Chapter 50 Dinner with the family

Och in klev Anne. 
-Harry and Tiff i was just wondering- men hon stoppade sin mening när hon såg att Harry satt ovanför mig.
-MOM?! knock next time will u? sa HArry
-omg im soo sorry! but u forgot to lock the door u know but yeah...ehm i'll talk to u tommorow insted ehm...byee! sa hon och stängde dörren.
-omg Harry that was sooo embarrassing kill mee someone sa jag högt när Harry hade hoppat av mig och nu ist låg jag på hans arm..
-awww babe don't? it was just my mum sa han och pussade min panna.
-yeah it was youre mom! omg...I really have made a fool of myself. please kill me? sa jag 
-no u haven't and do u want me to kill u with kisses or tickle? sa han och skratta lätt
-ley me think.....ehm with kisses please? sa jag
-okey then! sa han och böjde sig över till mina läppar.
 
~Morgonen där på~
 
Jag vaknade av att solen lös genom mina ögon och det var riktigt jobbigt men när jag vände mitt huvud såg jag Harrys perfekta ansikte framför mig jag kunde bara inte sluta titta.
-that's scary u know? a han mummlandes
-eh..u talkng to me? sa jag o log lite eftersom Harry pratade med stängda ögon
-no with taht ghost behind u..ofcourse im talking to u silly! sa han och öppnade högra ögat.
-oh mee? haha god Morning Hazza! sa jag och log med ett brett leende
-haha why did u stare at me? and godMorning to u 2
-cause u sleept so cute! sa jag med en bebis röst och flyttade mitt huvud närmare Harry.
-well im always cute u know sa han och pussade på min panna.
-haha! well how much is the clock? frågade jag och han tog upp in mobil
-10. and  i think the family are coming like 12? 
-omg! sa jag och satte mig spikrakt upp
-Tiff what is it? frågade HArry oroligt och krammade om mig 
-i've got 2hours to fix me,im not gonna make it!? sa jag med en uppjagad röst.
-hhahaahhaha Tiff take it easy and u don't have to fix u - u are already beautiful. om med de sista orden viskade han och jag fick verkligen gåshud av det.
-thank u Harry. i love u!
-love you 2. u hungry? i think my mom,Robin and Gemma is down there.
-yeah...u can go down there first  im just gonna fix my hair and yeah u know girl stuff! sa jag och gick ur sängen och vidare till bad rummet..
När jag hade fixat mig satte jag på mig en T-Shirt sen ett par mjukisar och gick ner till köket där alla satt o åt frukost. Jag gick snabbt och satte mig brevid Harry och hälsade på Anne,Robin och Gemma.
-So Tiff i didn't ask u about youre family? do u have any sister or brothers? frågade Robin och tittade på mig.
-oh?i dont really have any sisters or brothers not parents either they died in a car-accident sa jag med en låg röst och kände att HArrys arm hållde om mig lite hårdare.
-oh im so sorry! i didn't know sa han
-it's okey. i didn't know them so good.
-but u have one family now sa Anne och jag tittade på henne o log
-thank u Anne sa jag och log lätt.
 
-Well i and Robin must go to the market and buy some things cause the family are comming in like 2 hours! sa hon och Robin ställde sig upp.
-oh okey sure byee! sa jag och Harry samtidigt.
-And Tiff and Harold? im just gonna get over to a friend but i will be here before the family is comming huh? and have fun by youreself but not too fun i heard what mom told me yesterdey byee! sa hon och stänge igen dörren.
-well that was nice...everyone leaved us that was fun! sa jag sakrastiskt
-haha yeah!  have u choise what u gonna wear yet? frågade han mig.
-not yet can u help me pick?
-yeah sure.
 
Under hela middagen fick jag Träffa Harrys Kusiner,morbröder aa nästan hela hans släkt! men tiden gick fort och rätt som det var så var vi alla tio tillbaka i London och skulle förbereda Bröllopet.

kort aa. men vill skriva om bröllopet i nästa kap ist! KOMMENTERA FÖR NSÄTA KAP! Puzz Ida&Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0