You're Still the one ~ Chapter 7

 

~Nellys Pervektiv~
-Are you sure that u can? what about the papz or the fans? frågade jag igen när vi var påväg ut från porten
-you are my best-friend so yeah im sure! sa han och log och vi gick mot hyde park.
-Thank you. sa jag och log men hade blicken på Charlie
-for what? frågade han nyfiket
-for that after 3years you're still my best friend sa jag och tittade upp och mötte hans gröna ögon.
-well it was hard to forget you and im always gonna be you're bestfriend sa han och slog till mig på armen lätt-
När vi hade kommit fram till Hyde Park så ringde det och det var Dave.
-wait a sec sa jag till Harry och pekade på mobilen och gav honom kopplet och han nickade till svars och jag svarade.
-Hello! hun! sa han i andra änden
-Hi Dave
-What are you doing? frågade han mig
-Walking Charlie with a friend svarade jag honom o log mot Harry
-oh sound fun well the plans has changed so im comming home like 8 o'clock tonight can you come and pick me up? frågade han
-yeah sure in like 8hours? sa jag och tittade ner på min klocka
-yeah but hun im gotta go se ya soon huh? love you.
-Love you to! sa jag och la på
-Dave? frågade Harry
-yeah, he's coming home today sa jag o log lite.
-oh so soon? frågade han med ett uttryck som jag inte kunde sätta fingret på
-yeah i was suprised to haha
-omg Harry can i take a pic with you? sa en brunhårig tjej som hade kommit fram
-Hi Sweetie what's you're name? and sure sa han
-Tiffany! sa hon och räckte över hennes mobil till HArry
-..Nelly can you? frågade han och gav mig hennes mobil och jag nickade
-Say cheese! sa jag och log och tog kort
-Are you Harrys Girlfriend? frågade hon
-ehm...-
-cause you 2 are great togtheter and you're beautiful! sa hon innan jag hann svara
-thank you but no im he's bestfriend! sa jag och log
-oh but yeah you're still beautiful! but i gotta go byee Nelly and Harryy!
-byeee! svarade jag och Harry samtidigt
-She really like's you sa han efter när jag hade bärt upp Charlie i famnen och vi började gå.
-hahah yeah you're fans are really nice sa jag och klappade Charlie på huvudet
-yeah well almost all of them sa han och log
-Harry you know what? frågade jag och tittade på honom
-What? sa han och vi hade ögonkontakt
-You should get a girlfriend! sa jag och slog till honom på armen lite
-haha yeah i kind'a already like someone sa han och stoppade ner sina händer i fickorna och tittade ner mot marken
-whooo? frågade jag
-someone...sa han och skrattade lätt
-but well how does she look?
-beautiful,cute and she's perfect but she's taken sa han och sa det sista ganska tyst
-im sorry...but don't give up okey? just tell her what you feel and maybe she likes you to sa jag och tittade ner på Charlie
-yeah maybe...
-hey! don't be sad! you still have me right? skämtade jag och skrattade
-yeah i guess so sa han och skrattade
-what say about that im gonna buy you lunch and try to cheer you up? sa jag och låste upp dörren och gick in
-im the guy here so im gonna buy you a lunch sa han
-okey okey sure! Charliee Im comming home soon okey? bye love you! sa jag och pussade honom påhuvudet.
-Should we go then? frågade jag och stog upp igen
-sure! i know a awsome place! sa ha och jag låste dörren och vi gick vidare.
-Harold where are we going? sa jag när vi hade gått i 5min
-Nandos you know?
-ehm nope svarade jag och log ett snett leende
-you are kidding right? frågade han
-nope! sa jag och log ett brett leende
-where here! sa han.
Det fanns en stor skylt som det stog Nandos på så yupp det här var nog Nandos,hade gått förbi det här stället kanske mer än 50ggr men har aldrig tänkt på att äta här
-Come on then! sa jag och tog tag i hans han och drog honom in men det borde jag inte ha gjort. Plötlisgt kände jag att nån tog kort på oss men jag brydde mig inte och vi forsatte in.

-Okey what do you want? frågade Harry när vi hade kommit in och stog nu och tittade på vad de hade.
-Eh..suprise me! im just gonna pick tables sa jag och log
-sure! svarade han och jag gick iväg och valde ett bord för två i ett hörn så att vi kune prata ifred.
När jag hade suttit mig då tog jag upp mobilen och satte på alarm så jag inte glömde mata upp Dave på flygplatset och messade med Mia och Denize om vilka vi skulle fota imorgon och så.
-chicken with salad vóila! sa Harry och ställde ner en tallrik med Kyckling och sallad på.
-Thanks! sa jag och la ner mobilen på bordet
-enjoy sa han och vi började äta.


sååå chapter 7! Del 8 kmr antingen ikväll elr vid 4-5! KOMMENTERA såå blir jag mer sugen på att skriva xIda 


Kommentarer
Postat av: Jättebra!

Meeer!

Svar: Kap 8 är ute! :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-14 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0