Kap. 47 Belieber?

Dellinés persperktiv
 
Åhh jag var skit trött när jag vaknade igår hade vi skypat med killarna tills kl 3 på natten!Jag gick till köket och på vägen dit mötte jag Tiffany!Hon såg trött ut oxå
-Godmorgon sade hon
-Morron sade jag trött
Tiffay tog ut flingor o mjölk och hällde de i två skålar
-Sååå... vad ska vi göra idag? frågade jag
-ehm... Justin smsade han frågade om jag kunde ta honom på en rundtur och jag typ...sade ja
- Tiff det gör inget Hello? vem säger nej till att va Justin Biebers guide? sade jag med en tillgjord röst och en konstig grimas.Tiffany började skratta hejvilt well det gjorde jag med!
- Jag nog fixa mig sade tiffany och hoppade upp ur stolen
-Ok men Tiff var försiktig vem vet vad Papz skriver? och Harry kan ta det på fel sätt u know
-mm jag vet men hörru azzå  jag vill inte va dryg elr nåt sånt men jag vill veta vad som som händer mellan han o Selena!
- LOL jag med!
sedan gick hon in i sitt rum och jag plockade bort disken. Hmm.. vad ska jag göra nu? Shoppa.. inte min stil 
Eh jag går ut och går lite.Jag gick mot min WIC och tog en magtröja och shorts
 
-Hejdå! hörde jag Tiff skrika  . Så det betyder att hon hade gått. Jag tog på mig mina skor. tog mina nycklar och låste dörren, sedan gick jag en promenad. Efter 30 minuter ser jag fullt med papparazzis i en stor ring!
Justin.Tiffany are u dating? TIFFANY what happend to Harry? Justin What HAPPEND to Selena? No shit tänkte jag Jag sprang in till ringen tills jag såg Bieber och Tiff jag tog Tiffany i handen och tiffany hållde justin i handen sedan drog jag de ut och vi sprang och sprang tills vi kom till en slags skog?
-Are u ok? frågade jag de
- Yep! sade Justin med en irriterad blick
-Fuck fuck fuck! skrek justin frustrerat och slog till en sten
-Justin calm down! sade Tiff
-ok guys lets go to our apartment We can talk there! sade jag Jag började gå och de följde med.
 
 
-Nice apartment sade justin med ett leende
-hahah yeah sure i swear your house is big as a mall! Sade jag och han gjorde enkonstig grimas
Vi satte oss på sofforna och började snacka
-Well Harry is not gonna like it  im pretty sure! sade jag
- Im sorry Tiff i can talk with Harry if u want? sade Justin och kollade på Tiff
-No we have a relationship and that means that we trust eachother! im gonna call him and tell him the truth sade tiff lite osäkert
-Okey but ....Justin..ehm...are u single or what? because the papz are maybe gonna make it worse than frågade jag . Han såg nere ut och svarade inte på frågan
-Guys it was nice to meet u even tho what happend but i have to go sade han och reste sig upp
Tiff såg ledsen ut. Skulle jag nog oxå om min idol  skulle gå
-Tiff bara fråga!! sade jag
-nej då tror han att jag är typ besatt?
-What? frågade hanoch såg ut som ett frågetecken LOL
- Tiff is a belieber and she want a autograph if its okey?
-You are? why iddnt u tell me here u can get my cap let me just sign it sade han och log
Jag kan svära på att Tiff dog där inuti. Justin signerade den tiff sade tack och han gick hem  Jupp det var dagen!

Kommentarer
Postat av: :D

meeeeeeeeeeer:D

2012-11-22 @ 22:02:23
Postat av: Nadia

Hej jätte bra blogg !
Länkbyte ?

Kram!

Svar: jaa visst! gör den imorgon kram!:) xIda o Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-23 @ 12:14:37
URL: http://onedirectionnoveller.devote.se
Postat av: Anonym

Super bra!!! ;) :)

Svar: Tack:) / Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-23 @ 18:13:01
Postat av: Hanna och Stina

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte med oss? Kan du isånnafall kommentera på våran blogg?:)

Svar: såklart! har kommenterat! kram!
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-23 @ 18:33:45
URL: http://dfanfic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0