Bad News....

Såå...ida här eller det är jue typ bara jag som skriver på den här bloggen men aja jag tog ett besut idag och jag har och bestämt mig för en blogg-paus i kanske 3-4 dagar eller en hel vecka, alndeningen är för att min novell den suger helt enkelt och att jag nästan aldrig upptaderar och att ni alltid blir besvikna på mig så jag hade bestämt att ta några dagar och sammla mig själv och komme tillbaka och uppdatatera hel-tid´igen! 

Ni kanske inte orkar läsa nu men så finns det fler anledningar att jag inte har upptaderat så bra,och förutom bloggen är jag oxå en människa med problem själv,det har hänt saker mina vänner är ledsna (några av de) sen är det vänner jag har som har svikit alla och massa andra problem jag har att tänka på,vissa dagar har jag kännt mig  såå nere och helt enkelt bryter ihop men vad ska man göra? vi älskar varenda en av er som stannar med mig och Z! och jag hoppas ni stannar även nu när jag  (vi) tar blogg-paus,era kommentarer är verkligen det bästa! när man loggar in på morgonen och ser att man har kommentarer och så har man det där fåniga leende hela dagen, Jag är tacksam att ha underbara läsare och hoppas ni stannar med hela vägen! Ni får gärna kommentera och hjäpa mig bestämma och jag ska börja på en ny novell (och den här gången lovar jag att skriva hela!!)  elr om ni vill att jag ska forsätta på "when you least expect it" hjälp mig besämmaaa? KOMMENTERAAA! :D
     love you♥ xIda

PS: Titta in på bloggen på onsdag eller Torsdag! 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tycker att du ska fortsätta på When You Least Expect It! För den är sjukt bra och den får mig att le nästan genom hela kapitlet :) Men det är ju upp till dig om du vill eller inte! P.S Gillar eran blogg sjuukt mycket, så det är klart att jag stannar!:)

Svar: Tack! :')
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-04 @ 11:03:02
URL: http://directionnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Din novell är inte dålig!!! Den e super bra! jag tycker du ska fortsätta!! Because I love it!!!! <3
Hoppas allt reder ut sig! ;) <3

Svar: tack! :') xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-04 @ 19:29:31
Postat av: Freja

Fortsätt på den här! :D känn ingen stress!

Svar: awww tack! :3 xida
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-04 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0