Chapter 32 Don't Leave me will u?

Tiffanys Persvektiv.
 
RING! RING!
Mormor<3.
-Hejj Mormor? svarade jag trött men försökte låta glad
Hon snyftade.
-Mormor? vad är det? frågade jag ännu piggare och satte mig upp i sängen.
-Morfar han.....är borta. Det sista sa hon ganska lågt.
-VA?! när! hur!?? skrek jag ställde mig upp tog fram min resväska men min mobil i den andra handen.
-Allt var bra för 1timme sen,han mådde bra vi pratade med varandra  sen fick han en hjärtattak o dog allt hände såå snabbt. sen hörde man hur hon började gråta.
-Mormor jag åker till dig.vi ses snart.sa jag och stoppade in mina kläder.
-okej, gumman. Hälsa Delliné hej från mig,hon behöver inte följe med. hejdåå! ses snart.
sen la hon på.
 
Jag bytte om snabbt la ner alla mina grejer i resväskan eftersom jag nog iaf skulle bli kvar i Sverige ett tag,gick till Toan och borsta tänderna och gick vidare till Dellinés rum.
KNACK! KNACK!
 
-aa? kom in.
-Hej, delliné azzå typ Morfar har gått bort.jag ska åka tillbaka till Sverige ett tag.Mormor hälsar hej, och jag åker iväg nu. sa jag utan att ta nån luft och gick fram till henne och krama om henne.
-va? frågade hon och såg ut som ett frågeecken.
-jag åker tillbaka till Sverige och stannar där ett tag. vi ses snart igen. men min mormor behöver mig nu.
-Jag förstår dig och jag följer med svarade hon och satte sig upp.
-nee stanna här du behöver ta igen din tid med Liam ;) sa jag och blinkade.
-Är du säker? 
-jaa! jag ringer dig när du kan hämta upp mig på flygplatset låter det okey? 
-jaa! åker du nu direkt elr? 
-Måste tyvärr det. herrå! sa jag och vi möttes i en kram.
Delliné ställde sig upp och följde med mig till dörren och vi sa hejdå sen tog jag en taxi till flygplatset.
RING! RING!
"Harry<3"
 
-What do  want?
-Tiff we need to talk.
-for the first don't even call me Tiff and the second why?! u dont have to explain u already did it yesterday in a text!.
-But Tiffany?...it wasen't me. we really need too talk.
-I can't...im on my way to the ariport. 
-what? why? don't say that u are moving?
-No im not moving i just have to do things in Sweden.
-How long are u gonna stay in Sweden?
-I don't know.maybe 1month? i don't know.
-Can we talk when u get back? im waiting.
-Sure. see u soon i guess. bye
-bye Tiffany.
Sen la jag på, vid det ögonblicket var jag redan framme betalade taxin och gick in med min resväska 

Heej på er! det fick bli en kortis idag, var igår med klassen i munktellarenan vi var där hela dagan såå nu har jag värk i hela kroppen! kommenter! <3 :D och det är bestämt att jag gör varanan dag te.x jag gör på en måndag sen onsdag och såå vidare och Z gör på Tisdag och torsdagar och såå vidare!
puzz :)
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0