Kap.10


1:dejtplatsen! 2:efterrätten!
 
Tiffanys persperktiv~~
 
När vi hade kört i en kvart kom vi till ett hav och såklart undrade jag varför vi skulle hit tänk om han vill döda mig och säga att jag är för ful elr tänk om vi ska bada! Fy vad jag skäms för min kropp!
-Tiff are u ok?
- y-yeah why do u wonder?
- beacuse your face just got white!
- oh no its nothing! sade jag
-you know we are not gonna swim! if u think so! sade han och jag blev väldigt lättad! sedan öppnade han dörren åt mig som en riktig gentleman och jag sa tack!
-Harry where are we going?
- you will see! Vi började gå genom grenar och gick förbi en skog!
-Calm down we re son there sade Harry som läste mina tankar  close your eyes sa Harry och jag gjorde det!
-Tada! hope u like it!!
-Omg Harry have u done this by yourself!
-well i got little help but yeah u can say so!
- Omg its so AMAZAYN! haha han börja oxå skratta och drog bak stolen och jag satte mig sen satte han sig oxå hahah om vi ska säga detaljer! Vi började prata om allt  från himmel till jord men allt stannade när han frågade om min familj !
- Ehm... im the only child!
- aha ok i ve got a sister but u maybe already know that! sa han och skratta det där gulliga skrattet! sedan kom en servetris och hämtade maten! Fy vad gott det såg ut! Det var räckor nån sås och flera andra saker och gott var det oxå!
- MM it was so good thank you Harry!
- haha its nothing too thank for but just wait and see the desert! och sedan kom det!
-ARE YOU KIDDING WITH ME!??how did u kno thati liked this???
- well i called delline and she said that you re inloved with it!
-thann you thank you thank you sade jag och reste mig upp o krama han! han var bara för gosig! och resten av kvällen gick vi längs stranden och pratade!
 
Dellines persperktiv  (då tiff gick)
 
You ve got a message bitch! hördes det från min mobbe!
 
Hi i have a boring time wanna do something but u maybe are tired? xxLiam det pirrade i magen!
 
What ofc not! i have a boring time me too! so what should we do? xxDellie
 
haha oh yeah Harry stoled Tiffay from you! right! I dont know maybe just hang out! xxLiam
 
Im gonna take her  back!haha well yeah lets hang out! here? xxDellie
 
Sure  wohooo SLEEPOVER! LETS fix our nails!<3<3 xx Liam
 
AHAHH yeeah sleepover get your stuff girl! seriously dont wanna be forever alone xxDellie
 
sure but dont touch my nails!haha coming soonxx Liam
haha jag skratta ihjäl mig men han visste att jag  var mjukistjejen inte shoppingtjejen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAG VET så jävl kort men har inte tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0