Kap.8 Dont go!






Liams persperktiv~~
Today we have an interview, and as a daddy directioner, I got the mission to bring everyone and it did not go so well but finally i woke everyone up, we ate breakfast and then we drove off to the interview
-so yesterday night you where at a apartment! did the interviewer say and showed us a pic!
-and today at themorning 2 girls leaved the house! any coments ?
-yes louis said we got two new friends they are from sweden and moved here about 2 weeks agoo!
-oh ok  hope they are kind said the interviewer and was disappointed perhaps because he wanted it to be a bit yummier things if you know what I mean. After the interview i tried to call delline but she didnt answer! i was kinda sad!
 
Dellines persperktiv~~ samtidigt
Vi satt ochkollade på hela intervjun och skratta för att louis hade totalt dissat intervjuaren!Men sedan ringde det på Tiffs mobil  tiff tog den och kollad på skärmen
-Vem är det??
-J-johan.....sade hon darrigt 
-ge mig den! sa jag och tog den
-VAD FAN VILL DU FÖRST KROSSAR DUHENNES HJÄRTA SEN RINGER DU!
-delline ser att du inte förändrats
-hållkäften jag är inte som du jag förändras inte bara för att jag flyttar (azzå han gjorde sut pågrund av flytten med tiff)
-jaja Ser att tiff har hittat sina fuckt up idoler
-den ända som är det är du manshora! tiff böra gråta mer o mer för varenda ord han sa (högtalare) och  sedan ringde min mobil men jag svarade för just nu ehövde min bästis mig! jag o tiff snackade o åt Ben & jerrys!
PLINGPLONG! stanna jag tar det sade jag och gick till hallen
-Liam? what are u doing here
- i called you but u didnt answer! so id makesure that everything was okey!
-Oh Liam im sorry but Tiff needs me sade jagochberättade allt!
-what a piece of jerk i would never do that
- i know you re a god person
-let me in so we can trust   eat all of us! sa han
-eyy  im not like dellie i dont trust eat sade Tiffany somnuhad kommit till hallen
-Shut up! sa jag  resten av kvälle åt vi Ben&Jerrys och kolla på film de kändes bra att Liam var här fast än detvar tiff som behövde nån! min mobbe lyste so jag tog upp den
 
 
Killen gillar dig xoxoTiffy
 
 
Hållkäften ! jag är baa eni mängden Tiff xxDellie
 
kolla på dig själv sen när har en kille gjort dig osäker?! xxTiffy
Jag tänkte efter  det har ju aldrig hänt men han är  en av de största STJÄRNORNA i världen!
 
tänk inte ens tanken avatt han är känd!xx Tiffyhon kände mig allt för väl! Efter den tredje filmen blev mina ögonlockar tyngre och tyngre och Tiff sov redan! Jag vaknad av att nån bärde mig stackars denså tung som jag e tänkte jag! jag öppnade minaögonochsåg Liam han la mig försiktigt på sängenoch gav mig ett leende
-Dont go! saj ag utan ens att tänka efter och sedan fortsatte jag
-its late you know.....
-sweetie you dont even know how much the clock is! jag vred på mig och kollade på kl 01:24 stod det
-well now i know and its too late! men han pussade mig på pannan och viska
´-goodnight and sweet dreams jag fick rysningar över hela kroppen sedan somnade jag om!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
another one
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0