You're still the one ~ Chapter 18

När jag precis skulle svara honom då öppnades dörren och resten av killarna kom in men de alla slutade prata när de såg mig med resväskan och att mina tårar rann. Niall skyndade sig att köra ut de och stängde dörren snabbt och jag suckade.
-Nelly...sa Harry bak ifrån mig och jag vände mig om,mina tårar rann.
-Don't cry..sa han och tårkade bort mina tårar,jag ryggade tillbaka.
-It was a mistake to meet you again...viskade jag men han hörde.
-Don't say that...please say that you didn't mean that?...sa han och man hörde på rösten att han oxå skulle bryta ihop,Jag tittade upp mot honom och en tår rann ner för hans vänsrta öga.
-Caroline was a mistake....i don't love her..i love you.Nell please? sa ahn och tog tag i min hand.
-i don't trust you anymore..sa jag och tog tillbaka min hand
-I Promise you that im gonna make it up to you? sa han
-we 2 need to take a break from eachother okey...im sorry. sa jag och vände mig om igen och tog tag i min resväska och gick vidare. för att at på mig mina skor snabbt.
-i'll wait for you! even if it's gonna takes days or months or even years...skrek han och jag kunde inte ungå att få ett lite svagt leende på mina läppar,jag öppnade ytterdörren och vände mig en sista gång och såg honom stå där,jag vände mig snabbt för att han skulle slippa se mina tårar och stängde yttedörren och jag hittade Niall och killarna som satt utanför och alla blickar riktades mot mig.
-Hey..how are you? Niall told us..sa Liam och ställde sig upp och kramade om mig och samma sak gjorde de andra killarna.
-i don't know..Liam..i really don't know sa jag.

~Nästa dag ~~ *tågstationen*


-im gonna miss you guys! sa jag och kramade om alla i en gruppkram förutom Harry som stog lite mer åt sidan.
-We are gonna miss you to..don't be gone for too long okeey? sa Louis och log
-i promise! London is my home,ofcurse om comming home sa jag
-Come back soon okey sis? sa Niall
-ofcourse! sa jag och kramade om alla lite mer extra.
-Well we're going wait outiside..so you and hazz can talk bye! sa Louis och körde ut alla och jag vinkade åt de.
-You´re leaving for real huh? sa han
-jsut for a while...it's the best way..sa jag
-No...stay here with me..i Love You...sa han och tog tag i min hand
-When i get back we can try again...if you still like me..sa jag och log lite.
-Don't be stupid..im always gonna love you. sa han och pussade mig kinden
"Train 231 going to Holmes Chapel is coming in 2min! sa en kvinlig röst i högtalarna.
-Best you go now? sa han
-Yeah..sa jag
-Se you soon im gonna miss you! sa han och omfamnade mig i en kram,först var jag inte beredd på det men slappnade av efter en stund.
-Bye! sa jag snabbt och tog tag i min resväska och gick på tåget och satt vi fönstret och han vinkade mot mig och jag tillbaka.När tåget hade börjat åka kunde jag inte se honom mer och satte i mina hörlurar med Ed Sherrans låtar.


Heej! Sorry att det blev en kort men jag hoppas att ni gillade den! KOMMENTERA! pUzZ Xida


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄÄÄST!!!
MEEEEEER!

2013-01-03 @ 11:22:42
Postat av: Anonym

meer!!!! plz!!!<3

2013-01-03 @ 18:04:10
Postat av: :D

AS BRAAA!!!:D

2013-01-03 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0