Chapter 22 Sorry!

~En vecka senare~ Tiffanys Persvektiv.
 
Här sitter jag på en lördags kväll och tänker på Harry,han hade undvikit mig hela veckan inte svarat på mina sms elr när jag ringer honom. men det värsta va att jag fyllde år imorgon... ,Jag och Delliné tänkte ha en "Sleep Over Night" med killarna idag eftersom alla var tvungna att jobba på Måndag,som liten brukade jag alltid fira mina födelsedagar med  mina släktingar hemma i Sverige men ni orkar jag inte åka tillbaka dit. Jag satt där och log som en idiot när jag tänkte på tiderna jag hade spenderat med mormor och morfar,de hade tagit hand om och gjort att för att jag skulle må bra.
-Ehm....Tiffany kan du komma in hit? 
-Jaa visst,vad äre? sa jag och gick in till Dellinés rum.
-Du borde se det här. 
 
och när jag satte mig brevid sängen där Delliné satt och hade datan i knä:eet.
När jag såg rubriken blev jag som fastfrusen och läste igenom allt..
 
Breaking news: Has Harry Styles and Tiffany Lundqvist already broke up?
 
det hade stått att Harry hade gått på en dejt med en annan kvinna. 
 
"Hade vi iaf gjort slut" tänkte jag
-okey om det här är så han vill ha det kan han fan få det! när kommer de? frågade jag Delliné och ställde mig upp.
-De borde nog redan ha varit här. svara hon.
*KNACK KNACK*!
-Jag öppnar! skrek jah och gick mot dörren.
-HAPPY BIRTHDAY! skrek de när de att sett mig öppnat dörren.
-Thank u! sa jag och vi alla hammna i en grupp-kram förutom Harry som stog lite åt sidan.
-Come in! we have tacos in the kitchen and Liam you love is probely in her bedroom. 
-Well Thank u! i have miss'd her soo much! sa han och gav mig en kram innan han styrde sina steg mot Dellinés sovrum.
-Are u guys hungry? 
-I'M skrek niall och sprang in till Köket.
-Im not suprised. sa jag och skratta lätt.
-Delliné Liam! get your ass in here! it's my birthday remember? u 2 can get a room later! skrek jag och alla killarna börja garva ,Harry oxå men när jag titta på honom och vi fick ögonkontakt så sluta han skratta och vi satt och hade ögonkontakt i kanske 4sek och han visa ett tecken att han ville prata så jag nickade och vi gick iväg,killarna märkte inget för just då kom Delliné och Liam in.
vi gick in till mitt rum och satte oss ner på min säng.
-Did u want to say something? sa jag nonchalant och titta på honom.
-Did u se the news? frågade han
-yes, so? 
-she kiss'd me and i did pusch her away . u believe me right? coz u want to call u mine again. sa han tog tag i mina händer.
-i do believe. I love u sa jag och drog honom i en kram.
-Happy Birthday Tiffany. i have something too u. here. sa han och gav mig en ask
-you didn't have too,u know-
-but i want to.
När jag öppnade asken så var det ett armband med en nyckel på.
-look. sa harry och drog upp hans tröj-arm lite och då såg jag oxå ett armband på hans handled men det var ett lås på.
-U have the key to my heart hun..
och så möttes vi in kyss.

HeJ! Kapitel 22 uppe nu! vad tycks? 2+ kommentarer kanske?
-Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra!!!!! =)
älskar det!

2012-10-07 @ 17:57:38
Postat av: Anonym

Det är as bra vill bara förtsätta att läsa! längtar till nästa kapitel! ;)

Svar: Tack! vi uppskattar det. :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-07 @ 17:58:55
Postat av: Nicole

Så sjukt braaa!!

Svar: Tack såå mycket! :) xxIda
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-07 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0