chapter 9 The Date!





 
 



1: Tiffany  2: Delliné
 
 
 
 
Tiffanys Persvektiv.
 
Jag vakna tydligen av att mitt alarm gick,när jag satte mig upp och gnugga min i ögonen märkte jag att Liam och Delliné var borta,jag gäspade stort och och gick till Dellinés rum och såg henne sova såå sött! synd att jag var tvungen att väcka henne,men jobbet kallar. jag gick fram till hennes säg och drog undan täcket  lite och så börja hon mummla i nåt liknade "no liam stay" hahah neee gud vad sött! hon måste verkligen vara kär! Men sen börja jag tänka på Johan igen...vad ville han mig egentligen, vrf ringde han äns mig igår? nehh nu mste jag verkligen väcka Delliné.
-Delliné.vakna jobbet kallar. sa jag och skaka om henne försiktigt
-No liam let me sleep! sa hon och drog tänket över sitt huvud
-Jag är inte Liam! vakna Delliné,annars ringer jag Liam och såå får han komma och se hur du ser ut på morgonen? vill du verkligen det? och vi ska jobba om 45min! sa jag och skaka på henne extra hårt
-VA nej ring inte Liam snälllaa!! jag är vaken! sa hon helt plötsligt och jag börja skratta lätt.
-skynda dig upp,vi ska jobba om du nu minns sa jag och flina lätt och gick ut ur rummet och gick till Toan för att borsta tänderna. När jag var klar gick jag till mitt rum och slängde på mig ett svart linne med jeans,bara så där enkelt.När jag var klar studera jag mig själv noga i spegeln och när jag kom fram till köket såg jag att Delliné redan satt där och åt på en macka och som snäll hon var hade hon gjort till mig oxå! aww!
 
~senare på jobbet~
Yup har stog jag vid kassan och tog imot beställningar ,Delliné behövdes i köket tydligen.
*Ring* Nu var det äntligen rast!
-Jane! can u take over here? i have my lunch-Break now. sa jag och log mot Jane
-Yeah sure! svara hon och tog över i kassan,jag gick och gjorde en kopp varm choklad och satte mig vid en av borden vi förnstret och titta ut mot stan,där alla människor gick och helt plötsligt då vibrera min mobil.
 
"Harry"  stog det och helt automatiskt börjar jag le!
 
"Hello Tiffany! i wanna ask u something....why is this soo hard...ehm Tiffany do u want to go on a date with me tonight?xxH "
 
Hey! Harry! ehm....Sure! xxT
 
"Really? i'll pick i up at 7? xxH
 
"sure silly! it will be great! but gotta work now! se u later! xxT
 
"See u! xxH
 

6tim senare.
 
Det ända jag tänkte på var Harry,Dejten jag typ allt, och om Johan tyvärr. Men jag bestämde mig för att gå på dejten med Harry det kanske skulle bli något mer men jag vet inte om jag vågar ta risken och bli sårad igen. Klockan var nu prick 6 så jag gick in i duschen och när jag var klar tog jag på mig en rosa kort klänning,sminka mig lite lätt och tänkte ha utsläppt hår den här gången och ha på mig mina jeffrey campbell skor som jag verkligen älskar! nu var klockan Prick 7 och där stog jag framför spegeln och studerade mig själv noga i spegeln. 
Så vibrerade det  i mobilen
 
Harry.
 
Im here,come down! :) xxH
 
Jag stuntade i att svara och sa hejdå till Delliné och såklart var hon tvungen att att reta mig oxå,men önska mig lycka till.
när jag kom ut för dörren såg jag Harry så där lutad mot hans bil och hade en ros i handen, msåte han vara såå söt! tänkte jag för mig själv och log lite.
 

HEJJJ!!! chapter 9 is here! hahah :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0