chapter 18 Don't leave me. i beg u

Tiffanys Persvektiv.
 
"Nej, tänk om inte Harry skulle klara sig nu?" tänkte jag oroilgt
-Ehm...Delliné jag vill nog inte åka till New York ikväll,. sa jag och titta på Delliné.
-Men Harry da? fråga hon och la ner mobilen i sin ficka.
*BIP BIP*
Det var Dellinés mobil.
 
När hon hade läst sms:et så sa hon till Mig att Harry hade fått minnes-förlust och inte kom ihåg nåt men att man kunde prata lite med honom och säga hur det var o så så kanske han kunde minnnas allt igen men chansen var liten. och att de skulle åka tillbaka till London imorgon
-Sms:et var från Liam,ska vi åka? sa hon och la ner mobilen igen och tog i min arm med hennes högra arm o min resväska med den vänstra armen.
När vi hade kommit hem igen så gick jag o la mig,men för det mesta låg jag och tänkte på Harry.
 
~Nästa dag~
 
-Tiffany!! vakna killarna kommer om en kvart! hörde jag skrika och gissade på Delliné.
-Jaja! skrek jag tillbaka.
Efter 5min så bestämde jag mig för att gå upp, Jag gick till garderoben slängde på mig ett par jeans o en stickad tröja med Usa:s flagga på och gick ut för att äta frukost.
-Du är vaken? sa Delliné och log stort.
-Du ser glad ut, muttra jag och och macka som Delliné hade gjort.
-är du sur för att träffa Harry elr? sa hon och slog mig löst på armen 
-jag vet inte,men han minns inte mig juu. sa jag och tog en till bit på min macka.
-Bara att...
 
KNACK KNACK!**
 
-Jag öppnar. sa Delliné och gick ut ur köket.
Jag hörde att dörren hade öppnats och så hörde jag att hallen fylldes med röster jag var bekanta med.
Jag gick ut till hallen och jag hade rätt där stog de.
-Hello! guys! long ime no see? sa jag och log stort!
-HI! Tiff yeah it was! come here! sa Zayn och öppna sina armar och gav mig en kram!
efter Zayn fick jag en kram av Niall,Louis,Liam och sist var det Harry-
-Ehm...Hi Tiffany right? sa han och log ett snett leende.
-u remember me? 
-no, that was teh boys that told me. sry.
-Oh..no need too  apologize sa jag och log men var besviken
 
Hela eftermiddagen så spenderade vi dagen med killarna visst var det roligt men att inte få kyssa Harry elr krama honom gjorde ont.
 
-Who is that guy? fråga harry när han peka på min bakrundsbild på min mobil, det var en bild på mig och Harry som kysstes medans solen gick ner,men man såg bara två par som kysstes.
-Oh...ehm he was mine til i lost him.
-im soo sorry! what happend?
-He got in a car accidents and now he don't remeber me, sa jag och ville börja gråta men höll det inne.
-im sorry, what was he's name?
-Harry. sa jag tyst.
-Oh like me.
-He was u. sa jag ännu tystare. och vänta på att Harry skulle svara mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What did u think? hahaha xx Ida
 
 
 

Kommentarer
Postat av: miranda

vi har gäran ett länkbyte med dig (er?). men hinner nt läsa igenom eran novell nu, så har ni ngn kort sammanfattning eller så, som jag kan ha med i länkningen ? :)x

Svar: aa den ligger typ på högersida där men ni får välja om ni vill ha med den elr inte.spelar ingen roll egentligen xxIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-09-29 @ 22:49:14
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: miranda

det behövs nog nt längre, läste igenom hela imorsen, den är ju skit bra ! :Dxx

Svar: Tack! dsm med din blogg,! xD
onedfanfic.webblogg.se

2012-09-30 @ 12:31:40
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: Mina

Tyvärr gör Bella inte sådant längre... Hon har redan så många... :) Kram

Svar: Aha ok, men aja det gör ingee.
onedfanfic.webblogg.se

2012-09-30 @ 16:37:48
URL: http://onednovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0