Chapter 35 I hate you.

 
Tiffanys Persvektiv
 
Efter att jag,Denize och Cassandra hade suttit ett tag o fikat hade vi bestämt att vandra hemåt igen,Denize och Cassandra bodde bara några hus ifrån momors hus så vi bestämde oss för att gå hem eftersom det ändå var fint väder här i Sverige aa det var juu juli trottsallt
-soo några snygga killar du har hittat i London? frågade Cassandra
och precis då kom det upp en bild av Harry i mitt huvud och jag log.
-Njaa så där,ni borde komma o hälsa på nån gång? jag åker nu på fredag hem igen (Tiffany hade varit i Sverige i 3 veckor nu )
-Visst om mina föräldrar går med på det hahaah, men du åker juu om typ 3dagar? sa Cassandra
-man kan juu alltid fråga? aa men jag kommer och hälsar på! juuu! sa jag och tog armkrok med Denize och Cassandra. men helt plötsligt stannade jag för jag såg "Han" och nån tjej påväg på oss.
Cassandra och Denize visste om att vi hade gjort slut.
 
-hej tjejer! visste inte att du hade kommit tillbaka? sa ahn och tittde på mig
-jag åker snart igen...så du slipper mig sa jag och tittade på honom
-Chill tjejen det här är iaf Alexandra 
-heej! sa hon och vinkade
-ursäkta oss Johan vi har bråttom det var trevligt att träffas Alexandra bara var försiktigt jag är hans ex. sa jag och log mot henne och drog Cassandra och Denize där ifrån-
-Wow damn girl vad du har förändrats! hahaha sa denize och cassandra i mun på varandra
-ja duu hahaah
~3dagar senare~
 
-Jag kommer sakna dig! såå jävligt mkt! du får komma o hälsa på oftare sa denize och gav mig en kram.
-jaa dahh! eh denize för hårt
-oj sorry hehe
-Vi kommer sakna dig,ha det såå bra vi ses snart igen! sa cassandra och gav mig änuu en kram.
-Grouphug! sa jag och vi alla 3 kramade om varandra
 
"Flyg 39 till London avgår om 5min var god och checka in er på gate 54" sa en kvinnlig röst
 
-måste dra nu vi ses!
-Hälsa Delliné!hejdåå!
 
sen kunde jag inte se de mer jag checka in mig sen satte jag på en sån ädr obekväm stol och vänade tills flyget skulle åka.
 
Dellinés Persvektiv
Dagen med Zayn var perfekt men ännu tänkte jag på Liam.men jag tänkte lägga den där tanken åt sidan nu för Tiffany skulle landa när som helst nu.
efter nån minut såg jag nån tjej komma i mot mig med solglasögon och hade haitr dayed men inte förens hon tog av sina solglasögon såg jag att det var Tiffany.
-Känner du inte igen mig? haahah sa ajg och krama om delliné 
-du såg bara anorrlunda ut,kom vi ska till Zayn och äta middag coh ta på dig solglasögonen när vi går in till lägenheten de kommer bli suprised.
-hahaa good idea! sa jag och vi gick mot taxin som väntade
 
-anyone here? frågade jag och öppnade Zayns dörr
-In the kitchen! 
 
-kom igen nuu Tiff sa jag lågt och vi båda gick in till köket
-Hello everyone! sa hon och alla blickar stannade på henne.
-not too be rude or something but who is she? frågade Harry och tittade på mig.
-are u guys kidding with me u don't remember me? frågade jag och tittade på alla
-OMG! Tiffany! skrek Niall och sprang fram till mig
-Hahah Niall take it easy sa jag och skrattade
-Hi sis! long time no see huh? sa Zayn och kramade om mig
-Yeah it was hahah sen släppte jag honom och gick till Liam efter blev det Harry
-Hi i see that u have change'd a lot? huh sa och och drog på hans sötaste smile ever!
-haha not much just my hair...i still can't believe that u didin't recognized me sa jag och kramde om honom och då fick jag den där stöten,det kanske låter löjligt men jag kände den.
-u where to beautiful u know sa han och besvarade mig kram och såklart var jag tvungen att rodna men efter det gick mina tankar över till Sms:et han hade skrivit till mig innan jag hade åkt till Sverige

 Hejj på er! det blev ingen sån där lång men yeah ni får iaf ett kap! puzz! ida<3 :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Så, har fixat med länkbytet nu! c: xx

2012-10-29 @ 23:22:29
URL: http://directionery.blogg.se
Postat av: bieber.blo.gg

Jätte bra :)

2012-10-30 @ 01:31:08
URL: http://jdbieberstory.blogg.se/
Postat av: Josefine

Länkbyte går bra! Ska jag fixa på en gång? :)

Svar: visst! då gör jag min oxå! :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-31 @ 19:04:24
URL: http://1directionstoory.devote.se
Postat av: amanda

länkbyte kan vi göra, :)
jag länkar dig direkt. :) <3

Svar: kommentera när du är klar! och förresten jag behöver länken till din sida? :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-01 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0