Kap.28 Cheating? or not?

1 Tiffs outfit 2 Dellinés outfit (igga blonda håret)
 
-DELLINÉ VAKNA!! hörde jag nån skrika
-vad?!! sa jag med en irriterad person för jag var verkligen ingen morron person
-Om du inte vaknar nu ommer vi komma försent till jobbet! och med de orden sprang jag till toan fixade mig och sedan tog jag på mig nån outfit 
 
-Vilken  väg?!! skrek jag när tiff hade låst dörren.
- Jag tror höger kom!! sedan sprang vi båda in that direction
-Tiff skynda dig annars BOOM! jag slog i nån!
-o shit! Hörde jag en killröst säga med fransk brytning.Jag kollade upp och såg en kille runt 18 års åldern väldigt snygg oxå!
- Dellie how did it go? and how did it go for u? sade tiff och kollsde på killen!
-Im fine Tiff! sade jag
-´ Me too sade han med ett leende.My name is Marcelo sade han och räckte handen
-my name is Delliné and this is Tiffany sade jag och skakade hans hand
-We re late for work Marcelo but heres my number sade jag och gav han den!
-au revoir Marcelo
-so the beautiful lady can speak french? sade han flörtigt och jag rodnade
 
Efter jobbet~~
- Så jävla kul det var!!
-Jaaa jag vet sa jag med glädje i rösten
- vet du vi går o fikar sa Tiff
-sure! På vägen dit ser jag en tidning
- Tiff vänta! Jag började läsa
-vad äre? Delliné vrf gråter du!! Jag pekade mot tidningen
-Dellie tat lugnt Liam tror väl inte på det!!
-JAA VISST!!VEM FAN TROR INTE PÅ DET NÄR JÄVLA PAPPARAZIZ HAR TAGIT KORT PÅ MIG OCH MARCELO MEDANS VI KRAMAR!!! o-och sade jag och snyfta
-shhh sade Tiff och kramade mig hårt! Ben & Jerrys? och jag nickade!
-Men jag måste läsa tidningen!
-Nej delliee!!
-Jo vem vet vad de har skrivit mer!sade jag med tårar i ögonen jag tog tidningen  elr köpte.. Och sedan började jag läsa när Tiff gick o köpte!
 
Delliné Smith,Liam Paynes flickvän sågs idag med en kille i frankrike eftersom Delliné o Tiffany flyttade dit på grund av jobb. Den okände killen och Delliné verkade trivas med varann som sällskap! Hur ska fansen och Liam reagera på detta?! och sedan var det en bild. Tårarna började forsa ner!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oj Oj Oj... Ps sorry för ett kort kapitel men min dator är fuckt up just nu!/Z
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0