Kap 12

wich movie? sade Louis
-No scary one serouisly! sade jag ``well lets see a comedi!
-ok och Louis satte i nån komedi film! När vi kollade på filmen kände jag mig iaktagen! så jag kollade runt och fick ögonkontakt med Harry vi båda satt o stirrade på varann tills harry tog upp sin mobil eh fan bryr jag mig för! säkert hans flickvän! Min mobil vibrerade så jag tog upp den!
 
please just give me a chance to explain! xoxo HarryJag fnös killen sitter o hånglar med folk sen skriver han hjärta till mig men jag var ändå nyfiken på vad han ursäkt var!
 
my room.....xxTiff ehm.. im gonna look for some outfit to tomorrow!
-im going to the toilet! sade harry innan jag gick viskade Dellie i mitt öra lycka till!
-So whats your excuse!
-Tiff please u have to believe me!
-Only people that DOESNT break my heart calls me tiff!
-is it true sade han och satte sig i sängen did i really break your heart!?
´ ITS NOT FUN! to have someone break your heart twice in the same week do u know what i tought about u the guy is such a gentlemen and so nice!BUT U DID IT!
-i really like u!
-what sade jag och börja gråta is this a funny game for u! take me to a date! make me like u and then go and make out with someone! och han kom närmare och närmare
tills jag kände hans andetag
-i said i relly relly like u
-then prove it sade jag hest och han kysste mig jag har aldrig kännt såhär inte ens för Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0