Chapter 16 i miss u. del 1

Dellinés persvektiv.
 
~3 månader senare~
 
Killarna hade åkt på tour och då passade jag och Tiffy på att hälsa på i sverige men när jag åkte tillbaks fick jag reda på att pappa hade skaffat en flickvän jag var ju både glad och orolig tänk om hon utnyttjade pappa och det fick jag reda på när jag hade vart där i dagar så visade det sig att hon var en häxa och jag började bråka med henne då började pappa hålla med henne så jag tog ett tidigare flyg hem, och här sitter jag i lägenheten och kollar på tv,Tiffany skulle iaf till hennes mormor o morfar så jag ville inte störa och ringa henne.
 
 
 
Liam Perspektiv.
-The interview is about an hour guys! Don´t be late again! i'm waiting down stairs! sa Paul innan han smällde igen dörren till min o Zayns rum.
Just nu var vi i Australien,vi skulle ha våran sista intervju här sen skulle vi åka vidare till New York,om några veckor skulle vi äntligen hem igen och jag skulle får träffa Delliné. kan bara inte sluta tänka på henne,men jag kunde inte ringa elr sms:a henne,annars skulle jag sakna henne för mycket. Harry och jag pratar nästan aldrig om Tiffany elr Delliné.

~På intervjun~~
 
-soo Liam and Harry u are dating right know right beacuse this seems like much love sade han och visade två bilder en på mig och Delliné som hållde hand och en på Harry och Tiffany där Harry pussar henne på kinden!
-well yeah sade Harry
-And this is a pic taken today sade intevjuaren och visade en bild på Delline som hade rödsvullna ögon!! Alla blickar hamna på mig,men jag brydde mig inte om det jag brydde mig bara om Delliné stackars henne!! jag vill bara krama om henne och säga att allting är bra.Sedan gick vi över till album snacket eftersom jag inte svarade.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
shhupp här fick ni ett till kapitel babesxD
- Ida & z

Kommentarer
Postat av: Mia

Z ring mig!!!

2012-09-24 @ 22:58:32
URL: http://miiaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0