ha utsläppt hår den här gången och ha på mig mina jeffrey campbell skor som jag verkligen älskar! nu var klockan Prick 7 och där stog jag framför spegeln och studerade mig själv noga i spegeln. 
Så vibrerade det  i mobilen
 
Harry.
 
Im here,come down! :) xxH
 
Jag stuntade i att svara och sa hejdå till Delliné och såklart var hon tvungen att att reta mig oxå,men önska mig lycka till.
när jag kom ut för dörren såg jag Harry så där lutad mot hans bil och hade en ros i handen, msåte han vara såå söt! tänkte jag för mig själv och log lite.
 

HEJJJ!!! chapter 9 is here! hahah :)
 
 
 

Kap.8 Dont go!






Liams persperktiv~~
Today we have an interview, and as a daddy directioner, I got the mission to bring everyone and it did not go so well but finally i woke everyone up, we ate breakfast and then we drove off to the interview
-so yesterday night you where at a apartment! did the interviewer say and showed us a pic!
-and today at themorning 2 girls leaved the house! any coments ?
-yes louis said we got two new friends they are from sweden and moved here about 2 weeks agoo!
-oh ok  hope they are kind said the interviewer and was disappointed perhaps because he wanted it to be a bit yummier things if you know what I mean. After the interview i tried to call delline but she didnt answer! i was kinda sad!
 
Dellines persperktiv~~ samtidigt
Vi satt ochkollade på hela intervjun och skratta för att louis hade totalt dissat intervjuaren!Men sedan ringde det på Tiffs mobil  tiff tog den och kollad på skärmen
-Vem är det??
-J-johan.....sade hon darrigt 
-ge mig den! sa jag och tog den
-VAD FAN VILL DU FÖRST KROSSAR DUHENNES HJÄRTA SEN RINGER DU!
-delline ser att du inte förändrats
-hållkäften jag är inte som du jag förändras inte bara för att jag flyttar (azzå han gjorde sut pågrund av flytten med tiff)
-jaja Ser att tiff har hittat sina fuckt up idoler
-den ända som är det är du manshora! tiff böra gråta mer o mer för varenda ord han sa (högtalare) och  sedan ringde min mobil men jag svarade för just nu ehövde min bästis mig! jag o tiff snackade o åt Ben & jerrys!
PLINGPLONG! stanna jag tar det sade jag och gick till hallen
-Liam? what are u doing here
- i called you but u didnt answer! so id makesure that everything was okey!
-Oh Liam im sorry but Tiff needs me sade jagochberättade allt!
-what a piece of jerk i would never do that
- i know you re a god person
-let me in so we can trust   eat all of us! sa han
-eyy  im not like dellie i dont trust eat sade Tiffany somnuhad kommit till hallen
-Shut up! sa jag  resten av kvälle åt vi Ben&Jerrys och kolla på film de kändes bra att Liam var här fast än detvar tiff som behövde nån! min mobbe lyste so jag tog upp den
 
 
Killen gillar dig xoxoTiffy
 
 
Hållkäften ! jag är baa eni mängden Tiff xxDellie
 
kolla på dig själv sen när har en kille gjort dig osäker?! xxTiffy
Jag tänkte efter  det har ju aldrig hänt men han är  en av de största STJÄRNORNA i världen!
 
tänk inte ens tanken avatt han är känd!xx Tiffyhon kände mig allt för väl! Efter den tredje filmen blev mina ögonlockar tyngre och tyngre och Tiff sov redan! Jag vaknad av att nån bärde mig stackars denså tung som jag e tänkte jag! jag öppnade minaögonochsåg Liam han la mig försiktigt på sängenoch gav mig ett leende
-Dont go! saj ag utan ens att tänka efter och sedan fortsatte jag
-its late you know.....
-sweetie you dont even know how much the clock is! jag vred på mig och kollade på kl 01:24 stod det
-well now i know and its too late! men han pussade mig på pannan och viska
´-goodnight and sweet dreams jag fick rysningar över hela kroppen sedan somnade jag om!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
another one
 
 
 
 
 

kap.7 close..



