Chap. 24 Tattoos huh?

Delliné persperktiv~~
Äntligen hade Tiff o Harry kommit in! Harry verkade nere det gjorde Liam oxå fast han visade inte det.Jag vet själv inte vad jag ska göra? Model+Jag  njaa...  jag har ändrats mycke när jag har kommit hit faktiskt.
-Delliné!!! Say to Zayn that its gonna be Toy Story!!!!!! sade Liam elr skrek
-Im sorry babe but i want to see Saw! sade jag och han fick en ledsen min men så fort jag pussa honom blev han gladare☻ Zayn stoppade in  filmen och jag kröp ner i Liams gosiga famn♥ Hur skulle jag kunna åka från honom  om jag skulle?  Eftertexterna började rulla och filmen var inte ganska läskig enligt mig men de andra hade skrikit och tagit hundra kuddar framför deras ögon xD När jag kollade runt såg jag att alla hade somnat utom jag o Zayn
-i see that youre awake! sade han
-Jupp  im not boring like them sade jag o log och han log tillbaks
-Soo are u gonna take the job? började han
-Idont know me as a model? who would believe that!
-Haha 
-Zayn.....
-what? svarade han och kollade undrandes
-Erhm i have 3 tattoos  sade jag
-WHAT!
-SHHHHH sade jag
-oh sorry but u how could i miss that?
-Beacuse i dont want to show them beacuse Liam maybe dont like them....
-show me sade han och jag tog upp tröjan och visa ena på revbenen det stod Forever♥ på den
-Woww didnt it hurt? frågade han
-nopp and here is another one.. och jag visade den andra den låg vid slutet av mitt högra ben det var 2 stjärnor med bokstäver i
-T för Tiffany and D for Delliné right?frågade han
-Yes sade jag och skratta o han log! sedan visade jag min sista vid min handled det stod hope pågrund  av det som hände mamma
-i dont think he has something against it
- really?
-yeah why would he? sade Zayn
-I dont know but we should get some sleep
- yeah Goodnight Delliè
-Are u serious? Dellié  was that the best you could find out! sade jag med en irriterad ton
-Jupp svarade han och skratta!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here u go a bad one i know!!/Z
 

Kommentarer
Postat av: Mii

Hej! jovisst kan vi göra ett länkbyte! =) Kram Mii

Svar: klar! :) och tack!
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-14 @ 12:24:47
URL: http://www.justindrewbieberstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0