Kap.3 The Meeting!

 






Dellines perspektiv

Jag tyckte så synd om Tiffany hon älskade honom verkligen! Men det är därför jag sällan dejtar för alla förhållanden kommer sluta sen  blev jag avbruten av mina tankar av Tiffy
- vilken affär? sade hon
- Du vet den där vid hörnet sade jag
-Ok men du får skydda mig om ägaren våldtar oss!
-varför är ja inte förvånad? alltid du med värsta fantasin! sade jag
-hahha sa hon ironiskt!
Jag hann inte svara innan vi var framme.Jag tog en korg fast vi bara skulle köpa Ben&Jerrys! jag tog en chocolate fudge brownie som är min favvo och tog en rasberry till Tiffy precis när jag skulle vända mig om hörde jag Tiffy skrika akta Dellie! sedan fickjag en knock i huvudet
-SHIT DELLIE GICK DET BRA!!?? skrek Tiffy och sprang till mig
-o shit what have u done now Niall!!!!!!
Jag kollade uppåt och möttes av en blond kille med fina blåa ögon
- Are u okey beacuse im so sorry ! sade han
-hah take it easy just a little headache!
-OMFG IM GONNA DIE!!! skre Tiffy
.Tiff you re not the one who got knocked out! sa jag
- haha fan? sa den krulliga och blinka flörtigt och det såg ut som om tiffy skulle dö!
- Hell yeah the bigges from sweden!!
- Wait Liam? is tha you? men han hann inte svara innan en bunt av tjejer sprang till de! och de blev omringade
- kom vi går sa jag och gick till kassan

~senare hemma~~
-HUR FAN KÄNDE DU LIAM PAYNE FRÅN ONE DIRECTION
- ey är inte de där pojkbandet du älskar?
-JOO! sedan berättade jag allt
-shit du har Liam fucking Paynes mobilnummer!
Jag tänkte efter inte varje dag man får en kändis nr! coolt!
sedan borstade jag Tänderna och la mig
------------------------------------------------------------------------------------------
liten kortizz tyckerjagmen hade tråkigt och förlå ja vet den är sämst! men som sagt vi är nya <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0