Kap 10! 2/2 SLEEPOVER!!!!!!!!!

golvet efter kriget!
Pling Plong jag gick till dörren och öppnade!
-LLIIUUUMMM! sade jag och krama honom elr nästan hoppa på honom hehe!.
-Delline didnt know that u miseed me so much
-nääh  i didnt miss u i was just forever alone! och han gjorde en ledsen min!
-hahah just kidding! och han blev glad
-soo i ve got the food! sade jag
-and i got the clothes TOO MEEE! och jag börja garva!
it wasnt so funny! ochgjorde en weird min! och jag börja garva mer!
- Swedish people are weird!
- i know but british humoris weird! och han börja göra en drama scen!
-What how can you say so! sade han och satte handen för pannan!
-yeahyeah drama queen! i Want to eat something!
- Niallcopy!
-LETS BAKE SOMETHING! sade jag! ring ring hördes det från Liams mobbe och han svarade
-hello,yeah,im with delline , ok im gonna ask! -delline can the lads come? Jag blev lite ledsen för att jag vill så gärna vara ensam me han men ja ville ju inte vara taskig så jag sa ja!
- they will come about a ..sade han och sneglade på klockan ..an half hour!
-oklets bake something noww!!!!
-ok  what should we bake?
-  CHOCHOLATE MUFFINS!
- ok  do you have the ingredients och jag börja ta fram allt ochsist av allt mjöl!
-good lets start then sade han och tog en hel full hand med mjöl!
-Liam u would just dare to do that! och han kanstade den!
-YOU ARE SO DEAD! sade jag och kasta på han sen  hade mjölkriget börjat!
 
-Delline,Liam whaar u doing örde jag en röst säga
Tiff,Harry,Louis,Niall och zayn stodvid hallen och kollade över hela golvet
-ehm...having fun!
-well i hope so beacuse im not gonna clean that up!
-yeahyeah mum! and Harry when u will be together i feel sorry foru och alla ohh:ade
-stfu Delline!
-sen när börja du svära mens elr?
-ME käften maybe! och jag börja garva ihjäl mig!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eftersom ni fick enlten del av kap 10 så är detta andra delen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0