You're still the one - Chapter 21

*Författarens Perspektiv*

Några dagar hade gått den Nelly hade kommit hem till Holems Chaple,Hon trivdes där med sin nya bror allat var drama fritt.
Men för Harry var det inte lika bra..han tappade alltid bort sig när de tränade inför konserter men ahde juee de andra killarna för att täcka upp för honom och så..han tänkte alltid på henne men han skulle hölla sitt löfte och vänta på henne.

"I tried and tried

To start again and find somebody

But I remember all the times

And all the words we said

Yeah "

-Ehm..Sorry..i forgot the las part,sa jag och tittade på killarna som satt i soffan och på  Simon.
-I can't get it out of my head ,Yeah! sa Simon och gjorde Tummen upp och mimade ett "Thanks" tillbaka.
-Try it again! sa jag coh de satte på låten,Den här gången sjöng jag den delen perfekt och vi var klara.
-then We where done! sa Simon och jag gick ut båsen.
-Harry can i talk to you? frågade Simon
-Sure..sa jag och vi gick en liten bit bort från de andra
-How are you? these few days you been little distracted...frågaed han
-im fine..just tired, ljög jah och log ett snett leende
-go home and take some rest..okey? and we done,so you and the guys can take som days off and visit the family a week or something? sa han och log.
-Thanks..see you soon eh.? sa jag och vi gjorde ett handlsag och sa hejdå.

-What did Simon want? frågade Zayn när vi satt i bilen påväg hem
-He just ask if i was okey and that we got a week holiday! so we can be with the famliy or something? sa jag och tittade på alla
-Then we alla meet back in London in a week yeah? sa Niall och lät glad
-Sure! sa alla och log.
"Jag skulle tillbaka till Holmes Chapel...där Nelly nu oxå var"

Kl var 12 på kvällen,alla hade lagt sig förutom jag..jag låg bara här och tänkte det jag nyss hade fått se på Twitter.

"Slut...you don't deserves Harry."

"Why don't you just cut youreself..then die! Nobody likes you"

"Leave Harry Alone"

"You're to fat..to be with him"

"OMG im soo happy it's over between them...Cause Harry is mine!"

-Var det över mellan oss? ....

Mina tårar kom och alla de där meningarna upprepades i mitt huvud.."Slut" "Fat" "Nobody likes you" "Cut youreself...then die" Jag satte mig upp på sängen och gick iväg till Toa:n och låste dörren och satte mig ner mot väggen med en sax i handen.
-I want the pain to dissapear..viskade jag tyst och la den vassa delen på min handled och tryckte den mot skinnet och drog ner den sakta och gjorde samma sak med den andra,det droppade ner blod så jag bestämde mig att lägga mig ner i badkaret...men jag hade ingen ork att stå upp längre när det helt plötsligt knackade på dörren,det var David.
-Nelly? you in there? sa han och knackade flera gånger.
-NELLY?! SAM!!?? skrek han och föröskte sparka in dörren
Det hade redan blivit 2 stora pölar på golvet av blod och sen kände jag mig yr och svimmade.

-Nelly...please wake up...don't leave me...sa en röst och jag visste direkt att det var mamma
hon höll ganska hårt i min hand och jag försökte trycka tillbaka med jag kunde itne röra mig elr öppna mina ögon bara höra.
-Oh..god! sa en röst och jag var säker på att det var Gemma..
-What happend to her? frågade hon
-David found her in the bathroom...she tried to kill herself...sa min mamma lågt.
-Can she hear us? when are she gonna wake up? frågade hon och man hörde att hon precis skulle gråta snart.
-The docter said that she maybe can hear us...and he's not sure..when she's gonna wake up..
-Why did you wanted to kill youself nelly...viskade hon men David hörde henne
-Check her twitter...sa han och man hörde att hon direkt tog upp den och hur hån låste upp den.
-Omg..i can't belive it...sa hon

När jag tog upp mobilen såg jag att det trendade #NellyIsAFatUglyBitch och såg att det stog "Nelly go and cut youreself...nobody whould care...not even Harry lol"
"HArry?" tänkte jag och slog in Harrys nr

-Hi Gemma im on my way home!! sa han
-What happend between you and Nelly? frågade jag direkt
-Eh...What? sa han
-Harry...the truth...sa jag
-We had aa silly fight and the thing got to another and now she's home with her mother..sa han
-She's not home Harry...she's in a hospital..sa jag
-SHES WHAT?! WHY??? sa han panikslaget
-she's tried to kill herself...come so fast you could get here..and check twitter..sa jag och la på direkt.
Klockan var nu 2 och jag satt här brevid Nelly och höll hennes hand och väntade på harry skulle komma,Nathalia(Nellys mamma) hade vägrat lämma Nelly ensam så jag erbjöd mig att stanna och vakta henne så hon kunde gå hem och i sig lite sömn coh komma tillbaka på morgonen.


sååå CHAPTER 21!!! enjoyyyy! ett långt oxå, kommentera så får ni nästa redan ikvällll?!!! xIda


Kommentarer
Postat av: anonym!

älskar "youre still the one"!!!!!!

Svar: awwwwee tack! det värmer xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-06 @ 20:26:40
Postat av: E l l a ♥ - fotobloggen

ÅÅÅH VAD GRYM! När kommer nästa!? xxx

Svar: Tackkk så mkt! imorgon 8-9tiden! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-06 @ 21:14:30
URL: http://ellaolinmnsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG!! den är bäst!!!

2013-01-06 @ 21:43:57
Postat av: Anonym

den är verkligen bäääääst!!!! <3

2013-01-06 @ 21:44:48
Postat av: :D

OMG!! mera så spännande:D

2013-01-07 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0