Chapter 23 France?

Tiffanys Persvekriv.
 
-Shuold we go out to the others? frågade jag när vi hade avslutat kyssen.
-No...i want to stay here please? svara han med hundvlaps ögon
-But..-
men jag blev avbruten av att Delliné sprang in 
-TIFFANYY!!! omg i can't belive it lookk! sa hon och räckte över ett papper för nån model-grej.
-eh...Delliné de vill att du ska jobba som model och jag forograf...i franrike i 1år och om vi vill ta jobbet åker vi nästa vecka. sa jag och titta upp mot henne.
-Jaaaa, jag vett!!!.....vänta va? 1 år? 
-Eh...Hello girls im still here u know? sa harry och skratta lite.
-Wait what is this? sa han och tog ifrån mig pappret jag hållde i, man såg att han läste igenom allt och efter det satte han sig ner på sängen med ett duns.
Efter en kvart var alla  i rummet och alla hade läst pappret alla satt på sängen medans jag gick fram o tillbaka.
Det var en stor möjlighet för mig att bli en känd fotograf och Delliné med model men Harry och killarna dah?
varken jag elr Delliné hade ansökt till det vi både vet inte äns hur de hitta oss.
-Soo....Are u and Delliné gonna say yes? frågade Niall och tittade upp mot mig -
-I...don´t know,but we got to decide sooner or later cuase they are flying nex week to france. svara jag och kände den där klumpen i magen.
-Oh..okey.
sen blev det tyst igen, ingen sa nåt elr gjorde nåt-
-But hey! witch one want too se a movie? it's my birthday remember? sa jag och log 
-YEAH sure! i vote for Toy Sory! skrek Liam och sprang till vardagsrummet och hoppade med en duns i soffan
-Liam! no SAW 3 skrek Zayn
-i'm Hungry again..sa Niall lite lågt o gick mot köket och alla börja såklart skratta förutom Harry.
-Delliné! hun? come here and help me Zayn wont let me watch Toy Story 3! 
-Im coming! sen försvann delliné ur rummet.
-Harry? what is it? sa jag och satte mig brevid honom.
-Noting im just thinking. svara han lågt och titta ner mot marken.
- I'know that u are sad about france but please cher up? sa jag och han tittade upp mot mig och jag pussade honom lätt på kinden
-But i don't want to lose u. sa han och tog mina händer
-If u love me please can we have fun toninght?
-Anyting for u babe! sa ahn  och vi möttes i en kyss
-HARRY! TIFFANY? Where are u guys! we are gonna pick a movie now!? och man hörde tydligt att det var liam som skrek

SÅ :) har ni väntat länge på den här delen dah? tror ni Tiffany o Delliné ska ta jobberbjudandet och flytta till Franrike och bo där i 1år elr ska de båda stanna kvar i london för killarnas skull? 
KOMMENTERA! 3+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0