Chapter 13

~En vecka senare~
 
Tiffanys persvektiv.
En vecka hade gått sen Harry Kysste mig och känslan var helt underbart men mitt hjärta är fortfarande i bitar, om en vecka fyller jag äntligen 19! Yes! 
Dagarna har väl gått dkit bra,Harry försäker fortfarande bevisa och det har han gjort egentligen men jag vet inte,  Jag och Harry har sms:at iblan och så men inte mycket, David och Alex har jag och Delliné oxå hängt meed,de är roliga och Skit snälla. Vi har Fikat och varit på lucnh med de, nöjesfält och massor, Killarna har varit ganska upptagna och jobbat,Liam och Delliné har iaf varit ganska många gånger han har kommit hit, de har gått på promenader och dater, men jag och Harry har inte kommit nånstans än..hoppas jag. 
Efter ett tag när jag hade tänkt såå mycket på Harry kände jag att min mobil börja vibrera det var från Harry.
 
-Hey. what's up? xxH
 
-Helllo! not much,u? xxT
 
-Noting, Ehm u wanna go on a second date with me?xxH
 
-Sure,this time i'm gonna forgive u :) when?xxT
 
-Thank u! tonight? can we meet at the park 5?xxH
Jag kasta ett öga mot klockan och såg att den bara var 3
 
-Sure see u there,i'm just gonna take a shower bye! xxT
 
-Bye, hope i see u there. xxH
 


Hejjj ett koert kap ja vet sryyy änu än gång! :((
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0