Kap 42 Tattoos?!

-Babe! skrek jag åt Liam
- What my love? Aww han var bara för söt
-wich one? sade jag och peka på min bikinisar rn var lila och  en var leopard färgad Han tänkte och pekade på den leopardfärgade
-its gonna look sexy on you sade han och jag besvarde han genom att kyssa honom
-Well now im gonna change!
-why not here? sade han och blinkade sexigt
 
Are you ready? frågade Liam
-yup lets go! sedan länkade vi ihop våra händer och gick ut På vägen ut såg vi Perrie och Zayn
-Wait Liam! sad jag och sprang till de
-Perrie im SO SO SO SO SORRYY!!!!!! sade jag och kramade henne
-its okey  sweetie lets just forget it!  saade hon och besvarade kramen!
- Ohh something has happend i saw utwo holding hands! sade Perrie och nu hade Liam kommit fram
- Man u finally said it! sade Zayn och de två gjorde ett killhandslag!
-Well were going to the beach Harry and Tiff is already there wanna come? frågade jag
-Tiff have already said it so we were on our way!
 
På vägen dit blev vi följda av papparzzis men Paul hjälpte oss!
-were are they?frågade jag de andra och kollade runt över stranden
-There! skrek Zayn coh vi gick dit.Vi hälsade på  varann och la ut våra handdukar,Jag tog av mig min topp och shorts
-DELLINÉ? sade Liam typ överraskad?
-What?
-What what your body have like Tattos!? skrek Harry
-oh.. i forgot that! Well i have 3 tattos!
-What! skrek alla förutom Zayn och Tiff
-well yeah one on my wrist sade jag och visa de
-Cool!
-and then one on my rib!( revben)
-Nice! whats forever♥ mean? frågade Harry
Tiffany kollade på mig ledsamt
-well i havent tell u this but my Mom  abandoned us when i was 6 beacuse we were (jobbiga!) she said! the last thing she said to me was that i was worthless. Jag börjde storm gråta Tiff hade kommit fram till mig coh kramat om mig Alla hade tårar i  deras ögon
-Well my last tattoo or tattoos is two stars on my leg in one it stands T in it and in the other one its an D! Well u know what that means sade jag och försökte skratta fast det gick inte så vidare bra!
Efter att jag hade haft en hel diskussion om att de skulle vara glada så gick vi ner till vattnet och badade hela kvällen!
.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helloo /Z
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0