You're still the one ~ Chapter 20

 

-Is he hot?! frågade jag men hade helt glömt bort att jag hade på högtalare och Harry som satt brevid mig och slog till mig.
-ouch! sa jag och tittade på Harry med en Varför-gjorde-du så-för? min
-Niall what happend? sa hon och man hörde att hon hade fått lite panik.
-Don't Worry..i just..eh..fall from bed..sa jag
-Be more careful..sa hon
-Ofcourse! sa jag
-How's London? frågade hon
-Good...but boring without you,When are you coming back? frågade jag
-i don't know..how's everyone? frågade hon och lät mer ledsen.
-Good,i think...Nelly wait? sa jag
-Okey. sa hon och jag klickade på pausa.
-Harry Louis where calling u..sa jag och tittade på Harry.
-no,he wasen't? and why did u stop the call? frågade han.
-Just go...i must talk to her alone..sa jag och tittade på honom.
-okeeeey...sa han och gick iväg till vardagsrummet och stängde dörren.
-Hello? frågade jag
-Im still here..what where you doing? frågade hon
-just got some food..ljög jag
-the clock is like 10? sa hon skrattandes.
-but i was hungry...ännu en löngn..
-But Whatever...you know Harry? sa jag innan hon hann säga nåt mer.
-what's with him? frågade hon
-He's been down since you left,he's not eating much...
-guess you want men to call him and talk? frågade hon
-If you could..please? sa jag och hoppades få ett "okey"
-Okeey...just beacuse u want me to. sa hon
-Thanksss! and try not to fight or something okey? sa jag
-im gonna try..sa hon.
-Ni! You wanna see a movie with us? ropade Liam
"snacks...yay"
-Suree! wait a minute, skrek jag tillbaka.
-Nelly,gotta go we're gonna watch a movie! sa jag
-Well have fun..Night! sa hon
-Love you.
-Love youu too Ni. sa hon och vi la på.

Nellys Perspektiv (Nästa morgon)
-Nelly? sa en röst och för en sekund där trodde jag att det var Harry men det var det inte..det var David.
-Morning! sa jag
-You better Wake up...You're mom have a suprise! sa han och gick ut
-Oh--okeeyyyy! sa jag och satte mig upp i sängen och satte på mig en grön tröja och ett par jeans och flätade en fiskfläta snabbt och gich till toan för att borsta tänderna,när jag var klar gick jag ner för trappan och såg,Mamma,Sam och David sitta och äta frukost.
jag gick ner sa Godmorgon och satte mig brevid David.
-Here. sa mamma och gav en avlång ask men en rosett på.
-Mom..my birthday is in April..it's one month left? sa jag och tittade mot henne.
-Just take it..from me and Sam, sa hon och de tittade upp mot varandra och kysstes. 
-Thanks! sa jah och öppnade den och insåg att det var en ny mobil..en iphone 5 oxå!
-Omg..thanks Mom and Sam! sa jag och gick runt bordet och kramade om de-
-Glad u like it! sa de
-i don't like it, i LOVE it! sa jag och hoppade runt och de alla 3 satt bara och skrattade åt mig...
Jag satte mig i soffan efter när jag hade fixat klart mobilen så jag kunde använda den, och la in alla mina kontakter i den,när det slog mig att det var länge sen jag träffade Anne,Robin och Gemma om nu om var hemma.De bodde jue mitt i mot oss så jag skuttade till hallen där mina converse låg och satte på mig de och skrek "Im going to say Hi To Anne and Robin!" skrek jah och stängde dörren och knackade på dörren och Gemma öppnade.
-Can i help you? frågade hon och jag tittade på henne
-Gemma you don't remember me? fråagde jag och log
-I recognize this voice..can it be Nelly? frågade hon
-Stop jokeing! sa jag och vi kramade om varandra
-wow! it was like 3years since i saw you! Come in. sa hon coh flyttade lite på sig så jag kunde komma in
-Yeah,it was how's everybody?frågade jag 
-Really good! My mom is in the kitchen and Robin is watching football sa hon och log
Jag gick in köket och Såg att Anne var vänd och lagde säkert lunch.
-Anne? sa jag och hon vände sig om.
-Omg...Nelly?! utbrast hon och kom o krama mig.
-Hey Nelly? sa Robin och jag kramade om de båda


HELLO! tråkigt kap jahhh vet..men ni fick iallafall nåt elr hur? KOMMENTERA xIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

AS-BRA!!!!
MEER!!!!! :P

2013-01-06 @ 00:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0