Chapter 5

Godkväll!!!
Det kanske är lite sent för ett kapitel nu men jag kan bara inte låta bli,haha..jag sa att jag inte direkt hade lust att skriva nått men är på bra humör så tänkte slänga in ett kanpite bara!! yay!!!

Dellinés persvektiv
 
-Should we go then? fråga han och titta undrande på mig,
-oh...ehm yes,where are we going`? 
-oh..i was thinking of u know just walk and talk coz i wanna know u better if that's okey? sa han och log det där perfekta leendet och klia sig på huvudet. "Nej Delliné du kan väl inte redan ha fallit för honom?? nehhh vad dum jag är såklart inte!"
-Yeah sure why not? sa jag och log och vi började gå och börja prata om allt,om min uppväxt och om hans och hur han hade bildats som One direction.
-come on im gonna show u something. sa han och tog tag i min arm och vi gick upp för en lång backe,för en sekund där trodde jag att aldrig backen skulle ta slut men det gjorde ju den,precis när vi nästan hade kommit upp så släppte han min hand och tog de över mina ögon så jag inte såg nåt "ehm...Liam where are we?" sa jag lite nervöst, "trust me babe ok" omg kalla han nyss mig "babe"? tänkte jag kanske shockad. Precis när han släppte taget om mina ögon så sa han " What do u think?" och det jag såg var hela utsikten av London helt fantasktist!
-It's amazing!  
-do u love it?
- ofcorse i do! i really can't believe that u show'd me this! sa jag och vände mig och krama honom med ett leende på läpparna.
-i'm glad u love'd it! sa han och krama mig tillbaka.
Resten av kvällen satt vi på klippan och prata omom allt och inget,vid 12 på kvällen så gick vi äntligen hem. när vi var framme vid parken så var det väl dags att säga hejdå.
-Soo i had a great night today! u wanna do it again? sa han och titta ner på sina skor. "Är han seriöst! en sötare kille finns det inte bara!
-ofcourse i do! just text me or call me! sa jag
- and can i get Tiffanys number By the way? it's not for me it's for Harry. sa han och log 
-Yes sure. it's **********
-thanks! i'll se u then? sa han och titta på mig
-Yep, and im going that way sa jag och peka mot vänster
-and im going that way sa han och peka mot höger
-Byee
Bye.
och så gick vi skilda vägar.
den kvällen bestämde jag mig för att han verkligen var prefekt!
 
Tiffanys persvektiv.
 
När  Delliné hade komit hem var det som att hon hade varit i himlen,hon berättade varenda detalj och det var juu jag som vill veta hehe. men efter allt såå gick tankarna över till Johan som var det mesta jag tänkte på just nu.
jag borsta tänderna och gick och la mig i sängen och la mobilen på bordet när jag hörde när den vibrera till.
 
"Hello! it's me Harry from the market? if u still remember me hahah It's Tiffany right? Delliné told me
xx H"
 
Omg det är Harry från One dirction, okey Tiffany ta det lungt. 
 
" Hi,ofcourse i still remember u! Yep it's Tiffany xxT
 
"Good! what´s up?" xxH
 
"just laying in bed u? xxT
 
"Playning Fifa with the laids"xxH
 
"oh..who leads ,btw i love Fifa!xxT
 
"Zayn,u do?xxH
 
"yup,i used too play with my boyfriend.but he broke up with me Yesterdays. xxT
 
"i'm sorry, how do u fell?" xxH
 
"Don't be :) im fine thanxx for asking,but have too sleep now i'll see u! i guess :D
 
"Good night! Sweet dreams! " xxH
Efter när han krev det sista sms:et så svarade jag inte och la tillbaka mobilen på byrån brevid sängen och började tänka på Johan ist,det sluta med att jag fick tårar i ögånen men drömde om Harry! 

Långt och långt blev det inte men här har ni nåt iaf, ska gå och lägga mig men vi hörs imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0