-Come in! sade jag! alla gick in i hallen sedan fick jag en kram av alla men jag fick ett litet pirr när Liam skulle krama mig och hans kramar var så gosiga sedan skulle Tiff förstöra allt och säga
- u can do that later....då gavjag henne en bitchblick och gick iväg till vardagsrummet
-are u not gonna show us around? sade zayn!
-ofc come dellie! och jag reste mig upp! våran lägenhet var stor och jag o tiffy hade varsin wic och badrum!
- woow your apartment are big and very nice!
- i bet that yours are better hahah sa jag och frågadevilke filmvi skulle se och tillslut blev vi eniga om attse enskräckfilm iaf alla förutom tiff!
- Varför! Dellie! jagvill inte du vet att jag hatar skräckfilmer!
- jo men nu kommer krullet väl hålla om dig haha! jag kunde se ett flin på hennes läppar
--EEEHH whatdid you just say???? sa alla samtidigt
-haa opps but you will never know sa lite mystiskt
- witch scary movie sould we take?
- the grudge skrek jag! och hörde tiff säga Fuck No och jag blev förvånad tiff brukar aldrig svära men jag gördet hela tin!
- you ve got 5 guys herethey can protect you sa jag
-OK!!!! sedan stoppade jag in the grudge 3 och satte mig vid Liam! när halva filmen gått och tiff hade blivit rädd och spillt cola över hela golvet och vi hade elrjaghad torka upp detså ville ingen kolla mer! så vi bestämde oss för att köra sanning och konka! vi satte oss i en ring och tiff hämtade en flaska så började vi  olyckligt vis hamnade den vid mig!
-Delline kiss liams birthdaymark sade Tiff för hon visste att jag skulle ta konka!
-ok sade jag och flytta mig till Liam och det såg ut som om ha njöt av pussen på halsen! med det gjorde bara mig gladare fråga inte mig varför själv vet jag inte! seda snurrade jag flaskan och den hamna på ....
-Louis! true or dare?
-dare!
-ok call the first person you see on your phone and ofc its eleanor!! and say i want you now!!!!!! ALLA då menar jag ALLA skratta ihjäl sig när louis gorde det och som svar fick han i love you louis but im working! VILKEN FETA DISS AZZÅ! vi hållde på o spela i 1 timme sedan skulle killarna hem!
bye sade jagoch krama alla sist meninte minst krama jag Liam lite längre och han viskade
- i will text you tommorow after our interview and i hope we can hang out? och som svar fick han ett leende
när jg skulle gå och lägga mig så började tiff tjata om att han gillad mig o allt men  ha är en stjärna varför välja mig detta va bara konstigt för ja var aldrg osäker på mig själv och tiffmärkte detså hon sa
-trust me hankommerväljadig sedan gickhon till sitt rum och här satt jagoch grubblade över det!
 

Kap.6

Dellines persperktiv~

Idag vaknade ja av mig själv för jag var så spänd! Jag ska börja jobba på starbucks! Jag vet det är ingen big deal men för mig har jag alltid velat flytta hit skaffa en familj och jobb! så det känns konstigt att jag äntligen ät här!¨
-Godmorgon sa jag när jag såg Tiffy!
-Ehh....Delline sen när börja du vakna innan 12????
- Sen jag skulle jobba på starbucks medmin bäzza!
-o shi had glömt det!!! kandu fixa en macka tll mig så tar jag på mig
-ok babyyyy skynda du har 20 min på dig! sa jag och bredde smöret

