Länkbyteen! :D

1# Den här novellen är en nystartad och det har bara kommit ut 2 kap av den men sj älskar jah redan den! sååå besök den gärnaaaa!

 
2# Den här novellen har just startat en nyy novell som bara har hunnit till kap 5! och om ni ser på bilden såå vet ni nog vad den handlar om,jag tycker att den ee en awsome novell o jag avgudar den haha!'
om du vill ta reda på om vad deee handlar om besök den vetjaa! ;)
 
3# den här novellen ee oxå nystartad och jag tycker redan om den och den har redan hunnit till kap 6 såå ni hinner nog ikapp! sååå titta innn på bloggennn!
 
Tryck på bildena för att komma till bloggarna! :)
erl nåå hittar ni de i menyn under länkar!
 
PS: Chapter 45 kommer upp kanske imorgon det är bara det att på den senaste tiden har skolan tagit 
sönder oss! sry tusen gånger om! och de läsare som stannar vi älskar errr!
puzz! xIda

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så jättemycket! Jag har gjort min nu också :D Kram!

Svar: jah som ska tackkaa dig! :D kram
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-20 @ 21:33:02
URL: http://novelmaniac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0