You're still the one ~ Chapter 23

-

-Just gonna take a walk..skrek jag och öppnade ytterdörren.
-Okeey! skrek mamma tillbaka och jag stängde dörren och gick ut.
Det var skönt att vara tillbaka,ingen stress bara att ta det lungt. jag promenerade runt lite och såg en tjej runt min ålder sitta i gräset jag gick sakta fram gör att inte skrämma henne och när jag stog framför henne tittade hon sakta upp och man såg att hon blev lite rädd.
-you scaread me..sa hon tyst och tittade ner igen
-Sorry..but why are u sitting here? frågade jag och satte mig mitt i mot henne.
-i want to..sa hon men blicken fortfarande ner
-something have happend right? frågade jag
-kind of..svarade hon lågt
-You must be freezing..sa jag och tog av mina kofta och la den över henne.
-I don't need you're help..sa hon kallt
-but...you could get sick. sa jag
-well...why do you care about it anyway? i don't even know you. sa hon och tittade upp och hennes ögon..de var Kalla,arg,ledsen och förvirrad samtidigt.
-i can't just let you get sick..even if i don't know you. sa jag och tittade in i hennes ögon.
-im sorry...sa hon och den här gången kunde jag höra att hon har en annan dialekt i rösten
-Sorry for what? sa jag förvirrad.
-for being rude..sa hon tyst.
-it's okey..Friends? frågade jag och log ett litet leende
-Why not? sa hon och log,sin första gång och wow...hon var vacker.
-Well now that we're friends can you tell me what's wrong? frågade jag
-sure..Me and my family are moving to London..and we're moving for the third time..svarade hon
-Where did you live first? frågade jah
-Sweden..svarade hon
-Wow..now i know why she was sp pretty..mummlade jag
-huh? sa hon
-uhm..no nothing! sa jag snabbt och log lite.
-oh..okey! sa hon och hennes mobil ringdes och hon tittade på mig ursäktande och svarade

"Yeah mom"
"sure Bye see you soon"

-It was nice to meet you,but i gotta go. sa hon och ställde sig upp och tog av sig min kofta
-Yeah it really was..sa jag och tog i mot koftan
-Thanks for listen..sa hon och kramade om mig.
-And make me believe in that all rich peaple isen't snobbs.Niall. viskade hon och pussade mig på kinden.
-Can i get youre number? and you're name? frågade jag
-Niall..it's in a milion that we are gonna meet again..if we met again i promise you that i will let you know my name and my number.
-It's not fair...you know mine! sa jag
-Life isen't alwyas fair you know. sa hon och blinkade med ena ögat och vände om sig och gick iväg. Men helt plötsligt vände hon sig om.
-Niall? Just to be fair to you..Victoria. My name is Victoria! skrek hon log och sen vände sig om svängde runt hörnet och jag såg inte av henne mer.
-Victora...its a beautiful name..viskade jag tyst och log.

 

Jag kände att Harry inte låg brevid mig så jag öppnade ögonen och såg Justin Bieber Sitta på en stol framför mig. VÄNTA VA....JUSTIN BIEBERR?! 

-Morning? sa han och log
-Hey sa jag lågt för min röst var fortfaranade svag
-I thoungh you where on tour? sa jag och log lite
-yeah..but i wanted to visit London for a litte while and i heard you where on the hospita so i wanted to visit you and i hope you like Rose'es! sa han och log och jag tittade på vasen med rosor.
-Thank you! svarade jag och tittade runt om i rummet efter Harry och Gemma.
-Harry is driving home Gemma sa han
-oh..! sa jag
-you know Selena is here to..sa han
-Really? where? sa jag och mina ögon blev stora och log
-She's outside! sa han
-Can you bring her in? i love her! sa jag och tittade på Justin
-why not sa han och ställde sig och gick ut efter nån minut kom han in med Selena brevid sig.
-Hi im Selena! sa hon coh kom fram till mig
- Nelly and yeah..i knoww! pep jag och vi skakade hand


Här har ni det! chapter 23.
Och vinnaren som ni ser är juu VICTORA STRÖM!  och jag var rättvis och lottade den här gången och mina lillebror fick hjälpa mig! och de som inte vann..det kommer fler tillfällen! och du victora? den bästa delen kommer snart! du kanske kan kommentera om din familj? syskon (om du har) :D 5+KOMMENTARER TILL NÄSTA OCH EFTERSOM VI HAR 60 LÄSARE KLARAR NI AV DET ;) xIda


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ahhh!!! Vad kul att det blev jag!!!! Nu blev jag jättejätteglad:D Erm min familj är väll hyfsat normal jag har två äldre systrar som är 13 o 9 år äldre än mig..... Ja jag är lilla sladdisen i vår familj, lillungen...... Jag brukar räkna med alla mina djur som familj (konstigt jag vet) men jag har två hundar en egen o en familjehund och sen har jag två katter. Och sen en mamma och pappa. Om du vill veta mer bara fråga! Och juste jag glömde att säga det men jag bor ute på landet i en liten liten by!

2013-01-11 @ 21:51:30
Postat av: Anonym

OMG!
MEEEER!!!!!!

2013-01-12 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0