Chapter 30 How was it in France?

 
↑Tiffany                                                                  ↑Delliné
 
Tiffanys Persvektiv.
När killarna hade kommit till vårat bord satte de sig ner och jag hammna mellen Niall och Zayn,mitt imot satt Caroline och Harry,sen tog Liam och Delliné två stolar och satte sig vid bordskanten.
-How was it n france frågade Niall och tittade på mig,jag vände mig och och svarade.
-It was nice all the places where really beautiful and yeah.
-oh nice,when did u 2 got home?
-Today. svarde jag
-okey. 
sen pratde vi vidare att det var ganska längesen vi hade träffats när vi skulle träffas igen och såå, men dåoch då jag hur Caroline tittar på mig,som om att jag hade gjorde henne nånting.men mina ögon vandrade vidare och de hamnade på Harrys ögon men jag vände mig bort direkt och börja prata med Zayn.
Efter 1tim sa jag och Delliné att vi behövde gå nu men Killarna skulle ringa oss imorgon och vi skulle hem till de och titta på film.
 
~Nästa dag~
 
Jag vaknade av att min mobil vibrerade och det stog Harry<3 hade tydligen inte ändrat namnet än
 
From:Harry<3
hi just so u know i don't like u anymore i have caroline.don u know how ugly and stupid u are? nobody wants u. and u know what? im happier without u.
 
där brast det för mig,mina tårar kom såå jävligt fort,jag bara låg där och grät.när min mobil ringdes.
"Nialler"

-Hi Niall sa jag och försökte låta glad.
-Hi Tiifany! can u and Delliné come to us around 6? and why are u crying?
-sure? should we buy anything? and noo im not crying.
-No du 2 don't we already have everything. don't lie to me? what happend?
-oh okey, u can ask Harry if u want to but see u son i guess? bye. svarade jag och snyftade 
-Bye tiff, im gonna talt to him! sen la han på,
 
Nialls Persspektiv.
 
när jag hade lagt på så ropade jag på Harry.
-Harry?! 
-whut? is it? frågade han och kom ut ur köket och satte sig brevid mig på soffan.
-What have u done to tiff? frågade jag och tittade på honom.
-what have i done? svarade han.
-don't play dumb,when  call'd her she was crying and she said that i should ask u why.
-Seriosly?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0