Chapter 48 Welcome Home Boys

Nästa dag. (Dellinés persvektiv)
 
-So i just had a bad stomach that's all? frågade jag Tom som var doktorn för att vara säker det jag hade hört
-yeah! you will feel better in a few days if not come back svarade han o log.
-well thank u sa jah o ställde mig upp och han jorde desssamma och vi skakade han sen gicm jag ut ir rummet och ut ur sjukhuset.
 
Tiffanys Persvektiv.
-So where do u wanna go first? frågade jag medans jag tittade på Justin 
-London eye? frågade han och tittade på mig
-yeah sure actully it's gonna be my first time haha sa jag och vi gick mot Parisehjulet.
-after you sa Justin och bugade ner på skoj och jag fnissa.
som Tur hade vi kommit i en enskilt i en bås Kenny satt på andra sidan av båsen och jag o justin stog o pratade lite om utsikten o såå.
-how's everthing's going With Selena? frågade jag och tittade på honom.
-well everything is okey i think,it's hard to be away from her but yeah she understand's me sa han o log 
-What abouut u and Harry?
-yeah things ate going fine and yeah but i miss him alot! but yeah it's 1week left! sa jag och hade största smile:et på mitt face.
-haha good for u then? but have u talk to him about yeha? or shuold i cause everything is my fault? frågde han oroligt.
-noo it's okey i can talk to him i think e will understand sa jag o log.
-well if not call me huh? sa han och knuffade lätt mig på armen
-yeah sure! and how did Selena take it?
-really good i talk to her yesterday i think and she knows that we are just friends svarade han
-ohh good! sa jag o log! 
Vi hade pratat ett tag ttill sen var vi tvungna att gå av och vi gick vidare runt i stan och ja vissade honom de bästa ställen att shoppa på!
 
~Senare på kvällen~
 
-Tjejkväll? frågade Delliné när jag precis hade klivit in i lägenheten
-aa visst men ska bara ringa Harry Först sa jag när jag hade sparkat av skorna och pekade mot movel o forsatte till mitt rum o slängde mig i sängen.
efter några singnaler svarade han.
-hello? svarade han
-hi Harry it's me?
-Hey Tiff! 
-i guess u have seen the news?
-yeah about u and Justin huh? sa han och man hörde att han lät sur.
-please don't be mad at me? sa jah
-im not mad? 
-yes u are i can hear that sa jag
-i just miss u soo much...and it's 2week's left and i haven't kiss u yet! sa han med en gnälling röst och en sån där gullig röst samtidigt.
-i miss u to but come on babe its just 2 weeks we can do it! sa jag med en glad röst
-yeah i hope soo! i miss youre lagh and hugs! sa han 
-soo u aren't mad at me? 
-no i trust u but i am a bit jealous..
-thanks for being honest but don't worry we are just friends
-then everything is good!
 
~2veckor seanre~ författarens Persvektiv.
De två veckorna hade gått segt för Delliné men inte för Tiffany för hon fick hänga med Justin hennes Crush innan One Direction kom,men så småning om åkte Justin vidare men han o tiff skypade,ringde varandra elr smsade,.Killarna skulle döremot komma hem från deras 1månad:s Turné och Tiff o Dellié väntade just nu på flyplatset.
 
Dellinés Persvektiv.
 
-Tiff! omg is that them? sa jag och rykte lite i tiff:s arm
-yeah it's them svarade hon 
-När jag såg Liam komma närmare oss sprang jag till honom och hoppade i hans famn och Tiff gjorde samma sak med Harry.
-Omg Liam i can't believe that u are here! viskade jah och pussade honom på kinden
-i have miss my bby girl sooo Muchh! 
-hi Dellié we're here to u know sa Louis o skratta
-oh..ehm hellooo Louiss! sa jag och och hoppade ner från Liams famn och kramade om Louis 
-HEy Niall! i have miss u soo much! it's soo lonly without u guys! sa jag och kramade om Niall
-we have miss u 2! sa Zayn o jag gick över till honom o gav mig en kram. och nästa kille jag gav en kram till var juu såklart Harry.
-Guys? can ve get over to our aparment? we have a suprise for you sa Tiff och hade hennes hand inflätad med Harrys hand
-yeah sure! svarade Niall och vi alla skynade ut oss ur flygplatset eftersom fan:sen hade kommit fler o fler.
 
From:Perrie 12:20
Are u guys on the way?
 
To Perrie 12:20
yeah we are on our way is evertthing done there?
 
From Perrie 12:21
everything is done! 
 
To Perrie  12:22
Good! cause we are here now!
 

-Ehm guys can u just close you¨re eyes sa jag när vi stog utanför våran lägenhetesdörr.
och precis vad jah sa stängde de ögonen och Tiffany öppnade sakta dörren och såå ledde vi de in.
Precis när man kom in såg man att det fanns en tårta på bordet i vardagsummet rakt framför oss och att det hängde ett stort banderoll övanför och det stog "Welcome Home".
 
Tiffanys Persvektiv.
-U can open youre eyes now! sa jag när El hade ställt sig framför Lou ,Perrie ställde sig framför Zayn och emma hade ställt sig framför Niall
Och precis nät killarna öppnade ögonen Kramade Lou om El,Zayn om Perre och Niall om Emma.
 
~Senare på kvällen~
-im just gonna take some air i will be back soon sa jag åt de andra som satt och åt tårta o ställde mig upp och gick vidare till balkongen o satte mig ner i en stol med knäna till hakan.
-Hi sa jah
-how did u know? 
-i know when someone is standing there staring at me sa jag och skrattade lätt
-Can i sit down? frågade han
-yeah ofcourse Niall
-thanks but why are u siiting here? all alone? frågade han när han hade sattit sig brevid mig.
- i don't know im happy that u guys are here again but it's dosent feel real sa jag o log lite och vände om huvudet och möttes av is-blåa ögon.
-it is real! sa han och slog till min arm lite lätt
-Niall can i have some time with my Girl? frågade en röst och jag visste redan väl vem det va
-yeah of course! sa han och ställde sig upp log lätt mig mig en gick han in.
-hi Harry! sa jah när han hade sattit sig på den plats Niall satt där för nån sekund
-how are u?
-im good 
-u now i have been thinking a lot about us lately sa han
-hmm?
-everytime i close my eyes i can se how we married us and how we grow old together..
-Reallyy? sa jag o tittade in i hans gröna ögon som lyste
-yeah! Tiffany do u want to follow me to Cholmes Chapel to meet my parents?
-i would love to! sa jag
-i love you! sa han
-i Love u 2!  och vi möttes i en kyss under månen och stjärnorna.

 There uu goo! långt kap huh? sååå kommenteraaaa! xIda
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är dööö kär i Louis!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥

Svar: Vi vet deet miaaa! haha ♥♥♥ xxIda o Z
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-24 @ 19:58:05
URL: http://miiaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0