Kap.4 the date or not?

en såndär skjorta fast mörkblå och instoppad i shortsen!
Tiffanys persperktiv

Jag gick upp kl 6 för att ja knappt sov igår kväll elr på natten!Tänk att Delline har Liams nr!!! Bandet som jag älskade sen X factor shit allt hr gott så fort! Jag hade inget att gö så jagsatte på tvn och koll på gossip girl!

Dellines persperktiv

Jag vaknde av minmobil som vibrera på bordet
-Hallå? sade jag
-Hi its Liam i wonder if u and i can be today?
- yeah sure i would love too!!! sa jag glatt som tusan!
-good lets meet there we met our first time about1 hour
-oki byee sa jag o la på sen.
sedan sprang jag till tiffys rummehon var inte där så ja gick till vardagsrummet ochdärvar hon söt somen sockerbit och sov haha vad töntig jag är tänkte jag.Sen skrek jag:
-VAKNA VAKNA!! JAG SKA TYP EHH PÅ DEJT MED LIAM ELR VAD MAN SÄGER NU!!!!!
- VAAAA!OMFG du skämtar dejt med Liam Payne??????
- nej inte dejtmen vi ska träffas!
- jaha menÄNDÅ och om jag inte var så uppspelt skulle jag slå dig!
-Men käft o hjälp mig vad ska jag ha på mig??!!
Men hon svarade inte hon gick bara in på mittrum och sedan kom hon ut med ett par svarta shorts och en mörkblå tunn skjorta
- Varsegod sötnos!
- ååå tack så mycket Tiff! sa jag sen sprang jag o bytte om!
-Halllå?! vilka skor?
- Ta dina svarta pumps
-ok men Tiff vrf gav du mig shorts? sa jag. Grejen är jag är tjejen som har mjukisar ochkaxar tillbaks! so shorts deär sällan jag det!
-Jo du förstår Liam gillar långa snygga ben och då ska ju du få chansen att visadina snygga lår babe!
-haha sa jag lite sarkastisk!
- Dellie när skulle ni träffas?
- Kl 1 vrf?
-kl är 1 nu!
-shit ses ! sedan sprang jag ut med mina svarta pumps! det gick inte bra tro mig! coh det gjorde inte det bättre när jag krocka inästan alla personer jag sprang förbi elr ska man säga på LOL tillsist kom jag fram och kl var 10 över!
-Liam! omg sorry i orgot the time!
- hahah its cool its just 10minutes!
. hah ok!. På sig hade han en grå tisha men svart jacka riktigt snyggpå han kan jag medge!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idag skulle egentligen ni inte få nå men här får ni en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0