You're still the one ~ 40


-You sure? frågade han
-yeah, svarade jag och log
-how shuold i do then? frågade han
-say it to her or like show her that you like her,but not to much she had a boyfriend right? he's maybe gonna kill you or something, haha sa jag och skrattade lätt
-the boyfriend is on holidays...should i take the chance? 
-yeah, think's so? sa jag och tänkte på Harry
-I like you! sa han och jag vände mig om och log
-that was great,call her and say it to her now, sa jag och log större
-okey. sa han och tog upp sin mobil och satte mobilen vid örat
-Wait. sa jag och tog upp min mobil som ringdes "Tommy"  jag tappade andan för 1 sekund men han skämtade nog bara med mig...
-hahha! you're funny, sa jag och skrattade nevöst 
-well,i think Denize just call'ed me..hope you feel better, sa jag och ställde mig upp och skulle precis gå ut när Tommy tog tag i min hand.
-im sorry..sa han
-Sorry? frågade jag och skrattade lite
-don't laugh..sa han och jag tittade på honom, han hade böjt ner huvudet så man såg bara håret.
-Tommy...you're scaring me..sa jag 
-i like you...i have always like'd you..i wanted to ask you out but then Harry Came, and i didn't
-im Sorry..sa jag och skulle dra tillbaka min men han höll om den hårdare
-Please choose me insted of Harry? sa han och då fattade jag att mobilen,allt, det var han som hade gjort så att Harry och killarna hatade mig..
-It was you..sa jag 
-was what? frågade han
-my phone,those message all of that it was you the whole time? sa jag och kunde verkligen inte tro det.
-yes,,but i didn't have a choice..
-i cant belive it...i thought we where friends? sa jag sårad och drog tillbaka min hand och den här gången lyckades jag.
-Nelly..please i Love you? sa han när jag precis hade satt min hand på handtaget
-im sorry, Harry is the only person i love. sa jag och öppnade dörren och gick ut. och mina tårar rann, jag gillade verkligen inte att såra nån..jag fick bara skuldkänslor..
Jag tårkade snabbt tårarna och gick ner till resten av "Gänget" där de satt och tittade på "A Walk to remember" och då gick tankarna snabbt över till Harry, Vi hade bara varit ifrån varandra i några timmar men jag saknade honom redan...
jag satte mig mellan Denize och Mia och vi forsatte titta på filmen. 

-Denize can you and i Sleep down here tonight? frågade jag när alla reste sig för att gå och lägga sig efter filmen
-Sure, but why? frågade hon
-i  tell u later,can you get my stuff? sa jag
-Yeah sure, sa hon
-Night, guys sa jag till Mia och Josh
-Night, svarade de och alla gick upp för trappan
-Jag hade ingen lust att sova i samma rum som Tommy efter det som hände,hoppas den här veckan går fort,för ajg saknade verkligen killarna och vill träffa de så fort såå möjligt.

Dåligaste kap jag har gjort men det blev iaf nåt elr hur? den här gången hann jag inte lägga in några bilder elr skriva längre så FÖRLÅT! ska bättra mig nästa gång LOVAR :D och forsätt rösta på vem som ska vara huvudrollen i min nästa novell och då lovar jag att den ska vara 100 gånger bättre! ;) xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tyckte inte alls den var dålig, den var jättebra!!!!<3xxx

Svar: Tack! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-11 @ 21:56:23
URL: http://Onedirecctionn.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har jag länkat dig!! :) Xx

2013-02-12 @ 10:26:06
URL: http://unedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0