Chapter 20

Tiffanys persvektiv  (Nästa dag, måndag)
 
RING RING!!!
 
-ahh jävla alarm,gå o döö! mumlade jag för mig sj och stängde av den och skulle precis sova om men kom på att jag och Delliné skulle jobba idag och som attans klev jag ur sängen( elr ska man säga hoppa ur sängen) bytte om snabbt och gick till toan och borsta tänderna och gick ut till köket och sj blev jag inte förvånad när Delliné sitter där och äter en macka-
-God morgon på dig med, varför väckte du inte mig? frågade jag och satte mig ner och börja bre på min macka.
-För du får skylla dig sj om du skulle komma försent till jobbet,jag sa till dig igår kväll att gå och lägga dig när killarna hade gått men du ville inte det -.-
-Jaja sry dahh! sa jag och muttrade
-Vi går om en kvart Tiff,så skynda ät upp ni macka. 
-Okk mamma! sa jag och betonade ordet "Mamma"
-Har Föressten David o Alex hört av sig elr? frågade Delliné ända från hallen där hon tydligen tog på sig sina skor.
-AA ehm Alex messade mig igår kväll och undra om vi kunde träffas efter när vi hade jobbat klart och jag svara att de kunde komma till oss och äta middag vid 6 kanske?
-OK det blir perfekt. är du klar elr för jag ska gååå om typ 2 min.
Snabbt ställde jag in smöret och påläggen(stav?) in i kylen och sprang till Hallen och tog snabbt på mig mina lila converse och drog på mig än jacka, även om det var höst ute nu såå var det ganska kallt ute.
-Redo för att jobba? frågade delliné när vi hade kommit fram till Starbucks och vi stog vid entré dörren 
-Nej, skjut mig snälla? sa jag  men hon öppnade dörren och jag skulle vara förberedd för 7timmars jobb.
 
Dellinés Persvektiv. 
-Delliné u can take some rest now if u want to,Tiff can take you place. sa Chefen som hette Mia
-Sure. sa jag och gick och tog en kaffe och gick o tog ett bord där jag kunde ha muna 20min rast ifred.
plötsligt börja min mobil Vibrera och när jag tog upp den var det sms från Liam.
- Hi hun  are u and Tiff doing something today around 6-7?xxLiam 
-Hi Sweetie!! ehm yes we are kinda busy, sorry, but what did u planed?xxDelliné
-Oh....no it's was noting,we can do it some other time then,but gotta go work is calling! :)xxYour Liam
 
Den här killen var bara för söt ibland,men jag måste prata med Tiff om det här, jag vet inte om killarna ska få reda på om Alex o David.
 
~Efter jobbet~ (fortfarande Dellinés persvektiv)
-Tiff du får laga maten. jag orkar verkligen inte, och alex o David kommer om 1timme. sa jag och satte mig ner på soffan.
-OK! dahhhhh, vad ska jag äns laga?
-Kycklig o ris, det enklaste!
-Ok.
 
~Efter 1 timme~
 
PLING PLONG!
 
-Jag öppnar! skrek jag och stängde av tv:n och sprang till Hallen för att öppna.
 
-Hello! sa David och alex samtidigt och krama om mig.
-where is Tiff? frågade Alex och tittade sig omkring.
-Oh she is in the kitchen ann make the dinner. come on in! sa jag och gick lite mot sidan och lät de komma  in.
 
Tiffanys Persvektiv.
 
Laga kycklig o ris var ganska enkelt, och när David o Alex kom hade jag precis blivit klar med maten.
-Hi! Tiffany! 
När jag hörde rösten såå vände jag mig om och då såg jag David stå där.
-Oh....Hello David dinners ready, u want some?
-Yeah it smells good too.. do u need help or anything?
-u can take the glasses and help me with this, sa jag och gav honom 2 talrikar(Stav)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har ni! vad tyckte ni?men jag har nu läxor att gööö!  xxIda
 

Kommentarer
Postat av: lolliii

xD mia the boss

Svar: Lol jaa! ahhaahha
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-01 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0