Chapter 29 Long time no se huh?

2 bilden Dellinés kläning
3 bilden Tiffanys kläning

 
 
Tiffanys Persvektiv
Ända sen Vi hade kommit hem hade Dellié inte slutat Gråta inte äns när vi satt o år glass,tillsist gick hon till rummet o låste in sig sj,så jag bestämde mig för att Ringa Liam och prata med honom.
Några Toner gick och tillslut svara han.
-Hello? hans röst var nedstämd han hade tydligen sett Tidningen.
-Liam? we have to talk about U and Dellié, she has locket in her self  in the room and don't want too come out and she's crying.
-She should'ent cry.
-Why not? she miss you,and everything with that guy was fake,she things that you hate her now.
-What? i don't hate her. and i really miss her too! can i talk to her?
-Yeach sure just wait a sec.
 
-Dellée! Liam vill prata med dig. sa jag och knackade på dörren.
Efter några sekunder öpnna hon dörren tog imot min mobil och sa ett lågt "Tack".
när hon hade stängt igen dörren igen gick jag över till mitt rum och satte på datan och logga in på skype,Facebook och twitter. medans Dellié prata med Liam.
När jag hade suttit vid datan ett tag nu så vibrebade min mobil och jag log när jag såg namnet.
 
From Harry<3
"Hi sweetie,how was your 1 day of work? i really miss u!"
 
To Harry<3
 
"Hey Handsome! it was great,everyone was nice but something is missing, and it's you. i miss u 2."
 
From Harry<3
Awww! i love u! but hun job is calling see u soon? kisses and hugs! :***
 
To Harry<3
Love you! byee! :)
 

efter det sms:Et svara han inte så jag antar han var tvungen att jobba.
*KNACK KNACK*
-kom in.
och det var juu såklart Dellié som kom in.
-Hejj, allt är bra mellan mig o Liam nu. tack för att du hjälpte mig. sa hon och gav mig en kram-
-Allt för min bestiee! :D sa jag o log.
 
~Några veckor senare~
-Delliné?! jag hittar inte min svarta kläning!? vet du var den ligger? skrek jag medans jag leta efter den i garderoben.
-Tog du äns med den?! sist hade du juu glömmt den hos Harry?!
"Neee.,,,justeee den ligger kvar hos honom, får väl ta nån annan kort-kläning dah" tänkte jag
-Justteee! tack för att du påminde mig
-no problems. och du får skynda dig,bilen kommer snart.svara dellie från hennes rum.
 
jo efter att jag och Delliné hade jobbat på företaget i ett par veckor nu så bjöd chefen på middag,han skulle tydligen ha med sig sin  son i våran ålder och sin fru. Allt hade blivit bra mellan liam och dellié de två skype mycket och sms:a ganska mycket, men mellan mig o Harry hade det bara blivit svårare att hålla kontakten det var mest "heej" " jag saknar dig" "Måste gå nu"  och så,om jags ak var ärligt  ska jag nog ringa med honom sen när vi kommer hem och säga att vi behöver ett  "Break from eachother" för jag tror inte det här kommer funka,jag i Paris han i London. elr aa han reser runt ganska mycket oxå. det är ju typ 8-10 månader kvar tills jag kan flytta tillbaka till London igen. men vi får helt enkelt se vad som händer.
-Tiffany äru klar? bilen är här. sa dellié och knacka löst på dörren
-Aa, kommer, sa jag och tog min väska och gick ut till hallen där jag skulle ta på mig mina jeffrey campbell skor med usa:s flagga på. vi låste dörren och gick ner till bilen och hälsa på alla och åkte vidare till resturangen.
 
~När vi 2 hade kommit hem~
-Visst var maten god? frågade jag delliné och stängde igen dörren bakom mig och tog av mig mina skor
-aa verkligen, och deras son josh var juu skit snygg. hahaha
-du har juuu Liam? hahahah
-aa han är ju ännu snyggare! skratta hon och gick och bytte om till pyjamas eftersom kl var nära 10.
sj gick jag oxå och bytte om efter det satte jag mig ner på sängen och ringde upp Harry
 
-Heey Tiff, eh i can't talk right know i love u.
"harryyy? where are you"?? och det var en tjej-röst. sen la han på.
 
"To Harry<3
it's over  i jut wanted to say iit,that u live in london and i in france it's too hard for me to handle.
bye Harry. i love u now and forever but i just can't.
 

efter när jag hade sickat sms:et så börja mina tårar falla.jag kan inte än fattat vad jag har gjort föör en månad se var han mitt allt men nu....
 
Författarens Persvektiv.
 
Så Harry och Tiffany hade nu gjort slut, Harry hade varit ledsen i månader han var direkt inte över henne men för Tiffany var det helt enkelt inte såå lätt heller, hon hade oxå sitt liv, hon gick på dejter men längst bak på hennes huvud fann Harry där.
Efter några månader vid jul klarade inte heller Liam o Delliné så de  gjorde slut.
men veckorna gick och månaderna gick och helt plötsligt satt redan Delliné och Tiffany på flyget hem till London. igen av de vet hur det ska gå med Harry elr Liam.
 
Dellinés Persvektiv.
-Shit vad skönt det är att vara hemma igen! sa jag högt och klev in till lägenheten med Tiffany brevid mig.
när vi hade packat upp allt så föreslog Tiff att vi skulle gååå och shoppaa och såklart sa jag jaa, vi hade tjännat ihop med pengar såå det räcker ett helt år.
Efter ett tag när vi hade gått på londons gator stanna vi vid milkshake city och köpte en choklad till tiff och en jordgubb till mig.
vi satt och prata om hur mycket vi hade saknat London men helt plöstsligt klev killarna in med nån tjej som gick han o hand men Harry,.
-tiff? killarna sa jag och nickade åt det hållet där de stog
men tiff hann inte vända sig om tills Niall såg mig och vinka mot mig och gick mot vårat bord och vi möttes i en kram.
-Heey! long time no se huh? sa han
-Hi Nialler! yeah i miss'd u guys soo much! sa jag och killarna hade oxå fattat at det var vi så de beställde vad de skulle ha och det blev kram-kalas men för mig o Liam blev det lite pinsamt och harry och Tiffany. Tjejen som Harry hade med sig hette tydligen caroline Flack. äldre än honom.

sååå kap 28 visst var den lång? hahaha xxIda
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :D

as grym !! meeera :D

Svar: Tack!
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-21 @ 20:25:25
Postat av: Anonym

Den är as bra!!

2012-10-22 @ 17:06:17
URL: http://crazythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0