Kap.38 HAWA!! PARTYYY

Veckan hade gått fort och nu var det dags att åka till flygplatsen!
-Delliné vi måste dra nu!! skrek Tiffany
-Jaa chilla gurll! sade jag och skratta på grund av min konstiga ton och det smittade av sig tydligen,
-Jaja skynda seriöst alltid du!Jag vill till Hawaii!!!
Vi gick ut till till taxin och började köra mot flygplatsen, det  gick fruktansvärt fort När vi gick in såg vi Liam,Harry,Niall,Louis,Zayn och El & Perrie såklart! Vi hälsade på varann men när jag kramade El så såg jag på hennes ögon att hon hade gråtit så jag viskade i hennes öron
- How is it? dont lie! hon kollde på mig och mimade ett " later" 
 
Flight 25 to Hawaii resigns in 20 minuts hörde man det eka i högtalarna
 
-Im gonna go and buy something who wants something? frågade Harry men eftersom alla ville ha nåt så fick alla följa med men jag stoppade Eleanor och bad henne sitta på bänken
-What is it u can tell me började jag
- Its nothing me and Lou just had a fight sade hon
-about what!?  sade jag
-nothing just about that they are going on tour soon and i wanted to have more time with him
-oh im sorry i wish i could stop the time sade jag lite ledsamt
-eh nothing anybody could do ! Here they come!
 
~~ Senare på väg till hotellet~~
 
-Its so nice and beautiful here!! sade Perrie och Tiffay samtidigt LOL
-tycker du inte det? frågade Tiffany mig
-joo nu får vi ta vara på tiden med killarna för snart är det tour för de!
-Va? sade Tiff
-Jaa visste du inte?
-Nej! Harry HAR INTE SAGT ETT JÄVLA ORD OM DET!! skrek hon alla vände blicken både för att Tiff skrek och  för att hon sa Harry
-what Harry ? sade Zayn med ett förvirrat ansikte likt de andras!
- Tiff! Jag kmr slå sönder den där killen snart!! Han sårar dig gång på gång! För fan! sade jag argt jag hade fortfarande inte kommit över det där med Caroline kvällen!
-Dellie snälla gör ingen stor scen som du sa vi ska ta vara på tiden! sade hon till mig och sen vände hon sig till de andra och sa
-Eh it was nothing now lets have fun!!!
-PARTYY!! skrek jag ut för jag är ett partyfreak då menar jag verkligen  partyfreak jag brukar ta typ 5 bodyshots,Dricka jävligt mycke  och folk säger att alla faller för mig när jag dansar haha kanske inte så konstigt attfolk säger det när killar kommer från alla olika håll o vill dansa
-YES! hållde Louis med om och vi gjorde high five!
-Seriously Delliné your  the biggest partyfreak bu tcant we just chill!?
-Well me and Lou can go and u can chill! sade jag glatt
-jupp im coming! sade Lou och zayn ville oxå följa med!
Men det som börjat som en skit bra natt sluta inte bra!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wazzup! vad tror ni att det händer? / Z
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0