You're still the one ~ 30




To: Myyy Love 10:17am
Morning Handsome! i miss you already,btw im in New york now and it's sooo cool..Whoaa you need to see the aparment Mark got us! AWSOMEEE! i love u xxYou're princses


Efter när jag hade sms:at Harry satte jag mig upp i sängen och märkte att jag var en av de första som var vaken..Mark hade skaffat oss en skit fin lägenhet! den låg längst upp på huset så vi hade en skit fin utsikt och två våningar alltså att våra rum och ett extra rum låg en trappa upp och köket,vardagsrummet och toan låg där nere,men det fanns en problem eller kanske inte ett problem men..aa vi alla delade på ett rum(Förutom Mark,han ahde rummet brevid) Vårat rum var ganska stor och vi alla hade våningsängar. Jag delade med Denize,Jag nere och Denize uppe, Mia och Josh tillsammans i en säng för det var tydligen ihop nu och Tommy ligger under de. Lägenheten ligger mitt i staden så det skulle bli enklare för oss att gå runt ta bilder och så antagligen skulle vi oxå träffa upp kändisar men Mark vägrar säga vilka.
Jag gick sakta till dörren och stängde den bakom mig,gick vidare till toan och borsta tänderna, När jag kom ner till köket såg jag Mark stå där läsa en tidning med en kopp Choklad i ena handen.
-Morning! sa jag ochg gick bort till ett skåp och tog ner ett glas.
-Good Morning..wow you're up early sa han och tittade upp
-Yeah..i don't know why but yeah..haha sa jag och tog fram mjölken och hällde det i glaset.
-Are the rest sleeping? frågade han
-yeah..think so. why? frågade jag och la in två mackor i brödrosten
-think we need to wake them up...we're leaving in 2 hours. svarade han
-where are we going? frågade jag och tog fram smöret och la ner de två brödbitarna på en talrik och började bre.
-just gonna visit a photoshoot.
-oh...should i go -
-Morning! sa en kill-röst och jag vände mig om det var Tommy
-Good morning, sa jag och Mark samtidigt
-Sooo what happens today? frågade han
-Visit a photoshoot svarade jag och skulle ta en tugga på min macka men hann inte förens Tommy tog den och bet på den.
-Hey! that was mine? sa jag
-but now it's minee! thanks sa han och log
-whatever..i have another! sa jag och lipade,men precis när jag tog upp min andra macka kom Josh och tog den.
-Josh! skrek jag
-it was really nice of you! im starving. svarade han och Tommy började garva
-Miaaa! you're boyfriend stole my breakfast! skrek jag när jag såg att Mia kom ner för trappan.
-Josh! stop stealing food. sa hon och satte sig brevid honom
-What im hungry! sa han och de gav varandra en kyss,
"What im hungry" Jag saknade verkligen Niall... och kyssen mellan Mia och Josh skulle vara mellan mig och Harry...guud vad jag saknade de!
-You're always hungry! and you don't even gain weight
-Cause im tooo awsome mabye? sa han
-God morning! sa Denize och satte sig brevid mig
-Hello sleephead! sa vi alla samtidigt och vi alla började garva.

*BIP BIP*

Jag räckte över min hand för att nå mobilen som låg i mitten av bordet och såg att det var ett sms fråm "Myyy love"

From: Myyy Love 10:45am
Morning sweetheart! awee i miss you to,im gonna see the aparment! guess what? the whole Band are going to new york next week!!! we're are going to do some concert but it's just for 3 days...thoght..but i got to see you and that what matters to me <3 love you! x

Skämtade han med mig eller?!

To:Myyy Love 10:46
Are you kidding with mee?! 3 days is enough..but i wish you could stay a little longer! x

From: Myyy Love 10:46
yeahh me 2 but i can't..gotta go too L.A after and do a concert there :( x

-Is it Harrrryyyyyyy? frågade Josh och jag tittade upp på honom medans han gjorde konstiga grejer med
händerna.
-Mia,keep an eye on him..im seriously gonna hit him someday...skämmtade jag och Josh lipade mot mig

To: Myyy Love 10:47
I understand! :) but gotta go,im calling you tonight eh? x

From: Myyy Love 10:47
This is why i love youuuu so much! yeahhh sure :D x

To: Myyy Love 10:48
I love you sooo much more! bye xxx

From:Myyy Love 10:49
nooo i love youuu more! Byee! <3 x

Jag log och la min mobil i min hoddie ficka. När vi alla hade bytt om gick vi ner medans vi väntade på Mark.
-Where is he? klagade Denize och medans då kom en stor svart Rangde over upp mot oss och vevade ner bil-rutan coh såg att Mark satt där.
-You're kidding right? frågade jag
-Are you god or something? frågade Mia
-Well im Mark? what did you guys expect? frågade han och vi alla nickade till och det var jue sant,Mark kunde fixa fram allt! och då menar jag verkligen allt.
Vi alla satte oss i bilden och han började köra.
När vi alla sen klev ur bilen såg vi en stor byggnad gjord av glas och vi alla stof där och gapade med munnen,det var verkligens stort!
-Guys? frågade Mark och det var då vi alla vaknade till liv och följde med honom in.

-Hi Im Lisa! nice to meet all of you sa en kvinna med kort blond hår 
-hi! sa vi alla samtlidigt.
Under dagen hade vi varit med när de hade photoshoot, Pink,bruno Mars och Cody simopson kom. Jag fick deras auto och tof bilder med de såklart! det är inte varje dag man direkt träffar kändisar eller för min det är det gasnka ofta men aa du vet hur jag menar..
Jag hade pratat ganska mycket med Cody och fått hans nummer och han följde mig på twitter oxå.
dagen hade varit skit bra! och nu satt vi iallafall i bilen påväg hem.
-sooo denizeee! i saw that you got cody Simpsons number? huh sa jag och blinkade med ena ögat och alla Oh:ade
-We're just friends! försvarade hon sig med
-Yeahhh sure! sa jag och alla skrattade

När vi alla kom hem var klockan kanske 8 och vi alla var dööö hungriga,så vi lottade ut vilka som skulle laga maten och det blev jag och Josh! han är som Niall nr 2 men Niall kommer alltid vara min bror! 
-You betetr listen to me or i will kill you okey? sa jag och log
-YES MA'M sa han och jag började garva
-Then you can start with the salad and i can take the meat. sa jag och kastade saladen till honom
-okey...are wee doing tacos?! sa han nsätan skrek
-yeapppp! the only thing i can make and pancakes sa jag och skrattade och han hängde på.
-Nelly? sa han och jag vände mig om
-yea- men ajg fick nåt blöt i ansiktet det var en tomat
-JOSHHH WILLIAM MAYER!!! IM SOOO GONNAAA KILL YOU! skrek jag medans jag tog bort tomat biten från ansiktet. och alla som satt i vardagsrummet började garva. Josh tyckte det var såå rolgit så han låg på marken och garvade.
"Revenge" tänkte jag och log 

-Dinner readyy! sa jag och alla kom ut till köket och började ta för sig
-soooo good! sa tommy och tog mer 
-thanks sa jag och log

-well im gonna take a shower ! sa Josh och gick upp...och min hämnd skulle passa perfekt just nu...


häääääääär här ni kap 30! kom ut lite sent sryyy men ni fick iaf elr? :D xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Sååååå braaaaaaa!!!!! Jag älskar din novell!!:)xx

Svar: tack såååå mycket! :D xx
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-27 @ 00:09:32
Postat av: Moa

Jätte bra ! :) xx

Svar: Tack :) x
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-28 @ 07:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0