Chapter 26 I Love You

1. Dellinés outfit 2.Harry o Tiffany i flygplatset  3.Tiffanys outfit
 
Tiffanys Persvektiv
 
-TIFFANY! vakna killarna kommer snart.skrek delliné och öppna min dörr.
-nee....jjjjj! jag vill sova. svara jag och drog täcket över huvudet.
-Du vet väll att det är sista dan du träffar de och Harryy?
-okejjj dahhhh! hur mycket är klockan förresten? och har du ringt till Mia och sakt att vi slutar hos henne?
-hon är 12:45 och yupp jag har ringt Mia. och killarna kommer om kanske 20min.Liam ringde iaf mig nyss och Niall hade tydligen fått en ny flickvän,hon kommer oxå.
-Spännade...mumla jag lite men fick panik när jag kom på att de skulle komma om 20min
jag skynda mig upp ur sängen, sprang till garderoben och tog ut nåt enkelt och gick med snabba steg till duschen.
När jag hade tagit av mig kläderna och klev in i duschen och precis då kände jag de varma vattnet mot min kropp. jag var kanske i duschen i 20min för precis då hörde jag att det knacka på dörren och jag gissade på att det var killarna som kom.
 
Dellinés Persvektiv.
KNACK KNACK.
"killarna" tänkte jag på och log,när jag var påväg till dörren för att öppna.
När jag öppna såg jag 5 bekanta leende och en tjej som stog ganska nära Niall, brunt hår (pann-lugg), och bruna ögon,hon såg en aning blyg ut.
-HEY DELLINÈ! skrek alla och en och en kom fram o krama mig
-Hey! wheres Tiff? frågade Harry och hängde av sin jacka och kolla runt.
-Hi! your love is in the shower. och Harry svarade ett "Ok" och gick ut till vardagsrummet och satte sig i soffan med Zayn.
-Hej, Jag heter Lina sjökvist, Nialls kompis! sa hon och tog fram sin hand. men mest förvånad blev jag för att hon var svensk och man hörde att hon var finsk oxå.
-Hejj! Delliné! Liams Flickvän.
-Niall har berättat sjukt mycket och dig och Tiffany!
 
Tiffanys Persvektiv.
När jag hörde att Harry hade letat efter mig blev jag glad men oxå ledsen,jag vet inte äns hur jag ska kunna klara av mig utan han i ETT helt ÅR!?  och hur mycket jag skulle sakna honom.
När jag hade öppnat dörren och skulle in till mit rum såg jag hela gänget sitta i soffan och prata och en Tjej som satt brevid Niall antagligen hans tjej? när jag hade kommit ut blev det genast tyst men efter några sek sa Niall ZAyn och Liam hej.
-Hey! Tiffany sa Niall,Zayn och Liam i kör.
-Hey guys! and hello! Harry.
-im just gonna...ehh...(Jag hade helt glömt bort vad föna håret var på engelska och fick lite panik.) can u tuys just wait for a sec. sa jag och gick in till mitt rum.
efter nån minut så knackade det och jag sa ju "Come in" och in kom Harry.
-Hey, hansome jag och la ner hår-torken och gick fram till Harry och kysste honom och såklart besvara han den.
-Hey sweetie, mummla han mot mina läppar
 
Efter 5tim hos mig och Delliné satt vi nu påväg till flygplatset,alla var tystaoch Harry hållde i min hand,jag ville bara gråta för vem vet vad som händer när jag kommer tillbaka? allt kommer nog förändras då?
-We are here! sa Zayn och öppnade dörren.vi alla klev ut från bilen,jag och delliné tog våra resväskor och vi alla 8personer gick in tsm in till flygplatset.Jag och Delliné gick för att checka in resväskorna och insåg att vi skulle checka in till flygplanet om 10min men vi var tvungen att redan gå om 5min.
-Please u will wait for me? mummla jag i harrys axel när vi stod o krama
-I promise u. sa han och drog in mig i en kyss som varade mins 5sek.
efter det krama jag alla en för en och Liam sist för att han och Delliné var oxå i sin egen liten värld.
-I'm gonna miss u so much! sa jag och jag och Harry skulle krama en sista gång nu.
-Im gonna miss u more! i love u
-I love u to.
"Gate 32 is open now, to France"

-U must go now. viskade Harry
-But i dont want to. sa jag och fällde en tår.
-Bby are u crying?
-no.
-Come on tiff, you are gonna make me cry soon. i love u.go now
-love u to. forever and always. see u soon.
-ofcourse. 
Vi hade precis avslutata kramen
-Delliné? kommer du?
-Aa! sa hon och små sprang till mig vi tog i varandras händer och gick tsm till gaten vi vinkade åt killarna tills vi inte kunde se de mer.
När vi hade kommit upp på flygplanet när vi hade hittat våra platser precis när jag skulle stänga av min mobil såg jag ett meddelande från Harry.
 
From: Your Harry.
~I love U! please remeber that? see u soon my love! xxYour Harry!
 
To: Your Harry
I Love you to! remember to call me and text me when u can? x see you too! xxYour Tiffany
 
From Your Harry
Ofcourse! have a nice flight, Call me when u are in france!xxYour Harry.
 

Jag hann inte svara Harry för flyget skulle gå om 1min så jag stängde av min mobil satte mig till rätta i den högra höll jag Dellinés hand och in den vänstra min mobil. när vi hade kommit upp i luften så titta jag ut över London och mina tårar börja falla
 
"Harry"
 

 Så här har ni kap 26? yay!!!!  tycket den blev lång än vanligt elr? men jag behöver kritik nuu! kommentera kanske? och jag håller på att fixa designen....jag och photoshop vi går liksom inte ihop hehe! men ni får a en bra kväll nu! ses imorgon.
xxIda
 
 
 
 

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0