You're still the one ~ Chapter 22




Jah var påväg hem i min bil när mobilen ringdes och det var Gemma som sa att Nelly var på sjukhuset..jag fick panik och vände om bilen och körde mot sjukhuset,jag skyndade mig till seceptisonen.
-Nelly Park sa jag snabbt
-Ehm...Room 231 down the hall och turn to left sa hon och log
-Thanks sa jag och log tillbaka coh skyndade mig till dörren,jag tittade runt och letade efter rum 231 och såg den till sist. jag kikade in i fönstret där jag såg Gemma hålla Nellys hand och hon låg och sov. Jag öppnade dörren sakta och gick fram till Gemma och bärde henne till soffan som låg vänster om sjukhus-sängen,när jag ahde lakt ner henne där la jag en filt över henne och gick o satte mig där Gemma förut satt..jag drog upp mobilen och gick snabbt in på twitter och såg alla de där Tweet's Nelly hade fått.

@HarryStyles Harry_Styles
Wow..and you call youreself fans? Nelly is my childhoodsfriend and you guys treat her like Shit?? She's in the hospital right now! Happy?

och jag track på Tweet.

Jag höll i hennes hand och insåg att hon hade bandagde runt båda sina handleder och helt plötsligt kom Doktorn in.
-Hi im Harry...Nellys uhm..Friend! sa jag och skakade hand med honom.
-Docter Rayn..sa han och log
-Is she gonna be fine? frågade jag oroligt medans han tittade genom hans papper.
-We think so..but she lost much blood..she cut herself.
-She..w-ha-t? stammade jag fram
-cut herslef..sa han igen
-yeah,i heard the first time..im just suprise..svarade jag lågt
-Well anyways where gonna check her tomorow morning and giv here some medicine..hopefully..she's awake..sa han
-Bye- mummlade jag och han försvann ut
Jag gick och satte mig på stolen igen och höll i hennes hand.
-Nelly..i don't know if you can hear me but...please don't leave me? Why did you cut youreself,why did you listen to them..im so sorry...forgive me,that i caused you all this pain. sa jag och kysste hennes hand.
-Remember when we met for the first time when i where little? sa jag och log åt tanken.

*FLASH BACK*
jag kom ihåg det första gången jag träffade henne.

-Harry come down here! hörde jag min mamma ropa och jag släppte ner min leksaks-bil och skyndade mig ner,
-What mommy? frågade jag
När jag hade kommit ner såg jag en annan okänd kvinna stå där med en liten tjej som gömmde sig bakom kvinnans ben.
-Harry i want you to meet Mrs Park and Nelly.sa hon
-Hello..sa jag
-Nelly..you wanna go and play with Harry? frågade Mrs Park nelly men hon skakade på huvudet.
-Nelly? i have some really cool Toys up there,sa jag och sträckte ut min hand och hon tog försiktigt tag i den och jag log mot mamma och Mrs Park. och ledde Nelly upp till mitt rum.
-You like cars? frågade jag och tittade på henne
-Yeh-a..svarad hon nervöst
-You know what Nelly? sa jag
-what?sa hon coh tittade upp
-You're wierd..but i like you! sa jag och kramade om henne
-Harry..you're my best-Firend! viskade hon.
Resten av kvällen satt vi och lekte med bilar och sen dess av den dagen hade våra mammor blibit vänner och vi träffade s jämt.

*FLASH BACK OVER*

En tår rann ner för min kind när han tog upp ämnet när vi var små,allt var enklare då.
-Nelly? sa han han upptäckte nog nät mina tårar kom,jag gjorde mitt bästa för att öppna min ögon och det funkade den här gången,jag såg Harrys ansikte framför mig och jag log ett svag leende.
-You're awakee! sa han och pussade mig på hjässan
-Yeah..sa jag med en svag röst.
-Why did you do this? frågade han och smekte sin tumme mot bandaget jag ahde på min vänstra handled.
-i Wanted to die..svarade jag
-Why..frågade han
-i was hurt...Harry..really bad svarde jag och han tittade ner mot marken
När han tittade upp igen hade han tårar i ögonen.
-Im so sorry Nelly..you wanted to kill yourself..because of me,i don't get it.svarade han och en tår lämmnade han öga.
-it's becuse i love you Harry...you're the only one im thinking of..svarade jag och torkade bort hans tårar.
-I love you to,Do you want to be my girlfriend,for real this time? frågade ahn tyst.
-I would love to! svarde jag och han log ett svagt leende och böjde sig ner och kysste mig lätt på mina läppar.
-And promise me one thing..sa han efteråt
-yeah?
-Never do this youreself again..okey?
-i-
-Promise me.
-I promise you! sa jah och flyttade mig lite år sidan och klappade på platsen brevid mig.
-Please? frrågade jag när man såg att han tvekade.
han log sitt söta leende och la sig brevid mig och mitt huvud mot hans bröst.
-Sing to me..sa jag
och han började sjunga på "Moments"


Sååå här fick nii ett kap som jag sa! Skolan är igång nu och jah och Z går i 6:an så vi kommer ha nationella-prov så vi har det ganska tufft vår-termin..men jag hoppas vi inte förlorar läsare för det? jag ska försöka fixa tids-inlägg..men vi får se, Kommentera såå blir jag gladare! GodnattxIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

super bra! ps! proven är viktigare än att uppdatera bloggen! (min åsikt)
själv går jag i åttan och får sj betyg för första gången! och mitt tips är plugga! sj är jag inte så duktig på det! host host! ;) <3

Svar: tack såå mycket! och du inte ensam om det! <333 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-11 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0