Chapter 8 dad....

Jag vaknade av att det knackade på dörren
-Waiit! skrek jag och gick mot dörren,När jag öppnade den var det Danielle och Perrie som stod där
-Hi come in sade jag och log
-Thanks nice pajamas! sade Perrie och kollade på min pyjamas,jag skrattade
-where is De?
-sleeping, where are the others? frågade jag
-Sleeping sade de båda och skratta
-let me fix me and then we can go to the pool! sade jag
-yeah sure! sade Dani.
Well det var inte mycket som behövdes fixas eftersom vi skulle bada behövde jag inte smink,Den här gången tog jag på mig min amerikanska bikini (eller själva mönstret) och satte på mig en  outfit
- Im actually hungry cant we eat? frågade jag
-yeah me too lets order roomservice! sade Perrie
Jag gick till telefonen och började tjaa beställa
-Hi i want strawberries,  waffles and..... what do you want to drink? frågade jag Perrie o Dani,de ryckte på axlarna
-Well surprise us with the drinks!
Knack knack  hördes det,Jag gick och öppnade
-thanks sa jag och tog maten till balkongen där de andra satt
-Yummi! this looks good! sade Danii know lets eat! an take some pics ,Perrie hämtade kameran och tog kort (igga Danis bakgrund)
-Nice!
-Guys i think we should  go and look at beautiful Italy! sade Perrie
-Yeah we should! Efter att vi ätit mat och lämnat ett papper på allas rum (som det stod vart vi var i) så gick vi ut!
Vi började med att kolla på ´sevärdheterna sedan gick vi mot det vackra havet!
-Guys we have to swim in this beautiful ocean!! sade jag
-we totally agree with you come! sade Dani,Vi alla tog av oss kläderna,förutom bikinisarna då!  och sprang mot havet
Vi simmade och hade kul,När jag plötsligt fick en ide! Jag tog ett stort andetag och gick under vattnet,Man kunde se Danielles ben härifrån! Jag simmade dit och formade mina händer  som ett käke sedan tryckte jag mina naglar mot henne! jag simmade fort bort därifrån till min plats igen
-AHHHHH!!! OMG OMG A SHARK!! GUYS HURRY UP TO LAND! sa hon och sprang mot land haha och Perrie som inte fattade något följde efter
Jag gick upp jag med och kunde inte sluta skratta
-WHat is fun we could get killed! sade Danielle och lät rädd
-Wait a minut I didnt see you when "the shark" bite her sade Perrie och log
-Opps busted sade jag och de attackerade mig!
Shine bright like a diamond Det var min ringsignal,jag tog upp min mobil och svarade
-hello?
-Hej är detta Melanie Matic? frågade en kvinnlig röst
- Denize är det du ITS NOT FUN
-Nej tyvärr mitt namn är Miranda och din pappa är död,Jag tappade mobilen död,död,död Det ekade i mitt huvud
-Melanie WHAT IS IT? hörde jag Dani säga
-his dead...sa jag svagt
-who? frågade Perrie oroligt
-dad svarade jag med en viskning Pappa mannen som alltid stod där för mig var nu borta....

Där fick ni en till vad tor ni  har hänt? Kommentera♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! MEEEEER!!!! <3 ;) :)

Svar: Kommer en imorn♥
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-22 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0