Nialls Flickvän? *AVSLUTAD*

Heej på er alla undrbara läsare!

Så jag tänkte lite..och hela den här novellen handlar jue om Harry och Nelly men jag tänkte att i nästa kap skriva lite om de andra killarna och deras tjejer men det finns ett problem...Niall har ingen tjej och jag undrar om det finns nån som vill vara det? jag kommer lotta om den som blir så det blir mer rättvist ist för att jag ska ta den jag tycker låter bäst,Kommentera på det här inlägget och svara på frågorna nedanför.
  • Vad du heter /Förnamn och efternamn

  • Ålder? (som du vill vara i novellen)

  • utseende? Längd osv..

  • Hur du är och vad du gör på fritiden och så.

  • Hur du är som person.

  • Vad är det bästa med Niall? 
När jag har fått kanske minst in 4-7st så ska jag lotta och börja på skriva på kap 23! och om jag inte får in nån då får jag väll hitta på en person? och avslutas ikvälll! Lyckaa tilll! xIda
Ps: vet att ingen av er andå kommer anmäla mer..men vi dår se! love you

Kommentarer
Postat av: Josse

Josefin Andersson men kallas josse, jag vill vara typ 17-18. jag har blondt hår till nyckelbenen ungefär, blåa ögon, 177 cm lång. jag är väldigt glad och skrattig av mej, skrattar åt det mesta och väldigt dålig humor, på fritiden spelar jag volleyboll.
det bästa med niall.. att han sjunger som en ängel, rolig, älskar hans skratt och sjukt snygg! :D

2013-01-10 @ 16:03:40
Postat av: Elsa A

hej jag heter elsa och jag är 17 år och älskar sen här bloggen, jag är ca 1.70 m och har ganska långt lockigt hår och bruna ögon. Jag är ganska blyg men enligt mina kompisar så är jag snäll och ganska rolig. på fritiden så är jag med kompisar eller så spelar jag volleyboll. Jag vet inte vad det bästa med Niall är för hela han är så underbar! :D

2013-01-10 @ 17:52:12
Postat av: Lollo

*Jag heter Louisa Liåker men kallas Lollo.
*Skulle vilja vara typ 19 i novellen.
*Är 1.62 lång typ, långt brunt hår, inte jätte tjock men lite mullig.
*Jag ÄLSKAR musik och att sjunga,skriva låtar, sita med gitarren och så. Gillar att vara med kompisar eller att bara slappa framför datorn eller tv:en.Pluggar en del nu med. Är ganska lat. Älskar kläder med :)
*Jag är en rolig ganska konsig tjej ;P brukar flumma runt med mina kompisar och kan skratta åt absolut ingenting xD Är snäll och nån man kan lita på. Är ganska blyg dock och gillar inte att prata inför folk.
*Det bästa med Niall? eeh allt! men han är rolig och har ett så himla gulligt skratt och är så otroligt sött, sen sjnger han ju så himla bra med och hans kramar verkar jätte mysiga :D ♥

Kramizar från Lollo
PS: Älskar din novell, du skriver jätte bra :)

2013-01-10 @ 18:40:30
Postat av: Anonym

*Jag heter Louisa Liåker men kallas Lollo.
*Skulle vilja vara typ 19 i novellen.
*Är 1.62 lång typ, långt brunt hår, inte jätte tjock men lite mullig.
*Jag ÄLSKAR musik och att sjunga,skriva låtar, sita med gitarren och så. Gillar att vara med kompisar eller att bara slappa framför datorn eller tv:en.Pluggar en del nu med. Är ganska lat. Älskar kläder med :)
*Jag är en rolig ganska konsig tjej ;P brukar flumma runt med mina kompisar och kan skratta åt absolut ingenting xD Är snäll och nån man kan lita på. Är ganska blyg dock och gillar inte att prata inför folk.
*Det bästa med Niall? eeh allt! men han är rolig och har ett så himla gulligt skratt och är så otroligt sött, sen sjnger han ju så himla bra med och hans kramar verkar jätte mysiga :D ♥

Kramizar från Lollo
PS: Älskar din novell, du skriver jätte bra :)

2013-01-10 @ 18:41:44
Postat av: Elsa

förlåt förlåt men jag glömde skriva mitt efternamn jag heter Elsa Borg :)

2013-01-10 @ 19:05:14
Postat av: Julia

1. Julia Svensson
2. 18.. för att jag är 18 hahha.
3. Halv långt guldbrunt hår, ungefär 168 cm, gröna ögon.
4. Jag är en glad tjej, sällskaps sjuk, älskar att hitta på roliga saker med mina vänner. Lyssnar på one direction och hänger på twitter såklart! Går oftast och kollar på fotboll. And me without food is like One direction without Liam Payne. KAOS alltså.
5. Som sagt, glad, påhittig, kan även vara ganska så lat.
6. Det jag älskar med Niall är hans vackra leende, hans humor och oavsett vad så är han alltid sig själv.

2013-01-10 @ 19:57:40
Postat av: Anonym

1. Jag heter Victoria Ström
2.Här skulle man tydligen skriva hur gammal man ville vara med jag vet inte 16, 17, 18 kanske!?
3.Jag är cirka 1.70, jag har brunt hår som är lite sådär mellan långt typ mella axellångt o bröstlångt! Jag har blåa ögon, jag är. absolut inte den snyggaste tjejen.... Inte så jättesmal, har fräknar... Och kan typ inte bli brun (ush nu kommer du aldrig
att välja mig bär du hör hur ful jag är)
4.På fritiden så spelar jag fotboll, tränar med min hund och sjunger. Jag sjunger ungefär hela tiden!
5. Jag är väll ganska glad, ganska galen! Snälla (hoppas jag), jag älskar mina vänner mer än något! Men såklart älskar jag 1D oxkså!!
6. Det bästa med Niall är hans skratt, det känns som om han är så snäll men jag kan ju inte veta det ar licksom aldrig träffat honom:( Att han är så snygg, söt, rolig och allt jag ÄLSKAR ALLR med honom!

2013-01-10 @ 21:00:44
Postat av: Victoria

Hoppas att det blir jag! Förlåt om det blev lite fel i min komentr! (skrev den från mobilen o min mobil dampade!)

2013-01-10 @ 21:02:28
Postat av: Celine arcangioli

Uhm hej.
Ålder :17 och arton i september
Halv svensk halv italiensk,askblont långt platt hår, 169cm lång bruna ögon. Inte jättesmal men ändå fit
Åker konståkning och pluggar, är med kompisar.
Jag är en pratglad tjej som älskar att ha kul. Drar ofta tråkiga skämt men som ändå drar på allas smilegropar. Är en väldigt enkeltjej men har min egna stil som visar vem jag är.
Det speciella med niall är att han så speciell. Hans sätt att prata och agera kan locka dem döda. Han kan få mig att le och skratta åt det minsta och så har jag inte äns träffat snubben. Han värkar vara en som är down to earth och inte är för överdriven.

2013-01-11 @ 00:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0