Kap 33 another one?

Dellinés outfit och Zayn
Nu har det gått en vecka sen Tiff har gått och jag har vart rastlös sen dess! Jag o Tiff har nackat på telefonen lite grann och hon och hnnes mormor återhämtar sig efter tragedin! Jag själv är väldigt ledsen för Mark stod oss alla nära ska nog ringa senare när begravningen blir. Eftersom jag såg ut son ett spöke när jag vaknade idag tog jag en dusch sedan tog jag på mig ett par skinnshorts, magtröja några accessoarer + vita converse sedan gick jag med mina steg riktat mot stan
-Niall! skrek jag osäkert efter jag sett honom
-Dellie! skrek han och gick med sina steg mot mig
-Hi Nialler watchuu doiin?
-Not much Watchuu doiin?sade han med ett härm på watchu doin haha
-Not much just forever alone sade jag och ryckte på axlarna
.oh yeah i heard about what happend im sorry sade han med ett ledsen ansiktuttryck
-u dont have to be sorry! and wait how do know? sade jag frågande?!
-Well u know u are still erhm.. little famous and papparazzi have taken photos of Tiffany nad well yeah.. sade han osäkert
-oh well i better go sade jag och gick innan han hann säga nåt! Men det var inte menat att va dryg ja bara lixom har folk inte glömt oss?! och stackars Tiff det sista hon vill nu är att bli jagad av Papz! På vägen hem köpte jag Ben & Jerrys oh 1 liter exotisk fanta fast drack halva fantan innan jag var hemma xD
-what to do? frågade jag mig själv när jag var hemma! Med osäkra steg gick jag mot telefonen och ringde Liam
- Who is this? svarade han hade han raderat  mitt nr?
-Hello? is it someone?
-Its Delliné sade jag lågt
-Oh Delliné hi  sade han med weird röst ja kna förstå lixom ditt ex kommr från igenstans och ringer dig!?
- Ihave to go me and the boys are in the studio! sade han snabbt och la på Gissa hur jag kände mig då?
                                                         L O S E R & F O R E V E R A L O N E
Jag försökte stoppa mina tårar men jag kunde inte! Jag hade fortfarande känslor för han.Jag kommer ihåg när vi var på flygplatsen
-Call me and text me when u can? frågade jag honom och krama om honom
-ofcourse i promise u, sa han och besvarade min kram och kysste mig
-And cam me when u are in France ok? sa han och hålled om mig.
-i promise.
PLING PLONG vem kunde de vara? Jag gick till dörren och öppnade
- Zayn?
-Yupp sade han
-what are u doing here?
- I have to say something
-what? sade jag frågandes well then come in
När vi båda hade suttit oss bekvämt på soffan så frågade jag
-soo what is it?
- Delliné i know that u still have fellings for Liam but he has a girlfriend
där tog det stopp för mig jag lyssnade inte merav vad han sa
-Delliné please dont cry?! Det var då jag märkteatt jag grät!
-W-whats her name sa jag lågt
- Adalia
- thats a unusual name sade jag och försökte vara glad för hans lycka med det gick inte vidare bra för Zayn krama mig ochtrösta mig
-where is she from?
-Dellie stop it
-No i want to know!! sade jag envist
- Portugal the met eachother there sade han ledsamt
Hela Dagen sat jag och Zayn och kolla på filmer sedan frågade han om jag villekomma till honom imorn och vad jag kommer ihåg så var jag fri hela daen imorn
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är superbra!! längtar till nästa del!!

Svar: Tack tror det kmr idag/ Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-27 @ 13:26:21
URL: http://crazythings.blogg.se/
Postat av: :D

SÅ JÄKLA BRA MEEERA !! <3

Svar: Tack☻☺hihi det kmr idag! xx Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-27 @ 21:10:24
Postat av: bieber.blo.gg

Jätte bra läs gärna min novll :)

Svar: tack! jag läser redan din novell och jag älskar den! :D xxIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-28 @ 11:11:31
URL: http://jdbieberstory.blogg.se/
Postat av: Vendela

Grymt! :D

Btw, gör du länkbyten? c: xx

Svar: Jaa vi gör länkbyten men Ida tar hand om det så sa säga till henne!☻ xxZ
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-28 @ 16:27:47
URL: http://directionery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0