You're still the one ~ 29

-How much is the clock? frågade jag 
-soon 12 why? svarade han
-Wanna go and eat some lunch? and i need to talk to you to. frågade jag
-yeah..is it something i need to worry about? frågade han och log lite
-not really...svarade jag 
-okey then..lunch is it! what do my prinsecs want to eat? sa han glatt
-ehm...i really don't now..what do you prefer? 
-Nandos? they have really have good chicken! sa han
-Well then Nandos it is! sa jag coh satte mig upp i sängen.
När vi båda hade bytt om och var klara gick vi ner till Harrys bil och var påväg mot Nandos,ärlig talat var jag nervös på Harry hur hur han skulle ta det...han som var på bra humör.Skulle han bli arg? men Niall hade nog rätt...Harry kommer förstå mig eller?.....
när vi hade bsetällt maten och satt där och väntade var jag tvungen att få det gjort.

-Harry? sa jag nervöst.
-yes,hun? sa han och log
-i need to talk to you. sa jag
-you know my work? 
-mhm..
-they are going to New york..and they want me to come or..like i have already decided that im going with them,cause i can't let all of them down..sa jag
-fun! when and how long? sa han?
"this is the part you're not gonna like..." tänkte jag för mig själv
-on friday and 1month. sa jag och tittade ner i bordet.
-on thjis friday? sa han och lät förvånad
-yeah..
-Why haven't you said anything? i can't be without my princses that long! sa han
-i didn't know..Denize called me yesterday and i was suprise yes..but i diden't want to let them down so i said yes,,are you mad at me? 
-ofcourse not..just a bit sad,but i understand sa han och log emn det var inget leende som han brukade le...den var annorlunda. 
Lunchen gick ganska seg...vi pratade inte mycket,när vi sen kom hem satt alla i vardagsummet och Harry gick in på sitt rum och låste in säg medans killarna tittade på mig och undrade vad som hade hänt,jag berättade om New york och om hur harry hade tagit det och till skillnad från Harry förstod killarna och stöttade mig.
-Well...we can understan how he feel's you know..you just came home and now you're leaving again and not for a few days but for a whole month! Sa liam och alla nickade
-yeah i know..i don't want to leave okey?..but i just can't let them down..i just can't sa jag
-we know..you should talk to Harry again..and yeah things will work out. sa Louis och kramade om mig
-i hope..so. sa jag och log lite. killarna återgick till att spela medans jag knackade på dörren.
-Harry? let me in? sa jag och knackade och man hörde ett *Klick*.
Jag gick in i rummet,stängde dörren bakom mig och satte mig brevid Harry på sängen.
-You are mad..sa jag tyst
-no...
-yes
-no
-yes.
-well a little..erkände han
-im gonna miss you the most Harry..sa jag och kramade om honom på sidan
-im scared of that when you're in NYC that you will call me and say "Harry this is not working..i still love you but this distance is to much, im breaking up with you " and then you're moviing and stuff like that. sa han och jag var verkligen på gränsen att gråta.
-are you that stupid? or jsut dumb..im not gonna leave you..i love you Harry and that's it and i can promise you that, that is never gonna happen okey? sa jag och tittade upp mot honom. Han vände ner blicken och log lite
-You know that you and the guys can come and visit me? haha sa jag och log stort
-you're right sa han och pussade mig snabbt på munnen.


 
~Två dagar senare~

-Call me when you're there okey? text me everynight! sa Harry när vi stog i flygplatset och skulle säga hejdå
-yesss mom! sa jag och skrattade 
-Promisee! sa han och to ut sitt lill-finger
-Promise,are you happy now? frågade jag och han omfammnade mig i en kram och och kysste mig
-byee guys im soo gonnaa miss you! sa jag och släppte taget om Harry och kramde om resten av killarna.
-we're gonna miss you to! and we're comming and visit.
-hope you gous gonna do!

-Nelly! we have to go! Ropade denize
-byeee! sa jag och vi kramade om i en gruppkram och kysste Harry en stund innan jag gick mot denize.
jag vinkade till de tills jag gick in i en kontroll-grej sen såg jag inte de mer.
-this is gonna be soo fun! pep denize och jag skrattade åt henne
-yeahh! sa jag 
När vi kom upp till planet så satte jag mig brevid Denize,bakom oss satt Mia och mark,bakom de satt Tommy och josh. Tommy och Josh är typ de som fixar ljusen,Mark är chefen och jag,Mia och Denize är fotografer.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :D kommer ett imorgon på kvällen! eftersom ska till Örebro! jag hoppas att ni gillade kap xIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

SUPER BRA!!!!

2013-01-26 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0