You're still the one ~ 37

 


- i....började jag
men min mobil började ringa och det stog "Tommy" på skärmen 

-can i just take this? sa jag
-sure..svarade han och jag ställde mig upp och gick en bit bort

-What's up tommy? frågade jag
-We're going in 20min..where are you? frågade han
-oh..in the hospital.
-are you okey?
-yeah..i was just saying hi to my boy- i mean friend. sa jag
-Oh..what happend?
-Car accident. sa jag
-oh..but hurry home eh?
-yeah, see you at home, byee!
-Bye!

-It was my friend...sa jag coh satte mig tillbaka i stolen brevid Harry
-Oh..you gottaa go right? frågade han
-yeah, in 5 minutes photo-thing. sa jag och log
-I still Love you...sa han rätt ut och jag tittade på honom och log.
"i love you to.."
-Harry...could we talk about this when we both are home in London? frågade jag
-if you don't love me anymore just say it?...then im not gonna bother you anymore..sa han och en tår rann ner för hans kind.
-Please don't cry...you're gonna make me cry too..sa jag och tårkade bort hans tår
-Nelly do you still love me? frågade han
-i don't know okey? evertyhing is just a mess in my head right now..sa jag och tittade på honom.
-I have a concert tomorrow,please come...
-Harry i ...
-just come...that's the last thing i want you to do..and if that's not gonna change you're mind then...im not gonna bother you.. sa han med tårar i ögonen
-okey..im comming...but now i really gotta go..text me the place..sa jag coh ställde mig upp.
- thank you,yeah..bye. sa han
-Bye Harry. sa jag coh gick ut och killarnas blickar kom direkt mot mig.
-what happend? frågade Zayn
-guys...sa jag och en tår rann ner för min kind
-Hey..? are you okey? frågade Niall och de andra kom fram till mig.
-yeah..im fine. well i gotta go now but i see you guys at the concert tomorrow.
-you coming?
-yeah, Harry wanted me to, see you guys.
-okeyy, byee! sa de och jag gick ut.

-Harry..what are you planning on to do? frågade Louis när vi kom in i rummet igen
-Sing a song for her..svarade han
-Awww! sa Liam och log
-What song? frågade Zayn
-Jason Walker - I'll let you go. svarade han


sååå hann med ett till kap! hoppas att ni gillade den!  kommentera♥ xIda




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad jag ÄLSKAR denna novell!!! Jag går in minst 5 gånger om dan, för att se om det har kommit ett nytt kapitel!!!
Jag blir sååååååå GLAD varje gång!!:)<3xxxxxxxxxxx

2013-02-04 @ 21:51:40
Postat av: Anonym

AS bra!!!

2013-02-05 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0