Chapter 48 Harry Potter Marathon

Dellinès perspektiv.-hun? wake up? hördes en välbekant röst-hmm? mumlade jag och öppnade vänstra ögat och möttes av Liams söta ansikte över mig.-Babe everyone is a wake? and breakfast is ready.-must i? frågade jah -yepp come on dell sa han och pussade mig på kinden-okey okey..im just have to fix Me u Can go out to the other sa jah o satte mig upp i sängen.-nahhh i will wait for u - okii then i will be back in a minut sa jag och gick vidare till mitt badruum.när jag såg mig sj i spegeln kände jag mig ful eftersom håret stod åt alla håll o jah såg ut som en igelkott,jah gjorde en grimas åt mig sj och skrattade lätt.jag kammade igenom mitt hår borsta tänderna och gick ut till Liam igen.-should we go out then? frågade jag o väntade på att han skulle ställa sig upp från sängen.-yepp sa han och ställde sig upp o tog tag i min hand och vi gick ut till de andra.När jag kom ut till köket satt inte alla vid bordet bara Harry,Tiffany,El och Lou.-where is Zayn and Perrie? frågade jah och tittade på de andra.-there svarade Tiffany och pekade på fönstret och genom såg man att Zayn och perrie satt på varsin stol och åt frukost tillsammans oh skrattade.-awww sa jah högt och alla tittade på mig-what? that was cute sa jag och alla började skratta.- breakfast to my princess sa Liam och la ner en tallrik med ägg o bacon på.- thank u my princ sa jag och log-no problems sa han och kysste mig på munnen.-yeah where are Emma and Niall? i almost forgot them sa jag och stoppade i mig de sista av ägget o baconet.-They went to buy candy and chips cause we though that just wach movies all Day cause the boys are gonna have 3weeks holiday sa Tiffany och log stort -oh okey but they have like been gone for like 30min? -u know how Niall is sa lou o skrattade och snart hängde vi alla på skrattandet.Efter när Niall och Emma hade kommit tillbaka med godiset och chipsen så samlades vi alla framför tv:n och vi hade valt att ha harry potter marathon.~efter den sista filmen från kl11 till kl7~-wow...i really love Harry Pottet sa jag och sträckte på mig men när jah ska tittar på alla andra såg jag att de redan hade sovit.Tiffany på harrys axel,Perrie på Zayns knän på madrassen på golvet,lou och el huvudet mot varandra och Liam på Lou axel.jah väckte liam.-Liam? come on we Can go to the bed- okey svarade han och Liam ställde sig upp och vi två gick sakta till mitt rum och jag somnade i Liams trygga armar med ett leende på mina läppar. ~
det blev ett tråkigt kapitel aa men det kommer en bättre i nästa Och jah gjordr inlägget på min mobil såå sry om den blev kort! bättre än inget va? nästa chapter kommer snart!puzz xida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0