kap.7 close..



-Come in! sade jag! alla gick in i hallen sedan fick jag en kram av alla men jag fick ett litet pirr när Liam skulle krama mig och hans kramar var så gosiga sedan skulle Tiff förstöra allt och säga
- u can do that later....då gavjag henne en bitchblick och gick iväg till vardagsrummet
-are u not gonna show us around? sade zayn!
-ofc come dellie! och jag reste mig upp! våran lägenhet var stor och jag o tiffy hade varsin wic och badrum!
- woow your apartment are big and very nice!
- i bet that yours are better hahah sa jag och frågadevilke filmvi skulle se och tillslut blev vi eniga om attse enskräckfilm iaf alla förutom tiff!
- Varför! Dellie! jagvill inte du vet att jag hatar skräckfilmer!
- jo men nu kommer krullet väl hålla om dig haha! jag kunde se ett flin på hennes läppar
--EEEHH whatdid you just say???? sa alla samtidigt
-haa opps but you will never know sa lite mystiskt
- witch scary movie sould we take?
- the grudge skrek jag! och hörde tiff säga Fuck No och jag blev förvånad tiff brukar aldrig svära men jag gördet hela tin!
- you ve got 5 guys herethey can protect you sa jag
-OK!!!! sedan stoppade jag in the grudge 3 och satte mig vid Liam! när halva filmen gått och tiff hade blivit rädd och spillt cola över hela golvet och vi hade elrjaghad torka upp detså ville ingen kolla mer! så vi bestämde oss för att köra sanning och konka! vi satte oss i en ring och tiff hämtade en flaska så började vi  olyckligt vis hamnade den vid mig!
-Delline kiss liams birthdaymark sade Tiff för hon visste att jag skulle ta konka!
-ok sade jag och flytta mig till Liam och det såg ut som om ha njöt av pussen på halsen! med det gjorde bara mig gladare fråga inte mig varför själv vet jag inte! seda snurrade jag flaskan och den hamna på ....
-Louis! true or dare?
-dare!
-ok call the first person you see on your phone and ofc its eleanor!! and say i want you now!!!!!! ALLA då menar jag ALLA skratta ihjäl sig när louis gorde det och som svar fick han i love you louis but im working! VILKEN FETA DISS AZZÅ! vi hållde på o spela i 1 timme sedan skulle killarna hem!
bye sade jagoch krama alla sist meninte minst krama jag Liam lite längre och han viskade
- i will text you tommorow after our interview and i hope we can hang out? och som svar fick han ett leende
när jg skulle gå och lägga mig så började tiff tjata om att han gillad mig o allt men  ha är en stjärna varför välja mig detta va bara konstigt för ja var aldrg osäker på mig själv och tiffmärkte detså hon sa
-trust me hankommerväljadig sedan gickhon till sitt rum och här satt jagoch grubblade över det!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebrs! Men jag undrar om du kunde sluta skriva förkortningar? Annars är det en superbra novell!:)

Svar: Tack! men vi vet inte om vi hinner med längre kap. vi försöker verkligen! :) kram! xx Ida
onedfanfic.webblogg.se

2012-09-30 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0