Senare vid starbucks..
Tiffanys persperktiv
Shit det var mångahär och jg har ju alltid varit den blyga ju! varje gån nån kaxa mot mig var jag some en sköldpadda jag gick in i mitt skal! Men det var så jag o Dellie träffades! Erik hette en kille som var coolast i skolan han skulle´alltid mobba mig för att jag inte hade föräldrar! Men en dag så såg Delline det och inte för att alla andra inte såg de bara kollade! vad fan håller du på med?! skrek Delline   
-Not your bussines snorunge
-hållkäften! jag är inte den som slår och mobbar tjeje din  f*cking player!
alla oohhh:ade och sedan dess hade Erik inte gjort nåt....
-TIFFANY LEVER DU ELR?
-vva?
-Jag har försäkt nå dig men du är visst i en annan dimension sa dellie
- oj förlåt men kom vi går och säger att vi är de nya anställda!
sedan gick vi in PLING hördes det när vi gick in
-Hi my name is Delline and this is Tiffany!
-oh You are the new employee right?
-yes sedan visade hon vad vi skulle göra och  vi började jobba!
 
Dellines persperktiv~~
 
you ve got a message bitch hördes det över hela cafet Holy SHIT  tänkt jag de var ju mitt sms signal  men jag blev inte generad  det har jag aldrig blivit! Jag gick ut och kollade på sms:et
 
hi sweetie i wonder if u, i ,Tiffany and the lads could be today xxLiam
 
Hi Liam! ofc  we can but not now we re working!xxDellie
 
Ok  then what about a movienight and have so fun at the work well so fun it can be!xxLiam
 
Hahah its pretty fun actually but id love too and i dont think tiff is gonna say no to thatxxDellie
 
sedan sade vi vilken adress  vi hade och när vi skulle mötas!
 
Later....
 
-OMFG tänk att vi ska ha filmkväll med  one direction!!!!!!!!
-Tiff chilla!
PLINGPLONG
-jag öppnar.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var lite skrivsugen så här!
 
 

Chapter 5

Godkväll!!!
Det kanske är lite sent för ett kapitel nu men jag kan bara inte låta bli,haha..jag sa att jag inte direkt hade lust att skriva nått men är på bra humör så tänkte slänga in ett kanpite bara!! yay!!!

Dellinés persvektiv
 
-Should we go then? fråga han och titta undrande på mig,
-oh...ehm yes,where are we going`? 
-oh..i was thinking of u know just walk and talk coz i wanna know u better if that's okey? sa han och log det där perfekta leendet och klia sig på huvudet. "Nej Delliné du kan väl inte redan ha fallit för honom?? nehhh vad dum jag är såklart inte!"
-Yeah sure why not? sa jag och log och vi började gå och börja prata om allt,om min uppväxt och om hans och hur han hade bildats som One direction.
-come on im gonna show u something. sa han och tog tag i min arm och vi gick upp för en lång backe,för en sekund där trodde jag att aldrig backen skulle ta slut men det gjorde ju den,precis när vi nästan hade kommit upp så släppte han min hand och tog de över mina ögon så jag inte såg nåt "ehm...Liam where are we?" sa jag lite nervöst, "trust me babe ok" omg kalla han nyss mig "babe"? tänkte jag kanske shockad. Precis när han släppte taget om mina ögon så sa han " What do u think?" och det jag såg var hela utsikten av London helt fantasktist!
-It's amazing!  
-do u love it?
- ofcorse i do! i really can't believe that u show'd me this! sa jag och vände mig och krama honom med ett leende på läpparna.
-i'm glad u love'd it! sa han och krama mig tillbaka.
Resten av kvällen satt vi på klippan och prata omom allt och inget,vid 12 på kvällen så gick vi äntligen hem. när vi var framme vid parken så var det väl dags att säga hejdå.
-Soo i had a great night today! u wanna do it again? sa han och titta ner på sina skor. "Är han seriöst! en sötare kille finns det inte bara!
-ofcourse i do! just text me or call me! sa jag
- and can i get Tiffanys number By the way? it's not for me it's for Harry. sa han och log 
-Yes sure. it's **********
-thanks! i'll se u then? sa han och titta på mig
-Yep, and im going that way sa jag och peka mot vänster
-and im going that way sa han och peka mot höger
-Byee
Bye.
och så gick vi skilda vägar.
den kvällen bestämde jag mig för att han verkligen var prefekt!
 
