Kap.15 <3

-Ehm...sade Liam och jag kollade undrandes på honom "Delline you know that our new album have came out so we have to go on a tour sade han och jag kände en klump i magen  jag ville fråga så mycket hur länge?när? och det största av alla kommer du hitta en annan?
-hey please dont be sad and i dont think its so long! sade Liam som hade sett mitt ansiktuttryck!
-Iknow b-but if u find another one?And we all know Liam that its gonna be a long tour!
- I just said that i love u  only u and wait...cant u and Tiff come i can ask the magnement!
-noo! its your job and i have meet your magnement and they we re not happy when u camed with us even if we only was friends then! och han tystnades efter ett tag sade han "I love u and this can be  training right?
- I love u too and yeah it will sae jag och kysste honom på munnen!
-eyy only one?? sade han och gjorde en ledsen min!
-aww your so cute but if u want one u have to earn one! sade jag och blinkade med ena ögat och gick iväg till köket men jag hann bara halvvägs när jag kände att nån tog upp mig!
-Liam drop me im heavy!!! skrek jag! och skrattade
-youre not heavy! and im gonna drop u when u KISS ME! sade han med en extra ton i kiss me! och jag kysste honom men vi blev avbrutna av Tiffy! always her!!!
-eyy get a room sade hon och jag o Liam kollade mot hennes håll
-oohh what are we seeing here sade jag när jag såg Harry och Tiff hålla hand!
-oh shut up! sade tiff!
come on Harry lets go to my room there we can have something like calls PRIVACY!
-Dont be too loud skrek jag och Liam och skrattade!
 
Tiffanys persperktiv~~
När jag hade stägt dörren satte Harry sig på sängen
-soo what should we do?sade jag och han kollade på mig som om det var obviously! och jag gick till honom och kysste honom passionerat! och på nåt sätt gjorde harry så jag hamnade längst ner! han började kyssa mig längst ner i halsen och det kittlades  sedan myste vi och kollade på film! och jag somnade
------------------------------------------------------------------------------------------------
KORTIZZZ i know but jag skulle egentligen inte gö nån! ~~z
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0