Chapter 21 u did hurt me.

 
Tiffanys Persvektiv.
Hela kvällen hade gått bra,vi hade ätit,tittat på filmer men det var en sak som inte fick hända Alex erkände att han gillade mig och han kysste mig och jag kysste tillbaka,det kändes såå rätt men ändå såå fel och han hade erkännt för mig att han oxå gilla mig,jag älskar Harry men en sak var säker jag var tvungen att säga sanningen till Harry han skulle bli sårad över att jag träffa Alex o David bakom hans rygg,men mest för att jag kysste Alex,efter när De Alex o David hade gått sa jag allt till Delliné och hon blev arg på på,sj förstod jag juu det men hon stöttar mig.Jag låg där i sängen och tänkte på allt,jag hade redan bilden framför mig när jag skulle säga det till Harry han skulle bli arg,ledsen men mest besviken antar jag,men efter några sekunder föll jag i en djup sömn.
 
~Nästa Morgon~(Dellinés Persvektiv)
 
Jag vaknade av att min mobil vibrerade,jag gnuggade min ögon o försökte se vem jag fick sms:et ifrån och jag fick ett stort Smile när jag såg namner  "Your Liam<3" 
 
From: Your Liam<3 9:23 pm
GoodMorning sweetie! i hope i didi'n wake u up? i was wondering if u andTiff had time toonight? The boys want too have a Movie night? miss u!
 
To: Your Liam<3 9:24 pm
GoodMornig! Handsome,yes u did but i forgive u! yeah we have,me and Tiff are working today but u guys can come at 7 o clock,should we buy something? miss u 2! <3
 
From: Your Liam<3
No it's okey,Niall want's too buy candy by himSelf hahah! good luck with your work! <3
 

~Efter Jobbet~ Tiffanys Persvektiv.
Hela dagen Från när jag hade vaknat tänkte jag på det där med Alex igen,det var jobbigt, och jag blev ännu mer nervösare,när Delliné sa att vi skulle ha en filmkväll med killarna,helst skulle jag vilja gåå och sova och aldrig vilja vakna,för allt jag tänkte på nu var på Harry.
 
-Du tänker väl prata med Harry om Alex va? frågade delliné när vi precis hade kommit in till lägenheten.
-Asså jag vet inte,måste jag säga?
-Jaaa! vill du hellre att han får reda på det sj elr?
-Nej men jag vill inte såra honom. 
-Det borde du tänkt på innan alex kysste dig,och du besvarade den oxå,han ni sms:at de här dagarna da?
-neee det har vi inte. sa jag och satte ner mig ner på soffan med en duns.
-Du kanske borde byta om,killarna är här om en kvart
-Jajaa-
 
Jag gick till rummet och bytte om till Mjukisar, och en vanlig T-Shirt.
 helt plötsligt knackade det på dörren och Delliné bad mig att öppna.
 
-Hi boys! sa jag när jag hade öppnat dörren.
-Hi! Tiff sa alla samtidigt.
Var och en krama mig,sen gick de vidare till Vardagsrummet, den sista personen som krama mig var Harry.
-Hi,i have miss'd u viska han och krama mig 
-i have miss'd u too.
sen tog han tag i min hand och såå gick vi vidare till Vardagsrummet,där resten av de satt,de va verkligen snabba på att välja film tydligen..
-Ehm Harry can we talk? viskade jag när vi hade suttit och tittad på 
-Yeah sure,your room?
jag nickade som ett svar på ja.
när vi hade kommit in till mitt rum stängde jag den ordentligt och satte mig på sängen brevid Harry.
-Was it something u wanna tell me? not bad things i hope?
-ehm....first of all i and Delliné met some guys but we just see them as friends, Ehm...David and Alex,and yesterday they where here and we did have a dinner....and Alex kiss'd me.
men Harry han sa inget,han bara satt där helt tom,han satt och stirrade på vägen framför honom.
-I'm hurt. sa han och inte äns vände sig mot mig,men man såg tårar glida fram.
-I'm soo sorry! harry really! i...didin't know he was going to kiss me. please believe me? sa jag det rann en tår ner för mign kind,
-U did push him away right?
-i whould lie too u if  i say no. sa jag och skämmdes som fan!
-so u dont love me anymore? sa han och äntligen vände han sig om men hans ögon var blanka .
-Ofcourse i love u i will always do,it's was a stupid mistake.
-I...think we need too take a break from eachother.
sen stog han upp gick till dörren öppna den och där försvann han.
Hela kvällen låg jag där och tänkte att jag aldrig kommer nånsin hitta nån som Harry igen.jag hade låst in mig på rummet och killarna o Delliné knackade och frågade om jag mådde bra, och antagligen hade Harry redan gått hem.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEJ! jag vet att jag lovade er 2kap men här får ni ett långt kap iaf! puss! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0