Tiffanys persvektiv.
 
När  Delliné hade komit hem var det som att hon hade varit i himlen,hon berättade varenda detalj och det var juu jag som vill veta hehe. men efter allt såå gick tankarna över till Johan som var det mesta jag tänkte på just nu.
jag borsta tänderna och gick och la mig i sängen och la mobilen på bordet när jag hörde när den vibrera till.
 
"Hello! it's me Harry from the market? if u still remember me hahah It's Tiffany right? Delliné told me
xx H"
 
Omg det är Harry från One dirction, okey Tiffany ta det lungt. 
 
" Hi,ofcourse i still remember u! Yep it's Tiffany xxT
 
"Good! what´s up?" xxH
 
"just laying in bed u? xxT
 
"Playning Fifa with the laids"xxH
 
"oh..who leads ,btw i love Fifa!xxT
 
"Zayn,u do?xxH
 
"yup,i used too play with my boyfriend.but he broke up with me Yesterdays. xxT
 
"i'm sorry, how do u fell?" xxH
 
"Don't be :) im fine thanxx for asking,but have too sleep now i'll see u! i guess :D
 
"Good night! Sweet dreams! " xxH
Efter när han krev det sista sms:et så svarade jag inte och la tillbaka mobilen på byrån brevid sängen och började tänka på Johan ist,det sluta med att jag fick tårar i ögånen men drömde om Harry! 

Långt och långt blev det inte men här har ni nåt iaf, ska gå och lägga mig men vi hörs imorgon!
 
 
 
 

Kap.4 the date or not?

en såndär skjorta fast mörkblå och instoppad i shortsen!
Tiffanys persperktiv

Jag gick upp kl 6 för att ja knappt sov igår kväll elr på natten!Tänk att Delline har Liams nr!!! Bandet som jag älskade sen X factor shit allt hr gott så fort! Jag hade inget att gö så jagsatte på tvn och koll på gossip girl!

Dellines persperktiv

Jag vaknde av minmobil som vibrera på bordet
-Hallå? sade jag
-Hi its Liam i wonder if u and i can be today?
- yeah sure i would love too!!! sa jag glatt som tusan!
-good lets meet there we met our first time about1 hour
-oki byee sa jag o la på sen.
sedan sprang jag till tiffys rummehon var inte där så ja gick till vardagsrummet ochdärvar hon söt somen sockerbit och sov haha vad töntig jag är tänkte jag.Sen skrek jag:
-VAKNA VAKNA!! JAG SKA TYP EHH PÅ DEJT MED LIAM ELR VAD MAN SÄGER NU!!!!!
- VAAAA!OMFG du skämtar dejt med Liam Payne??????
- nej inte dejtmen vi ska träffas!
- jaha menÄNDÅ och om jag inte var så uppspelt skulle jag slå dig!
-Men käft o hjälp mig vad ska jag ha på mig??!!
Men hon svarade inte hon gick bara in på mittrum och sedan kom hon ut med ett par svarta shorts och en mörkblå tunn skjorta
- Varsegod sötnos!
- ååå tack så mycket Tiff! sa jag sen sprang jag o bytte om!
-Halllå?! vilka skor?
- Ta dina svarta pumps
-ok men Tiff vrf gav du mig shorts? sa jag. Grejen är jag är tjejen som har mjukisar ochkaxar tillbaks! so shorts deär sällan jag det!
-Jo du förstår Liam gillar långa snygga ben och då ska ju du få chansen att visadina snygga lår babe!
-haha sa jag lite sarkastisk!
- Dellie när skulle ni träffas?
- Kl 1 vrf?
-kl är 1 nu!
-shit ses ! sedan sprang jag ut med mina svarta pumps! det gick inte bra tro mig! coh det gjorde inte det bättre när jag krocka inästan alla personer jag sprang förbi elr ska man säga på LOL tillsist kom jag fram och kl var 10 över!
-Liam! omg sorry i orgot the time!
- hahah its cool its just 10minutes!
. hah ok!. På sig hade han en grå tisha men svart jacka riktigt snyggpå han kan jag medge!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idag skulle egentligen ni inte få nå men här får ni en!

