Chapter 49

Tiffanys Persvektiv.
-Hejdåå Tiff kommer sakna dig! sa Dell och kramade om mig
-hejdåå! men vi ses juu igen på måndag och har det såå roligt i Wolverhampton med din killeee! sa jag och vi släppte våran kram.
-haha sant men...äsch YOLO! hahah men du som ska till Holmes Chapel med Harry sa hon och blinkade med ena ögat.
-jahhh ärr sååå nervös tänk om hans föräldrar inte gillar mig? sa jag och såg säkert orolig ut.
-näää dahhh ring om det ee nåt problem!
-haha sure har Emma,el och perrie redan åkt hann inte säga hejdå. 
-aa tror det + det gör säkert inget ni träffas snart juu! sa hon
-Dell we're going! hörde man Liam ropa från hallen.
-yeahh! coming! och Tiff glöm inte att låsa dörren 
-nee dåå! gå nuu ska checka Harry om han ee klar hejjdååå sa jag och vinkade lätt och vi gav varandra ännu en kram.
-hejjdååå bestiee! ses snart! sa hon och skuttade iväg till Hallen och jag gick mot Harrys Rum.
-hey! Hazza are u done? frågade jag och satte mig på hans säng.
-ehm.....now! sa han och stänge hans resväska
-ready to meet my family? frågade han när vi stog i hallen
-no...what if they not gonna like me?
-haha well it's hard not to sa han och vi satte oss i hans bil. jag stängde igen dörren och snart var vi ute på vägarna.Till hans familj och om jag skulle vara ärlig var jag jävligt nervös.
 
Förrfattarens persvektiv
Jo så här var det eftersom killarna skulle vara lediga 3veckor skulle alla åka hem till deras familjer en helg från fredag till Måndag. Dell följde med Liam,Perrie med Zayn,El med Lou,Emma med Niall och Tiff med Harry. efter när de hade kommit hem skulle El och Lou planera bröllopet.
Harry hade tänkt att Fria till tiffany men ville vänta till saker och grejer hade lungat ner sig, hatet och allt drama som liksom hade hänt.
 
Tiffanys Persvektiv.
-We're here! sa Harry med en glad röst och stannade vid ett hus när jag hade klivit av bilen gick jag och hämade mig resväska i baksätet (dessama gjorde Harry) sen gick vi till dörren och Harry knakade på och efter några sekunder öppnades dörren av Harrys Mamma Anne.
-hi! HArry! and u must be Tiffany right? sa hon och vände blicken mot mig
-hi Anne yeah im Tiffany but u could call me Tiff sa jag och vi skakade hand.
-come in! sa hon och öppnade dörren och vi klev in.
-Harry have talk't soo much about u! sa Anne.
-not bad things i hope! sa jag o log. efter några sekunder kom Harrys Pappa och syster.
-Hello! im Robin Harrys stehpfather(Stav)  and this i Gemma.
-hey! im Tiffany but call me Tiff! sa jag o log och Robin o Gemma nickade.
Kvällen hade varit helt okej jag och Harry hade kommit precis till när Anne skulle börja laga maten,medans Harry satt i vardagsrummet med Robin och tittade med Fotboll medans jag och Gemma hjälpte till i köket. När vi hade ätit middag så gick jag och Harry upp på hans rum och satte i nån film.
-Harry is it okey if we two wach movies insted of being down there with youre family? frågade jag oroligt
-yeah it's fine! Anyway we're gonna have dinner toomorow and my whole family are coming! sa han och kramade om mig lite hårdare där jag låg på hans arm i hans säng.
-really? frågade jag osäkert
-yep! and babe don't be nerveuos they are gonna love you! 
-well i hope so..
-oh come on Tiff! sa han och med ett ryck så satt han ovanför mig.
-heyy! 
-say " im not nerveuos and they are gonna like me! or...
-Or what? sa jag och hade ett brett leende 
-or im gonna tickle you...and i now you're ticklish sooo Give up! sa han och hade väsrsta flinet på sitt face.
-HArry u know me and im nog gonna say it sa jag och lipade mot honom
-Sorry hun but then...i have to do it! sa han och började kittla mig och jag skrek o skrattade.
-Omg...hahah....Harry-Stop it!!!
-if u say it! svarade han
-Okey Fine! sa jag  och han sluttade kittla mig.
-im not nerveous and they are gonna like mig! good enough for u huh? sa jag och han hoppade ner från mig.
-yep! 
-but now i want my present! sa jag och log större.
-what kind of pres- men han hann inte svara förren jag tryckte mina läppar mot honom
-oh that kinds of present do i really like. mummlade han mot mina läppar medans men vi vaknade till liv när vi hör att Dörren öppnades.

sååå tänkte stanna där för att fåå lite spänning såå vad tror ni? äre hans mamma kanske elr till och med Gemma hans syster? hahah det får ni veta i nästa kap som troligen kommer upp imorgon eftersom jag slutar 1 då! hade planerat såå att det skulle bli långt men ville stanna där! puzz! xIda

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej hej! Visst, jag kan göra ett länkbyte :P kommentera när du har gjort det med ;)

Svar: klar! :D
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-30 @ 10:15:23
URL: http://youhavechanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0