Chapter 27 it's nice in France but i miss u.

 
Dellinés Persvektiv.
Hela resan till Paris hade jag inte sovit ett blund,jag satt och vred på mig fram o tillbaka och tänke på att jag sakna Liam såå mycket.
 
"Tillbaka blick från flygplatset. Delliné o Liam"
När jag insåg att Jag o Tiff var tvungan att checka om 5min gick jag och krama alla och sist var det Liam. 
-Call me and text me when u can? frågade jag honom och krama om honom
-ofcourse i promise u, sa han och besvarade min kram och kysste mig
-And cam me when u are in France ok? sa han och hålled om mig.
-i promise.
 
När jag hade tänkt på hur mycket jag o liam hade spendera tiden tsm börja mina tårar komma fram,jag ställde mig upp från stolen o gick till Toan och hämta papper,kl var ca 11 på kvällen och vi skulle landa om en timme ungefär.
när jag hade kommit tillbaka från Toan såg jag Tiffany sova som ett barn,man hade hört henne gråta när vi hade börjat sätta oss på planet men lungat ner sig efter ett tag.
 
~En Timme senare~
 
När vi hade gått av planet skulle vi ta våra resväskor o tydligen möta upp killen o tjejen som hade skickat brevet till oss. De var från London oxå men hade flyttat till Franrike för att skapa ett företag där för modeller o fotografer. Tjejen hette : Mary Smith  och killen : David Thompson.
-Heey! 
jag vände mig om och där såg jag en kille o en tjej vinka åt oss så jag andra att det var David o Mary.
Hello! my name Delliné and this (Jag peka på Tiff) Tiffany.
-sa jag och skaka hand med David och efter Mary. De presentera sig och sen gick vi mot bilen,i bilen prata vi om var vi skulle bo,var vi skulle jobba och så.
Så start med Imorgon kl 9 måste vi vara på jobbet,en bil väntar på oss ,vi kommer bo på en lägenhet mitt i stan så vi hittar runt enklare,vi kommer åka runt till olika länder och fota men för mig äre juu model jobbet.
 
Tiffanys Persvektiv
 
När vi hade kommit till våran lägenhet det första jag gjorde var att ringa Harry och Delliné Liam,så vi båda gick in till varsitt rum och ringde.
-Hello? och jag blevförvånad för det var inte Harrys röst.
-hi, im looking for Harry?
man hörde att hon ropa på Harry.
-Hello! Tiff! sa han med en glad röst.
-Eh...HI Harry! im in france right now,i though i should call and say it.
-Oh god hun. and by the way, the girl tha awnserd  was Gemma my sister. You werent jealous huh? frågade han och skratta lite.
-eh....no. sa jag men ganska lågt.
Vi satt o prata i timmar om allt o inget och hur mycket vi sakna varandra.
 
Dellinés Persvektiv
 
-Hello hun!
-HI Liam! i miss u soo much!
-I  miss u too! it's soo boring here without u,no one too cuddle with and i miss your kisses.
-Me to. but we have to hope for the best. what u doing?
-Whatching tv. u?
-We was just coming home from the airPort. and u know and  i can see the Eiffeltower from our apartment
-Oh im soo jelaous! and hun u kno what about a month we are going too france! 
-oh...its too long! i need u now!.
 
Vi prata ganska länge sen var vi båda två tvungna att sova.

SÅÅÅÅ kap 27!
xxIda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0