Kap.6

Dellines persperktiv~

Idag vaknade ja av mig själv för jag var så spänd! Jag ska börja jobba på starbucks! Jag vet det är ingen big deal men för mig har jag alltid velat flytta hit skaffa en familj och jobb! så det känns konstigt att jag äntligen ät här!¨
-Godmorgon sa jag när jag såg Tiffy!
-Ehh....Delline sen när börja du vakna innan 12????
- Sen jag skulle jobba på starbucks medmin bäzza!
-o shi had glömt det!!! kandu fixa en macka tll mig så tar jag på mig
-ok babyyyy skynda du har 20 min på dig! sa jag och bredde smöret

Senare vid starbucks..
Tiffanys persperktiv
Shit det var mångahär och jg har ju alltid varit den blyga ju! varje gån nån kaxa mot mig var jag some en sköldpadda jag gick in i mitt skal! Men det var så jag o Dellie träffades! Erik hette en kille som var coolast i skolan han skulle´alltid mobba mig för att jag inte hade föräldrar! Men en dag så såg Delline det och inte för att alla andra inte såg de bara kollade! vad fan håller du på med?! skrek Delline   
-Not your bussines snorunge
-hållkäften! jag är inte den som slår och mobbar tjeje din  f*cking player!
alla oohhh:ade och sedan dess hade Erik inte gjort nåt....
-TIFFANY LEVER DU ELR?
-vva?
-Jag har försäkt nå dig men du är visst i en annan dimension sa dellie
- oj förlåt men kom vi går och säger att vi är de nya anställda!
sedan gick vi in PLING hördes det när vi gick in
-Hi my name is Delline and this is Tiffany!
-oh You are the new employee right?
-yes sedan visade hon vad vi skulle göra och  vi började jobba!
 
Dellines persperktiv~~
 
you ve got a message bitch hördes det över hela cafet Holy SHIT  tänkt jag de var ju mitt sms signal  men jag blev inte generad  det har jag aldrig blivit! Jag gick ut och kollade på sms:et
 
hi sweetie i wonder if u, i ,Tiffany and the lads could be today xxLiam
 
Hi Liam! ofc  we can but not now we re working!xxDellie
 
Ok  then what about a movienight and have so fun at the work well so fun it can be!xxLiam
 
Hahah its pretty fun actually but id love too and i dont think tiff is gonna say no to thatxxDellie
 
sedan sade vi vilken adress  vi hade och när vi skulle mötas!
 
Later....
 
-OMFG tänk att vi ska ha filmkväll med  one direction!!!!!!!!
-Tiff chilla!
PLINGPLONG
-jag öppnar.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var lite skrivsugen så här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0