Inget inlägg idag :((

Hej
Jag har haft sämsta dagen i skolan idag och just nu pallar jag inte att skriva ett inlägg,sryyy tusen gånger om! Jag är verkligen inte på humör och det är tomt i huvudet jag har andra grejer att tänka på just nu men.....jag lovar er ett jätte långt kapitel imorgon! Vad sägs om det? Jag har ingen aning om det äns finns läsare på den här bloggen men om ni skulle vara snäll och sprida den? Tack!
Ska gå nu men bjuder en bild utav killarna såå länge och jag vet inte om min andra kompis ska göö nåt kapitel men vi hörs!- Ida


Kap.3 The Meeting!

 






Dellines perspektiv

Jag tyckte så synd om Tiffany hon älskade honom verkligen! Men det är därför jag sällan dejtar för alla förhållanden kommer sluta sen  blev jag avbruten av mina tankar av Tiffy
- vilken affär? sade hon
- Du vet den där vid hörnet sade jag
-Ok men du får skydda mig om ägaren våldtar oss!
-varför är ja inte förvånad? alltid du med värsta fantasin! sade jag
-hahha sa hon ironiskt!
Jag hann inte svara innan vi var framme.Jag tog en korg fast vi bara skulle köpa Ben&Jerrys! jag tog en chocolate fudge brownie som är min favvo och tog en rasberry till Tiffy precis när jag skulle vända mig om hörde jag Tiffy skrika akta Dellie! sedan fickjag en knock i huvudet
-SHIT DELLIE GICK DET BRA!!?? skrek Tiffy och sprang till mig
-o shit what have u done now Niall!!!!!!
Jag kollade uppåt och möttes av en blond kille med fina blåa ögon
- Are u okey beacuse im so sorry ! sade han
-hah take it easy just a little headache!
-OMFG IM GONNA DIE!!! skre Tiffy
.Tiff you re not the one who got knocked out! sa jag
- haha fan? sa den krulliga och blinka flörtigt och det såg ut som om tiffy skulle dö!
- Hell yeah the bigges from sweden!!
- Wait Liam? is tha you? men han hann inte svara innan en bunt av tjejer sprang till de! och de blev omringade
- kom vi går sa jag och gick till kassan

~senare hemma~~
-HUR FAN KÄNDE DU LIAM PAYNE FRÅN ONE DIRECTION
- ey är inte de där pojkbandet du älskar?
-JOO! sedan berättade jag allt
-shit du har Liam fucking Paynes mobilnummer!
Jag tänkte efter inte varje dag man får en kändis nr! coolt!
sedan borstade jag Tänderna och la mig
------------------------------------------------------------------------------------------
liten kortizz tyckerjagmen hade tråkigt och förlå ja vet den är sämst! men som sagt vi är nya <3
 

Break up. Chapter 2




Tiffanys persvektiv. (samtidigt som Delliné hade gått)
 
