Chapter 25 pinky promise!

 
Jag vaknade av att solen lös igenom fönstret och hammna mitt på mina ögon,jag öppnade försiktigt mina ögon men stängde snabbt igen de, jag gnuggade mig lätt i ögonen och det första jag fick syn på brevid mig var Tiffany såg låt på min arm,bara att tänka på namnet Tiffany spred sig det ett leende på mina läppar ända upp till ögonen,men när jag tänkte efter gick mina tänkar över till Franrike grejen,jag visste inte äns hur jag skulle klara mig utan henne,i 1 helt år oxå!,men jag har ju ingen rätt att bestämma över henne elr Delliné,jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan henne,hon är mitt allt.för henne och delli´ne kanske det bara kommer en gång i livet..
-Harry? 
-oh Goodmorning sweetie! sa jag och pussade henne på pannan
-Goodmorning Hazza, what are u thinking at? frågade hon och vände sig så hon låg o krama mig.
-eh...noting svara jag men jag visste att jag
-Come on tell me, i can see that is something going on
-ok fine. i was just thinking how much i whould miss u if youre moving to france. svara jag och krama om hennes han änu hårdare
-it's my dream but i don't think that im gonna say yes.
-What?! your kidding right? u just cant say no to your dream
-But...i just cant, im just scared.
-scared of what? frågade jag och änu än gång fick vi ögonkontakt
-That you will forget me....and find another one. sa hon hon man hörde på rösten att hon när som helst skulle gråta
-Tiffany how can u say that? did u hear last night what i told u? U have the key to my heart and no one can change that, i love you and will always do. ok? and i want you to say yes to that job,and when u come home,i will be right here, im going nowhere, i promise u! sa jag och pussade henne på kinden.
-are u really ok with it? sa hon 
-it's your dream and Dellinés, 
-Pinky promise.
-Pinky promise!
 
Tiffanys persvektiv.

-can u just wake up the others and i'll go and make some pancakes? svara jag och satte mig upp
-sure svarade Harry och jag klev av soffan vi hade sovit på och styrde mina steg mot köket, och blörjade göra smeten till pankakorna.
~20min senare~
-breakfast ready! och som vanligt kom Niall ut först, ingen överaskning egentligen hahah
efter några sekunder var alla sammlade vid borde och åt frukost.
-Justee Delliné?det där med franrike? har du bestämt dig elr iaf pratat med Liam om det?
-Aaa,han var helt okey, med det men oxå lite ledsen.
-Så det är bestämt vi flyttar till franrike nästa vecka? 
-Eh Girls we do exixt too u know? sa Zayn och skratta
-reallY? sa jag sarkastig och skratta
-What where u talking about?
-France. svara jag lågt
-So u girls are gonna say yes? frågade Niall med full av mat i munnen
-eh....Yeah
-oh..okey,when are u guys leaveng?
-next saturday, 6 pm

HEJ! kap 25! vad tycks? men jag har verkligen bråttom nu men ni får nöja er med det hät kan sry 
xxIda


Kommentarer
Postat av: NNOVELS.BLOGG.SE (alexandra)

Svar: Det kan vi väl göra! Ett länkbyte alltså, tänker ni er i menyn eller i ett inlägg? :)

Svar: båda? elr egntligen spelar det ingen roll för mig =)
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-14 @ 16:13:23
URL: http://nnovels.blogg.se
Postat av: NNOVELS.BLOGG.SE (alexandra)

Men vi kör på båda då, det blir bra! :) lägger upp ett senare ikväll! :D

Svar: ok! visst! :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-14 @ 18:28:43
URL: http://nnovels.blogg.se
Postat av: :D

mmmmmmmmmmmmer:D

Svar: haha den är väl inte så bra?
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-14 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0