Precis när Delliné hade stängt dörren och gått så satt jag i köket och tänkte på Johan och allt som hade hänt under 2 års tillsammans i Sverige och att jag bara hade lämnat Sverige efter examen med Delliné bara,utan att jag hade äns bestämt det,Efter två veckor efter examen då hade Delliné bara helt plötsligt frågat mig om jag ville flytta till London och jag ville såklart det eftersom jag redan var klar med skolan och ja i pricip allt, men problemet var att jag verkligen inte ville lämna Johan ensam efter 2 år utav att vi alltid har varit nära varann,såklart han hade vänner men allt skulle inte vara som förut, jag hade frågat honom flera gånger om det verkligen var okej om det och han hade alltid svarat "ja" men man såg att han inte ville att jag skulle lämmna honom,men bestämt och klart så flyttade jag iallafall hit. Mina föräldrar tyckte iallafall att det skulle vara en bra grej för mig och att de sa ja till förslaget för delliné var det inte äns nåt problem heller.
efter att jag hade tänkt på johan tog jag och la talrikarna och la de i diskmaskinen och gick och satte mig vid tv:n.Efter en stunds tittande ringde min mobil och gissa vad det stod "älskling" på mobilen också! hahah
-HEJ Johan!
-Hej...
-Vad har hänt? du låter så konstig?
-Jag älskar dig Tiffany-...men..
"NEJJJ, han tänker väl inte göra slut?" tänkte jag lite panikslaget.
-aa?
-Tiffany efter det här hoppas att vi kan vara vänner iaf?
-Du gör slut...eller hur?
-ja, du måste inse att du just nu bor i London och att jag bor i Sverige,det funkar bara inte. jag är jätte ledsen.
-efter 2 år....jag kan inte fatta det., sa jag såå tyst att det nästan blev en viskning.
-jag har träffat en annan tjej...
-Hejdå Johan..du kanske iaf inte var den jag trodde. sa jag och la på med ett klick.
jag satt där helt tomma med ord och mina tårar föll ner för min kind sakta men det kom fler och fler.
jag visste inte vad jag skulle göra elr vad jag hade att säga, mitt huvud var tomt. som ett blankt papper,alla minnen jag hade med Johnas kom tillbaka och allt jag tänkte på var på han!
jag tog upp min mobil och ringde delliné att hon skulle komma hem,hoppas jag bara inte störde henne mitt i nåt.
Medans jag vänta på henne stängde jag tv:n och jag sakta till mit rum,och satte mig på sängen och börja storm gråta. Plötsligt flög dörren upp och där stog delliné, hon sprang fram till mig och krama om mig.
-Gumman allt kommer gå bra! snälla sluta vara ledsen, tvätta dig såå går vi ner till affären och köper Ben&jerrys ok?
jag hade ingen lust att svara såå jag nickade bara och gick iväg mot badrummet och tvättade av mig.
efter när jag hade tvättat mig så tog jag på mig en stickad tröja jag fick av min mormor, och ett par jeans, jag gick ut ur mitt rum och Delliné stog tydligen redan vid dörren och vänta på mig.

Kapitel nr: 2! guys,vad tycks? kort? svar: ja. men jag hann verkligen inte. sryyy!!!
-Ida
 
 
 
 

London~ Chpater 1



Dellinés persvektiv.
 
Som vanligt vakna jag av att min väckarklocka ringde och att det var tydligen dags att vakna,jag stängde av den och bara låg kvar i sägen och tänke, att det var omöjligt att jag och Tiffany redan hade hunnit vara i London i 2 veckor snart,och att vi snart skulle börja jobba på Starbucks också.Efter en stunds tänkande så kände jag lukten av pankakor så Tiffany måste redan ha vaknat före mig mummlar jag lite för mig själv,jag hoppa ur sängen,gick mot dörren, öpnna den och styrde mina steg mot köket och jag hade rätt hon stog där och gjorde pankakor och hade hörlurarna i öronen och sjöng tydligen nån Wierd låt.jag gick och satte mig vid bordet och vänta på att hon skulle bli klar. Precis när jag skulle ställa mig upp och fråga om de var klara så vände hon sig om och skrek (ganska högt) men som tur var tappa hon inte pankakorna.
-DELLINÉ VAR DU VERKLIGEN TVUNGEN ATT SMYGA SÅÅ DÄR!?? OMG
- Ditt fel att du har hörlurar i öronen. sa jag och Börja garva såå jävla mycket.
-jaja här har du pankakorna..ska du ut och jogga sen eller vadå?
-Jag tror det iaf. hurså?
-inget,bara undra.
-aha ok.
Efter att jag hade ätit klart pankakorna så gick jag in till mitt rum och bytte om till jogging kläder, efter ett tags letande såå hitta jag äntligen mina nycklar och skrek till Tiffany att jag skulle ut nu och smällde igen dörren efter mig.
Efter ett tags springande så var jag verkligen trött och ville sätta mig nånstans och hämta andan, jag sprang till en tom park,själv var jag inte direkt förvånad eftersom det inte brukar finnas folk 9 på morgonen i den här parken.
Det brukade alltid finnas en bänk jag alltid brukar sätta mig på men så såg jag en kille som satt med en luva över huvudet men solglasögon...jag titta upp mot himlen och titta mig lite runt men såg direkt ingen sol,men aja det här är ju faktist London sa jag lite tyst för mig själv och skratta lite lågt, jag tvekade lite om jag skulle sitta där eller inte men efter typ 10 sek så gick jag iallafall dit och satte mig försiktigt. och tog upp min iphone.
-You don't have too be scared, u know i'm just a normal guy. sa han ganska försiktigt.
-yeh-a i kno-w, but if u are a murderer then? sa jag och vände mig mot honom.
-you don't trust me?
-Well i don't know,Should i?
-maybe,well if u get to know me better, :) sa han och tog av sig solglasögonen och log ett sånt där läskigt men ganska söt leende.
-Then My Name is Delliné. sa jag och tog fram min hand 
-Liam. sa han och tog tag i min och skaka den.
-Well Liam why do u sitting here all alone?
-ehm......i really don't know.. sa han och klia sig i bakhuvudet och log ett snett leende.
"Vad sött han är!" tänket jag för mig själv.
jag fnissa lite för mig slälv.
"RING RING"!!!
-excuse me i'll just have too take this. sa jag och peka mot min mobil. och fick en nicknign till svar.
Det var tydligen Tiffany. alltid hon som skulle förstöra allt.
-Hallå?
-Vi beöver prata. sa hon och snyfta till.
-Men Tiffany vad har hänt? 
-Johan gjorde slut. sa hon och brast ut i gråt. 
-Omg Tiffany jag är jätte ledsen! den där idioten! jag kommer hem direkt!
-Vi ses.
-aa hejdå.
När jag hade klickat bort Tiffany vände jag mig om och sa:- Ehmm..Liam i have to go home, my friend needs me, but it was nice too talk to you. See u around i guess! 
-But can i have your number? i wanna know u a little better? 
-yeah here it's *********** call me sometime soo we can meet up?
-Sure! byee
-Byee
Sen jogga jag lite snabbt därifrån
Precis när jag kom inför dörren hörde jag att Tiffany Stor-grät i sitt sovrum.

kapitel 1 uppe?
vad tycker ni? jag kanske har stavfel i den men jag orkar inte direkt kolla igenom allt, imorgon blir det ett längre kapitel iaf! ni kan komentera om ni orkar men vi hörs såå länge! hejdå
-ida

HHHHHHHHHHEEJ

Huvudpersonerna:
 
Tiffany
Bruna ögon,Svart hår,18 år,Fotografi,Positiv,Snäll,Humor.
har inga föräldrar de dog i en bil-olycka,bor hos sin mormor och morfar,bästis med Delliné.
 
Delliné
Brunt hår,gröna ögon,dansar,ADIDAS freak, Crazy,Snäll,Rolig 19.
Pappa, Två bröder Liam 12, Josh 19.
 
det var om huvudpersonerna.
hoppas ni Stannar och läser!!! :))
Första kapitlet kanske kommer lite senare idag elr kanske imorgon vid 6 tiden. herrå

Hej!

Hejhej!
 
Vi är två tjejer som verkligen ÄLSKAR One direction och det här ee första gången vi driver en novell blogg,såå ursäkta om vi typ stavar fel ibland elr nåt :)
vi är iaf 12 o vill helst inte säga våra namn men ska försöka prata om hur det blir med det. :)
Prologen av novellen kommen säkert upp imorgon elr på fredag.
Designen får ni oxå ursäkta eftersom vi tänkte bara slänga in en design lite snabbt men vi kommer jobba på det!
iaf hoppas jag att ni stannar kvar o läser novellen!
hejdå! vi hörs!
/ Tjejerna som love one direction!
 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0